MuscleMeat

Aankomen met 8000kcal per dag

Bezoekers in dit topic

RobinHoed

Novice
Lid geworden
30 mrt 2016
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Hallo ik was een beetje dun en ben nu aan het aankomen.
Ik ben nu in 3 weken van 75 naar 85kg gegaan zonder te trainen.
Ik eet+drink ongeveer 8000kcal per dag momenteel.

Ik wil nu weer gaan trainen, wat is verstandig nog ff op de 8000kcal blijven of nu zakken nu ik 85kg bij 1,95 ben ( vind mezelf nog veel te dun )
Ikzelf had in mijn hoofd om nog ff met 8000kcal door te gaan omdat het lekker snel gaat tot ongeveer de 95kg en dan naar de 3500-4000 zakken?

Klinkt dit een beetje verstandig of is dit zwaar ongezond?
Bedankt alvast voor de tips!
 
Als je zo veel eet / blijft eten komt er alleen maar vet bij, weet niet of dat je doel is?
Zou gewoon op een normale manier gaan bulken nu, zodat je ook daadwerkelijk spiergroei krijgt in plaats van alleen maar meer vet.

Kom eens met meer informatie..

Hoe ziet je voedingsschema er verder uit? (E/K/V)
Hoe wil je gaan trainen?
Wat is je VP?
enzovoorts..
 
Wil 4 daagse split schema doen.
Mijn doel is ook meer vet hoor, kan ik makkelijk hebben voor mn lengte denk ik zo?

Hoef niet ripped te worden maar gwn breed.
Klinkt misschien raar maar wil gewoon breder dan een normaal persoon zijn.

Echt een eetschema heb ik niet eet momenteel gewoon alles wat los en vastzit.
1X per dag junkfood voor de rest alleen maar gezond.
Voorbeeldje wat ik ongeveer eet en drink per dag:

-Kebab of ander junkfood. 1000kcal
-3 grote borden avondeten met 3/4 stukken vlees ( 3000kcal+- )
-1 Liter chocomelk 900kcal
-Brood verschillend ene dag turks brood andere dag stokbrood, andere dag bruinbrood ( 1000kcal )
-En dan nog wat dingen tussendoor wat ongeveer 1500-2000kcal is zoals koekjes,ander drinken,vla etc.


Ik weet dat het niet gezond klinkt maar het gaat wel lekker snel zo.
Maar iemand antwoord op mijn vraag? Doorgaan hiermee tot 95kg of nu al op de 3500-4000kcal gaan zitten?
 
Enige wat je nu doet is dik worden, niet breed
 
in before obesitas.
 
Je voeding is niet ongezond op zich, maar overmatig vetpercentage en niet of gebrekkig bewegen zijn dat wel.
 
8000 nigga wat.

Sws niet 3kg in de week aan komen.
0.5kg per week is zat.
 
Ben serieus.
Ik ben nu 85kg bij 1,95, ik ben eerder dun dan te dik dan mag er toch wel vet bij?
 
Je voeding is niet ongezond op zich, maar overmatig vetpercentage en niet of gebrekkig bewegen zijn dat wel.
Dus als ik gewoon elke dag wat cardio doe ( ik fiets half uur per dag ) + 4x per week krachttraining is het niet ongezond?
 
Jezus, ben jij echt zo Dom, of doe je alsof?
 
Ben nieuw qua trainen waarom zo boos gast?
 
1500-2000kcal aan drinken en koekjes

oke dan

Gooi eens al je voeding op een dag in myfitnesspal en kijk hoeveel kcal dat is ipv alles een beetje te schatten en af te ronden op 1000kcal
 
1500-2000kcal aan drinken en koekjes

oke dan

Gooi eens al je voeding op een dag in myfitnesspal en kijk hoeveel kcal dat is ipv alles een beetje te schatten en af te ronden op 1000kcal
Ik weet wel wat ik qua calorieen binnenkrijg voorbeeldje van die koekjes en drinken:
Doos oreo koekjes 800kcal+halve liter vla 500kcal, 1.5liter appelsap erbij en je zit aan de 2000kcal.

Kan misschien 200kcal +- afwijken maarja dat lijkt me niet zo boeiend bij 8000 totaal..
 
CbHjrLGW4AEqkMK.jpg
 
Back
Naar boven