XXL Nutrition

Aankomen en training in 24/7 sportschool

Bezoekers in dit topic

aardbei41

Novice
Lid geworden
15 aug 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vetpercentage
9%
Goedenavond,

Ik ben nieuw hier en ik vind dit een interessant Forum.

Ik zelf ben na een depressieve tijd van een half jaar eindelijk wat positiever geworden ( heeft niks met fitness/bodybuilding te maken, maar toch beetje beeldvorming)

Ik weeg nu 72,5 KG , 180 cm. Ik woog vorig jaar 59.8 KG. Ben dus veel aangekomen door te eten en te trainen ( basis oefeningen met dumbells)

Ik heb mezelf nu ingeschreven bij een 24/7 sportschool omdat ik verschillende diensten draai en ik vanuit mijn werk toch er langs rij en ik dat ideaal vind.

Nu blijf ik alleen een beetje hangen op dit gewicht. Ik wil graag naar de 80-85 KG. Ik eet alleen wanneer ik zin heb, opzich niet vet. Veel brood met kipfilet vooral gecombineerd met melk ( halfvol). 2 stuks fruit eet ik ook per dag.

Nu wil ik me vol focussen op fitness. Ik wil een mooi schema voor laten schrijven / maken en me hier aan houden. Dit in combinatie met elke avond een omega 3 pil en een vitaminepil.

Nu had ik naast het eten deze stack op het oog:

XXL Training Stack

Na de training natuurlijk een eiwitshake.

Heeft iemand nog tips qua voeding? Ik eet dus verschillend omdat ik verschillende diensten heb. Qua slaap kom ik wel aan de 7-9 uur.
 
Laatst bewerkt:
lees de stiky's ivm voeding eens door en maak dan een schematje met de link die marina1975 heeft gegeven hierboven.
wat de verschillende diensten betreft, je dag blijft even lang dus of je nu s'nachts werkt en om 16h opstaat of met de dag en om 8h opstaat enige wat je moet doen is de uren wisselen van je maaltijden. indien nodig wat switchen van maaltijden (vb: je pre workout meal gaat met de late shift dichter bij je ontbijt liggen dan met de dagshift.
 
Back
Naar boven