Fitness Seller

Aankomen van whey/caseine formule? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beresterk

Cool Novice
Lid geworden
7 feb 2014
Berichten
46
Waardering
2
Lengte
1m71
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe Whey/caseine van Bodyenfitshop. De strawberry-cheesecake. Ik ga ervanuit dat de samenstelling tussen de smaken niet veel verschilt. Echter ben ik de afgelopen weken aangekomen. Niets is veranderd aan mijn dieet of activiteiten. Alleen de Smart protein van BF heb ik een ander smaakje van. Ik heb nieteens ge-BBQ't nog. Ik ga niet uit eten. Dus ik vind dit wel raar. De weegschaal zegt toch echt 3 kg aangekomen. Kun je dik worden van whey/caseine?

Ik tel calorieen dus ik weet heel goed wat ik binnen krijg en wat mijn verbruik is.
 
Ik denk dat er teveel suikers inzitten die niet op het label staan
 
Koop whey/cas van een ander merk en je weet het als aan die van bodyenshit ligt of niet.
 
Ik ga de Smart Protein Strawberry-cheesecake smaak, week lang niet gebruiken en zien wat voor effect dit heeft. Of ik koop alvast een pot van een ander merk en gebruik die direkt pv de BF Smart Protein. Wat gek ik heb altijd BF Smart Protein gebruikt en nooit problemen mee gehad. Snap dit niet.
 
Update;

In plaats van helemaal geen Whey/Caseine meer te gebruiken. Ben ik twee weken geleden geswitched van merk. Ik gebruik nu de All Day van XXL ipv de Smart Protein van BF.


Deed de afgelopen twee weken dus verder alles hetzelfde;

*Maakte al een tekort elke nacht in calorieen dus daar ging ik mee door.

*Ik at verder hetzelfde (tel calorieën) en deed niet veel meer of minder aan activiteiten. Ook deed ik niet extra mijn best om aftevallen of verbruikte ik meer calorieën dan toen ik de (recente 2kg pot) Smart Protein gebruikte (dit houd ik allemaal bij)

En toch ben ik wel ruim twee kilo afgevallen. Dit snap ik dus niet. Hoe kan dit?

Heb jaren de Smart Protein gebruikt naar tevredenheid en nog nooit zoiets meegemaakt. Wat kan er in de nieuwe formule zitten wat vet vasthoudt of waarvan ik juist aankom. Ik zat te denken, kan het creatine zijn?
Of heeft een grappenmaker mijn pot Strawberry-Cheesecake volgegooid met dextrose ofzo? - echt vreemd.
 
Laatst bewerkt:
Bodyenfitshop koop je puur suiker en bij XXL whey, dus allemaal gains.
 
Bodyenshit zit blijkbaar nog altijd vol suikers dan.
 
Het enige wat B&F veranderd heeft na de wheygate is dat ze hier niet meer posten en sponsor af zijn, er zijn tot op heden nog onafhankelijke testen die aantonen dat ze hun formules aangepast hebben naar de normen
 
Ik heb nog een halve pot (1.3kg ofzo) en weet niet wat ik hiermee moet. Daarom vraag ik mij af of er niet iets van supplementen in kan zitten waardoor ik aankwam? Dextrose lijkt mij van de zotte en niet heel aannemelijk dat zij dit doen. Dus moet het iets van creatine zijn of..?

Wel jammer zo.
 
Nee ze gebruiken fructose.

Verder ligt het niet aan je Shakes en is het zonde om weg te gooien
 
Ik gebruik al jaren Smart protein en naar tevredenheid. Bij deze laatste pot however merk ik dat ik ervan aankom. Na een stop van een paar welen en gebruik ander merk, en wel afvallen, gebruik ik sinds drie dagen weer die pot smart peotein. En weer hetzelfde. Hoe kan dit als zij altijd al fructose hebben gebruikt?

BF antwooord maar niet als het ze niet uitkomt blijkbaar. Heb ze gemaild.

Kunnen zij met potten voor verkoop knoeien?

Er zitten waarschijnlijk werknemers bij die ook op fok! nl zitten. En het leuk vinden mij te pesten. Dat vermoed ik.
 
Ik heb nog een halve pot (1.3kg ofzo) en weet niet wat ik hiermee moet. Daarom vraag ik mij af of er niet iets van supplementen in kan zitten waardoor ik aankwam? Dextrose lijkt mij van de zotte en niet heel aannemelijk dat zij dit doen. Dus moet het iets van creatine zijn of..?

Wel jammer zo.

Gewoon wegpleuren.
 
Toen ik de titel van dit topic las dacht ik dat dit weer zo'n onzin topic zou zijn. Maar gezien je bevindingen / vergelijkingen..Weer wat minpuntjes voor BF joh
 
Ik gebruik al jaren Smart protein en naar tevredenheid. Bij deze laatste pot however merk ik dat ik ervan aankom. Na een stop van een paar welen en gebruik ander merk, en wel afvallen, gebruik ik sinds drie dagen weer die pot smart peotein. En weer hetzelfde. Hoe kan dit als zij altijd al fructose hebben gebruikt?

BF antwooord maar niet als het ze niet uitkomt blijkbaar. Heb ze gemaild.

Kunnen zij met potten voor verkoop knoeien?

Er zitten waarschijnlijk werknemers bij die ook op fok! nl zitten. En het leuk vinden mij te pesten. Dat vermoed ik.
illuminatie
 

Neuh, gewoon trollen.

Ik denk dat er iets in de nieuwe formule zit (als de formule al is gewijzigd) waardoor het extra vastzet in de maag na inname. Zodoende wordt voedsel wat erna komt moeilijk verteerd. Wat later aanzet in vet als het na lange tijd wel wordt verteerd. Maar aan het einde van de dag niet meer wordt gebruikt als energie. Ik kap met deze SMart protein gooi het weg.

Jaren gebruik en ik ondervond geen last. Nu wel...
 
Neuh, gewoon trollen.

Ik denk dat er iets in de nieuwe formule zit (als de formule al is gewijzigd) waardoor het extra vastzet in de maag na inname. Zodoende wordt voedsel wat erna komt moeilijk verteerd. Wat later aanzet in vet als het na lange tijd wel wordt verteerd. Maar aan het einde van de dag niet meer wordt gebruikt als energie. Ik kap met deze SMart protein gooi het weg.

Jaren gebruik en ik ondervond geen last. Nu wel...

Wut? ?
 
Neuh, gewoon trollen.

Ik denk dat er iets in de nieuwe formule zit (als de formule al is gewijzigd) waardoor het extra vastzet in de maag na inname. Zodoende wordt voedsel wat erna komt moeilijk verteerd. Wat later aanzet in vet als het na lange tijd wel wordt verteerd. Maar aan het einde van de dag niet meer wordt gebruikt als energie. Ik kap met deze SMart protein gooi het weg.

Jaren gebruik en ik ondervond geen last. Nu wel...
Altijd lastig dat voedsel dat vast zit in de maag.
 
van een beetje klonterende caseine in je maag gain je geen 3kg

just saying
 
Back
Naar boven