AndroidHealthClinic

aankomen met deficit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat doet mij een beetje denken aan de uitspraak, dat je vet kan omzetten in spiermassa.
Wil er verder geen welles nietus van maken.

Haha toegeven dat je fout zit is lastig, maar je krijgt er wel meer respect voor dan dit soort ontwijkende antwoorden. Het ging over (spier)massa aankomen, dat weet je ook best

Oke, ik denk dat jullie mij verkeerd begrijpen.
Ik ging in op deze uitspraak:

Ik zeg niet dat hij geen spiermassa kan aankomen, maar netto kan hij niet aankomen met een deficit.

Hiermee bedoelt hij dus, dat hij best in spiermassa kan aankomen hoor, maar als de weegschaal maar aantoont dat hij niet aankomt, want dat kan niet in een deficit.
Dat vind ik raar, want altijd al is duidelijk dat beginners (!) met een klein deficit alsnog kunnen aankomen (dus op de weegschaal, door spiermassa).

Waarschijnlijk praten we gewoon totaal langs elkaar heen.
 
Aankomen is je gewicht laten verhogen doordat je vocht, vet, spier of whatever op/in je lichaam erbij komt. Aankomen is méér kg wegen. Als jij 100 kcal onder onderhoud eet maar je eet een dag 1 gram zout en de andere dag 6 gram zout, kom je echt wel aan, ookal zit je die dag 100 kcal onder onderhoud.
Compleet irrelevant en je weet gewoon dat je jezelf er onderuit probeert te lullen. Dit is je quote van eerder:
Spiermassa weegt meer dan vet. Zolang jij er goed uit blijft zien, gaat het goed. Kijk niet teveel naar de weegschaal. Het is als beginner mogelijk dat je vet verbrand en toch gewicht aankomt door spiermassa, dit is niet erg zolang je dus goed in de spiegel kijkt en optijd kcal verlaagd als dat nodig is.
Hierop zei ik al dat dat kán maar dat netto aankomen niet mogelijk is, dus niet met van die slappe smoesjes komen nu. Het was voor iedereen duidelijk waar het om ging, sterker nog in mijn eerste post maakte ik al de uitzondering voor vocht en dergelijke.
 
Compleet irrelevant en je weet gewoon dat je jezelf er onderuit probeert te lullen. Dit is je quote van eerder: Hierop zei ik al dat dat kán maar dat netto aankomen niet mogelijk is, dus niet met van die slappe smoesjes komen nu. Het was voor iedereen duidelijk waar het om ging, sterker nog in mijn eerste post maakte ik al de uitzondering voor vocht en dergelijke.

Kun je uitleggen wat je bedoelt met dat netto aankomen niet kan?
Wat is netto hierin?

Ik dacht namelijk dat netto aankomen hetzelfde was als gewicht aankomen op de weegschaal (= zwaarder wegen). Niet dus?
 
Kun je uitleggen wat je bedoelt met dat netto aankomen niet kan? Wat is netto hierin? Ik dacht namelijk dat netto aankomen hetzelfde was al gewicht aankomen op de weegschaal (= zwaarder wegen). Niet dus?
Het ging over daadwerkelijk (dus niet vocht etc.) lichaamsgewicht, met netto bedoelde ik dat het wel kan zijn dat iemand enige spiermassa verkrijgt tijdens z'n cut als beginner maar dat hij mits hij inderdaad op een deficit zit, alsnog tegelijkertijd meer vetmassa verliest dan in spiermassa toeneemt. Dus het kan nooit zo zijn dat hij méér massa in spier verkrijgt dan massa in vet verliest, dat gaat namelijk tegen de definitie van deficit in. Dus een netto toename op de weegschaal (uitgezonderd vocht en dergelijke wat ik al zei) kan niet op een deficit.
 
Het ging over daadwerkelijk (dus niet vocht etc.) lichaamsgewicht, met netto bedoelde ik dat het wel kan zijn dat iemand enige spiermassa verkrijgt tijdens z'n cut als beginner maar dat hij mits hij inderdaad op een deficit zit, alsnog tegelijkertijd meer vetmassa verliest dan in spiermassa toeneemt. Dus het kan nooit zo zijn dat hij méér massa in spier verkrijgt dan massa in vet verliest, dat gaat namelijk tegen de definitie van deficit in. Dus een netto toename op de weegschaal (uitgezonderd vocht en dergelijke wat ik al zei) kan niet op een deficit.

En dát is dus niet waar. Je weet totaal niet wat zijn deficit is, dus kan je ook niet zeggen of hij meer vet verliest dan spiermassa aankomt.
Spiermassa aankomen tijdens deficit is mogelijk, mits een kleine deficit en vaak ook mits het een beginner is.

http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/adding-muscle-while-losing-fat-qa.html/





Maar ik zal wel ongelijk hebben, jij je zin :)
 
Wat is je deficit? En je vet%? Hoeveel kom je aan en hoe snel gebeurt dat?
 
En dát is dus niet waar. Je weet totaal niet wat zijn deficit is, dus kan je ook niet zeggen of hij meer vet verliest dan spiermassa aankomt. Spiermassa aankomen tijdens deficit is mogelijk, mits een kleine deficit en vaak ook mits het een beginner is. http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/adding-muscle-while-losing-fat-qa.html/ Maar ik zal wel ongelijk hebben, jij je zin :)

Je hebt gewoon ongelijk en je kan ook niet begrijpend lezen en zien wat ik daadwerkelijk zeg. Ik ben wel klaar met dat proberen over te brengen, veel plezier nog.
 
Je hebt gewoon ongelijk en je kan ook niet begrijpend lezen en zien wat ik daadwerkelijk zeg. Ik ben wel klaar met dat proberen over te brengen, veel plezier nog.

Oke, dus het is NIET mogelijk om in lichaamsgewicht aan te komen bij een klein deficit.

Got it. Ik zal het tegen Lyle zeggen ;)
 
Oke, dus het is NIET mogelijk om in lichaamsgewicht aan te komen bij een klein deficit. Got it. Ik zal het tegen Lyle zeggen ;)

Het grappig is dat Lyle dat niet zegt maar dat jij niet goed genoeg bent in begrijpend lezen om dat op te merken. Dus zeg het maar tegen Lyle en laat je domheid blijken.
 
Het grappig is dat Lyle dat niet zegt maar dat jij niet goed genoeg bent in begrijpend lezen om dat op te merken. Dus zeg het maar tegen Lyle en laat je domheid blijken.

Ik zeg dat het mogelijk is.
Jij zegt dat ik ongelijk heb (dus dat het niet mogelijk is).

Lyle zegt dat het wel kan, onder voorwaarden.
 
Mens, lees gewoon eens opnieuw wat ik allemaal heb gezegd en ga je dan in een hoekje zitten schamen. Ik heb al 30x gezegd dat je best wat spiermassa kan verkrijgen tijdens een deficit (zoals gisteren 17:15), dat jij steeds niet begrijpt wat ik verder al meerdere keren heb proberen uit te leggen aan je en gewoon niet de basiskennis hebt om te snappen wat energie en massa is, is niet mijn probleem.
 
Mens, lees gewoon eens opnieuw wat ik allemaal heb gezegd en ga je dan in een hoekje zitten schamen. Ik heb al 30x gezegd dat je best wat spiermassa kan verkrijgen tijdens een deficit (zoals gisteren 17:15), dat jij steeds niet begrijpt wat ik verder al meerdere keren heb proberen uit te leggen aan je is niet mijn probleem.

Jouw quote:
Het ging over daadwerkelijk (dus niet vocht etc.) lichaamsgewicht, met netto bedoelde ik dat het wel kan zijn dat iemand enige spiermassa verkrijgt tijdens z'n cut als beginner maar dat hij mits hij inderdaad op een deficit zit, alsnog tegelijkertijd meer vetmassa verliest dan in spiermassa toeneemt. Dus het kan nooit zo zijn dat hij méér massa in spier verkrijgt dan massa in vet verliest, dat gaat namelijk tegen de definitie van deficit in. Dus een netto toename op de weegschaal (uitgezonderd vocht en dergelijke wat ik al zei) kan niet op een deficit.

Hierover ga ik in discussie.
Jij zegt kan niet
Ik zeg kan wel
Done.

Niet allerlei andere dingen erbij halen.
 
Prima, jij gelooft dat massa uit het niets kan ontstaan terwijl iemand meer energie verbrand dan hij binnenkrijgt, dan zijn we inderdaad uitgepraat.
 
Gaat lekker hiero
 
Prima, jij gelooft dat massa uit het niets kan ontstaan terwijl iemand meer energie verbrand dan hij binnenkrijgt, dan zijn we inderdaad uitgepraat.

:roflol: :roflol:
Je eet nog steeds he, deficit betekent niet dat je niks eet en dus geen spier kan aanmaken.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=139238513&p=772618383&viewfull=1#post772618383

http://scoobysworkshop.com/gain-muscle-lose-fat/

http://www.quora.com/Is-it-possible-to-build-muscle-whilst-in-a-caloric-deficit

http://jasonferruggia.com/gain-muscle-lose-fat-is-it-possibl/
 
Hell, je haalt nog steeds dingen door elkaar en ik heb er genoeg van mezelf te herhalen. Nog 1 keer dan: ik beweer niet dat het onmogelijk is om als beginner wat spiermassa te verkrijgen als beginner. Je kan wel steeds dezelfde soort linkjes posten maar die spreken mij niet tegen en tonen alleen aan dat je simpelweg niet snapt wat je zelf beweert en wat ik zeg.
 
Hell, je haalt nog steeds dingen door elkaar en ik heb er genoeg van mezelf te herhalen. Nog 1 keer dan: ik beweer niet dat het onmogelijk is om als beginner wat spiermassa te verkrijgen als beginner. Je kan wel steeds dezelfde soort linkjes posten maar die spreken mij niet tegen en tonen alleen aan dat je simpelweg niet snapt wat je zelf beweert en wat ik zeg.

Jij bent hier degene die niet leest.

Nog 1 keer dan, in zo kort mogelijke zinnen zodat je het misschien wel snapt nu:

LET OP: Dit is JOUW zin:
Dus een netto toename op de weegschaal (uitgezonderd vocht en dergelijke wat ik al zei) kan niet op een deficit.

Ik zeg:
Dat kan wel op een deficit.

Einde.
Klaar.

Wat begrijp je hier niet aan?
 
Jij bent hier degene die niet leest. Nog 1 keer dan, in zo kort mogelijke zinnen zodat je het misschien wel snapt nu: LET OP: Dit is JOUW zin: Ik zeg: Dat kan wel op een deficit. Einde. Klaar. Wat begrijp je hier niet aan?
En al de linkjes die JIJ steeds post gaan over het verkrijgen van SPIERmassa tijdens een deficit, maar niet over een TOTAAL aan massa (exclusief vocht etc.), DAT kan namelijk niet. Dus jij haalt 2 concepten door elkaar en dat dringt maar gewoon niet door tot je. Geen van die links beweren dat mogelijk is wat jij beweert, die gaan namelijk over spiermassa waarbij vetmassa tegelijkertijd daalt (recomp dus)
 
En al de linkjes die JIJ steeds post gaan over het verkrijgen van SPIERmassa tijdens een deficit, maar niet over een TOTAAL aan massa (exclusief vocht etc.), DAT kan namelijk niet. Dus jij haalt 2 concepten door elkaar en dat dringt maar gewoon niet door tot je. Geen van die links beweren dat mogelijk is wat jij beweert, die gaan namelijk over spiermassa waarbij vetmassa tegelijkertijd daalt (recomp dus)

En ik zeg dat dat WEL kan.
Ik geef op :roflol:
 
Back
Naar boven