MuscleMeat

Aankomen lijkt bijna onmogelijk

Bezoekers in dit topic

Haha dat klinkt ook goed ja! Nog wat bevroren fruit erin om het lekker koel te maken. Elke ochtend pak ik 100 gram havermout/ 2 scoops whey/ 100 gram bevroren fruit(frambozen bijvoorbeeld). Smaakt echt fantastisch en je zit gegarandeerd de komende 3 uur vol!
Ik heb na dat ontbijtje van mij na 2 uur alweer honger hoor. :o
 
Pannekoeken! Dat is ook zeker een aanrader als je moeite hebt met de kcals naarbinnen te werken. Ik kan er in elk geval een trucklading van op:o.

Ze zijn makkelijk te bereiden, makkelijk mee te nemen en je kunt ze met van alles beleggen om het nog een beetje interessant te houden.
Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan pindakaas, banaan en kaneel. Maar natuurlijk ook de classic met stroop, of met kaas en spek zorgen ook voor aardig wat kcals.

Is 1 pannekoek zelfs een uitdaging (niet serieus ;) ), dan kan ik je een Hongaarse delicatesse aanbevelen de 'rantott hortobagyi palacsinta'. Vrij vertaald: een gepaneerde gefrituurde pannekoek, gevuld met kip in paprika roomsaus.
rantott-hortobagy-p.jpg

Goed voor een grove 1475 kcal per portie:thumb:
 
Of de gezonde manier: pak de blender, vul met water, lepel pindakaas erin, 2 scoops whey, 100 gram havermout en een banaan. Slurp het op en dan zal je gegarandeerd aan komen;)
Dat is een hoop extra moeite voor ongeveer dezelfde macro’s.
 
Haha beest. Tsja, dan zul je meteen 2 shakes moeten maken!
Nope
Tweede meal is gewoon een warme maaltijd :D
Als de rest aan de koffie zit begin ik aan mijn eerste warme maaltijd. Die blikken als je bij je eten 4 eieren wegwerkt :roflol: 's ochtends vroeg....
 
Nope
Tweede meal is gewoon een warme maaltijd :D
Als de rest aan de koffie zit begin ik aan mijn eerste warme maaltijd. Die blikken als je bij je eten 4 eieren wegwerkt :roflol: 's ochtends vroeg....
Haha ja, of smiddags je bakje met kip opwarmt, ze verklaren je allemaal voor gek:D
 
Ben je nu al in opleiding of moet je nog starten ?
je voldoet nu in ieder geval nog niet aan de toelatingseisen
Hoever ben je met je fitheidstest ?

Ik zou in ieder geval meer gaan eten want met krap 1900 kcal per dag ga je in je opleiding de ochtend niet eens volbrengen
 
Ben je nu al in opleiding of moet je nog starten ?
je voldoet nu in ieder geval nog niet aan de toelatingseisen
Hoever ben je met je fitheidstest ?

Ik zou in ieder geval meer gaan eten want met krap 1900 kcal per dag ga je in je opleiding de ochtend niet eens volbrengen
Het lijkt me idd erg optimistisch als mager opdondertje om zo'n elite training te willen aanpakken tussen allemaal beesten.... Maar goed, met heel veel doorzettingsvermogen is veel mogelijk.
 
Ik ben momenteel aan de slag gegaan met een voeidingsschema waarbij ik een extra maaltijden met minimaal in totaal op een dag 2800kcal wil gaan binnen krijgen.
Hebben jullie nog tips voor mij met hoge kcal maaltijden
Ik ben nu klaar met mijn opleiding niveau 3 MBO dus nee ik ben nog niet gestart met de fitheidstest. En aan de motivatie ligt het zeker niet bedankt voor de comments!
 
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

hier staan genoeg tips in.... had ik al eerder gepost ;)

post anders eens wat je nu hebt opgesteld. Dan kunnen we ook tips geven ;)
en met macro's erbij he! (kcal en ekv)
 
Ik zal mijn schema morgen even posten ik heb hem namelijk nog niet volledig af maar ik wilde jullie wel alvast op de hoogte houden;)
 
Back
Naar boven