Fitness Seller

aankomen!! en anders als melk! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

barrywarry

Novice
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
65kg
Vetpercentage
12%
hee hallo ik ben nieuw hier, en had een vraag

ik zit nu ruim 7 maand op mma, en ik schommel tussen de 63-65 kg en ben 1.76 en ik wil graag naar de 70 kg, ik eet nu veel meer als eerst en train ook redelijk veel.(ben nu 1,5 maand bezig om aan te komen)
maar hoe kan ik mijzelf snel naar 70 kg krijgen?
heb van die shakes geprobeerd maar waar kan t nog meer in dan in melk( melk krijg ik niet door me keel heen ) mischien in yoghurt of iets dergelijks?.

gr
 
Havermout, Brinta, eieren, tonijn, rijst, volkoren brood, chocomelk(let op met vp stijging) ..
 
Laatst bewerkt:
Als het maar nat is. Appelsap, sinaasappelsap, water, multivitamine, you name it.
 
wat is een vp stijging?
en die shake's kun je in van alles gooien dus. !!

dankje primo
 
Vetpercentage stijging.

Sommige dingen zijn niet aan te raden, maar je kunt het praktisch overal doorheen gooien ja.
 
shakes kan je ook met water nemen :) & ik moest eerst ook niets hebben van melk. Gewoon 250 ml - ...ml melk opdrinken in 1x, dan heb je enkel op het einde die "nasmaak". Ik heb trouwens ook liever dat die lekker fris is, lauwe melk is nog steeds niet te drinken ;)
 
Vifit, 300kcal per pakje (500ml) met een goede KEV verhouding
 
ik eet nu veel meer

Hoeveel meer? want zonder goede voeding gaan die shakes ook niet werken natuurlijk..
Post eens wat je zoal dagelijks naar binnen werkt
 
Inderdaad, je krijgt alleen een goed beeld van je inname als je het uitschrijft...
 
Pannenkoeken bakken van je poeder :D
 
Back
Naar boven