XXL Nutrition

aankomen geen probleem alleen graag zonder vet!

Bezoekers in dit topic

pauwke

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
4
Waardering
0
Ik heb totaal geen moeite om aan te komen, ik ben in de eerste plaats begonnen met fitness om te zorgen dat ik nie meer dikker werd.
Nu ben ik het laatste 1 1/2 jaar wat serieuser gaan trainen 4x per week. Ook gebruik ik de nodige shakes. Nu wil ik een dieet gaan volgen maar ben bang dat als ik hoog in de calorieen ga zitten zo als veel dieten zijn opgebouwd ik het allemaal als vet ga opslaan. Wat voor voeding/dieet kan ik het best pakken????
 
Een beetje vet krijg je er zowiezo wel bij..
Je kan het door clean te bulken ( schoon voedsel met weinig vet ) wel zoveel mogelijk beperken..
 
Ja, zo min mogelijk vet ( in de vorm van verzadigd ) en zo veel mogelijk eiwitten halen uit je voedsel.
Van kcal wordt je niet dik he, laat dat even duidelijk zijn.. men wordt alleen dik als de behoefte flink overschreden wordt. Waneer we serieus met bodybuilding bezig zijn en op deze manier de nodige kcal verbranden en naderhand weer nodig hebben zul je er alleen maar profeit van hebben.

Nog een tip: eet 4 uur vóór je gaat slapen zo weinig mogelijk koolydrathen.. aangezien je lichaam immers snacht geen energie verbruikt. Waardoor het anders dus opgeslagen zou gaan worden als vet..

Goede voeding voor savons is kwark.. vooral net voor het slapen gaan, aangezien melk eiwit langzame eiwitten zijn, waardoor je lichaam dus snachts voorzien is van eiwitten en zich op deze manier goed kan herstellen tijdens nachtrust.
 
kcal, kh eiwit vet whatever. Zorg voor een beetje normale verhoudingen en schroef je dieet langzaam op. Houd je gewicht nauwlettend in de gaten. Ervan uitgaande dat je net begint zou je prima een kilo per maand kunnen pakken, maar dan zal er wel wat vet bij zitten. Als je nou zorgt dat je training optimaal is en je je dieet dusdanig afstemt dat je bijvoorbeeld een halve kilo per maand pakt, dat je dan aardig clean aan het aankomen bent. Helemaal voorkomen kun je dat vet niet, maar je kunt het wel beperken. Het gaat wel erg ten koste van je spiergroei, maar als je niet beestachtig groot wilt worden en iets geduldiger bent, lukt het heus wel. Alhoewel het zwaar homofiel gedrag blijft, dat wil ik er even bij zeggen.

Succes!
 
Back
Naar boven