AndroidHealthClinic

Aankomen in korte tijd

Bezoekers in dit topic

Fitnessgamer

Novice
Lid geworden
14 mei 2021
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
49kg
Vetpercentage
9%
Beste forumleden,

Zelf ben ik nieuw op deze forum en graag zou ik wat meningen en tips van jullie willen krijgen.
Zoals jullie weten gaan de gyms weer open binnenkort en graag zou ik dan gaan beginnen.
Echter ben ik wat mager en graag zou ik dat willen veranderen. Ik weeg 49kg en ben 1,70m. Ik zou graag in korte tijd 10 kilo aan willen komen en vanaf daar nog verder bouwen. Zouden een paar ervaren leden hier een voedingsschema voor mij kunnen maken met het liefst makkelijk voedsel. Het hoeft niet per se gezond voedsel te zijn.

Alvast bedankt
 
 
Het hoeft niet per se gezond voedsel te zijn.
Pizza. Doner. Poffertjes. M&M tussendoor. Kaasbroodje. Saucijzenbroodje. Rookworst. Twee keer opscheppen avondeten. IJs. Roomboter stroopwafels, pak per dag is het streven. Wegspoelen met volle chocomel.

En dat zoveel mogelijk naast je normale eetpatroon. Schijt je minder dan 3x op een dag ben je niet goed op weg. 4-5 is een redelijke dag. Weet niet of je met de auto rijdt, maar je moet dusdanig vreten dat je een toiletrol binnen handbereik moet hebben.
 
Zet hier eerst eens neer wat je nu eet en wat jij lekker en makkelijk eten vind.
 
Vloeibaar voedsel krijg je makkelijker weg.

Waarom wil je die eerste 10 kg snel en smerig?
 
Hoe oud ben je?
 
Ik ben 19 jaar. Ik eet ongeveer 2000kcal per dag. Dat moet dus uiteraard flink omhoog. Ik moet erbij zeggen dat ik kamp met een erg gevoelige maag, hierdoor valt een overschot aan kcal bij mij vaak verkeerd wat ook niet meehelpt.
 
Zet hier eerst eens neer wat je nu eet en wat jij lekker en makkelijk eten vind.
Junkfood is vrij makkelijk voor mij. Helaas vallen kcal rijke voedingsproducten zoals melk en pindakaas vaak verkeerd wegens mijn zwakke maag.
 
Zet hier eerst eens neer wat je nu eet en wat jij lekker en makkelijk eten vind.
Junkfood is vrij makkelijk voor mij. Helaas vallen kcal rijke voedingsproducten zoals melk en pindakaas vaak verkeerd wegens mijn zwakke maagu
Vloeibaar voedsel krijg je makkelijker weg.

Waarom wil je die eerste 10 kg snel en smerig?
Ik vind mezelf te mager en zou graag relatief snel wat voller willen zijn.
 
Ik ben 19 jaar. Ik eet ongeveer 2000kcal per dag. Dat moet dus uiteraard flink omhoog. Ik moet erbij zeggen dat ik kamp met een erg gevoelige maag, hierdoor valt een overschot aan kcal bij mij vaak verkeerd wat ook niet meehelpt.
Dextro of gainer tijdens de training. Chocomel, evt. frisdrank. Roomboter op brood. Pindakaas, noten, chocola(depasta), kaas. Bakken in olijfolie of roomboter. Eieren. Vette vis. Volle kwark. Tussendoortjes eten.
 
Nogmaals... wat eet je nu?
Die 2000 kcal moet je toch ergens vandaan halen.
 
Waarom valt pindakaas niet goed?
Omdat je in 1 x heel veel neemt?
 
Back
Naar boven