Fitness Seller

Aankomen + 6pack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ElScorpio

Novice
Lid geworden
30 jan 2023
Berichten
1
Waardering
0
Hallo allemaal ik had een vraag, ik sport nu 6 maanden ik ben 80KG, ik wil een sixpack kweken en naar 85KG gaan.

Nu vraag ik me af is dit mogelijk?

Ik heb nu een 4pack maar wel buikvet bij de onderste buikspieren en aan de zijkant.
Is het beter om 10KG aan te komen en dan 5 afvallen, of is het beter om tot 85KG te gaan en dan op gewicht blijven?


Ik had al gekeken op internet en de meesten artikelen zeggen dat je niet kan aankomen en vet verliezen.
 
Hallo allemaal ik had een vraag, ik sport nu 6 maanden ik ben 80KG, ik wil een sixpack kweken en naar 85KG gaan.

Nu vraag ik me af is dit mogelijk?

Ik heb nu een 4pack maar wel buikvet bij de onderste buikspieren en aan de zijkant.
Is het beter om 10KG aan te komen en dan 5 afvallen, of is het beter om tot 85KG te gaan en dan op gewicht blijven?


Ik had al gekeken op internet en de meesten artikelen zeggen dat je niet kan aankomen en vet verliezen.
6-pack heb je zo zie uitleg
 
Welkom en succes!

Wat is je lengte en huidige VP?

Je kan tegelijk ververliezen en spiermassa opbouwen als beginner, hoe verder je vordert hoe moeilijker dit wordt.

Wat is er zo bijzonder aan 85kg?
 
Ik had al gekeken op internet en de meesten artikelen zeggen dat je niet kan aankomen en vet verliezen.
386C52BD-20EF-4C42-8674-E637DF28571B.jpeg
 
Hallo allemaal ik had een vraag, ik sport nu 6 maanden ik ben 80KG, ik wil een sixpack kweken en naar 85KG gaan.

Nu vraag ik me af is dit mogelijk?

Ik heb nu een 4pack maar wel buikvet bij de onderste buikspieren en aan de zijkant.
Is het beter om 10KG aan te komen en dan 5 afvallen, of is het beter om tot 85KG te gaan en dan op gewicht blijven?


Ik had al gekeken op internet en de meesten artikelen zeggen dat je niet kan aankomen en vet verliezen.
zoekwoorden: Cutten en Lean Gainen
 
Back
Naar boven