MuscleMeat

Aankomen, home made weight gainers.. etc

Bezoekers in dit topic

iccu

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
91
Waardering
0
Hoi, Ik ben nieuw!
Allereerst wil ik ff kwijt dat dit een hardstikke gaaf en handig forum is :)

Ik ben 19 en train sinds 2 jaar, sinds het begin heb ik al beetje problemen met me dikte. was van nature vrij dun en niet echt breed gebouwd.. inmiddels ben ik flink gegroeit door training en supplemen en voel me veel beter.. alleen ik ben nog steeds beetje dun.. Ik wil aankomen zodat o.a me gezicht wat voller wordt dan het nu is:

Ik gebruik momenteel dit:
- Cell tech (eerste pot net leeg)
- Syntrax syntrabol (super spul , werkt echt)
- American sports weight gainer (ben maandje geleden gestopt en ben de gains grotendeels weer kwijt)
- L-Glutamine

Wat ik wil is gwoon dikker worden.. meer massa opbouwen aan vet dus.. (voor gezicht en armen wat voller)


me vrag(en)
1) Wie weet een echt goeie gainer die echt flink werkt? die american sports gainertjes leveren te weinig calorien..

Prolab's N Large 2 of Champion Nutrition Super Heavyweight Gainer schijnen erg goed te zijn maar deze 2 producten zijn niet te koop in Nl , geen adresje kunnen vinden.

2) recepten voor gainers die ik zelf makkelijk kan maken (geen exotische ingredienten) en die ook nog te zuipen zijn (zonder rauwe eieren)

Thanks!!
 
Wil je vetter worden?
Pizza
paar glazen melk na het eten of nog beter chocomelk
pak cornflakes (met melk)
Mac Donalds
bak ijs
etc....

Genoeg 'weightgainers'
 
Heb ik ook al geprobeerd vroeger, American Sports. Veel beloven , weinig doen..:rolleyes:
Moet je eens aan Robin vragen welke goede gainers zijn.
Ik gebruik momenteel Gain Force en spul werkt vrij goed hoor.

Om verder goed aan te komen zou ik zeker je vetten niet vergeten..
Good luck ! :thumb:
 
ok, thanks voor je reactie..

me de pleuris ete helpt dus niet dat heb ik keer op keer geprobeert.. heb hele hoge spijsvertering ofzoeits..

Ben net nieuw hier, wie is robin?
Een lijst je met gainers die goed werken zou handig zijn voor me..

uit ervaring, niet elke gainer werkt veel is alleen maar beetje zoete poeder
 
Robin is een moderator hier, je kan hem apart spreken door hem een persoonlijke boodschap te sturen(hij verkoopt nl. ook producten van j-tech e.d)
 
Originally posted by iccu
ok, thanks voor je reactie..

me de pleuris ete helpt dus niet dat heb ik keer op keer geprobeert.. heb hele hoge spijsvertering ofzoeits..

Ben net nieuw hier, wie is robin?
Een lijst je met gainers die goed werken zou handig zijn voor me..

uit ervaring, niet elke gainer werkt veel is alleen maar beetje zoete poeder

Je zal vast een hoge stofwisseling hebben, maar je eet ook niet genoeg. Een weightgainer kan alleen voor extra calorien zorgen die je ook d.m.v. gewoon eten / drinken kunt binnenkrijgen. Ik ben wel benieuw naar wat jij je de pleuris eten noemt?
 
Back
Naar boven