Fitness Seller

Aankomen veel buikvet tijdens bulk. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joeygains

Novice
Lid geworden
23 mrt 2022
Berichten
18
Waardering
5
Lengte
1m66
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Hi All!

Ik ben niet zo ervaren dus vandaar mijn hulpvraag!

Ik ben aan het bulken wat mijn inziens super gaat ( 0,6 kg pw kom ik ongeveer aan )

Ik merk alleen dat er ook een deel aan mn pens blijft hangen waar ik goed ziek van wordt haha!

Stats nu;

1,66M
61kg
10% vet ( enkel op buik en bil )

Mijn voeding:

Ontbijt:

Ongv een liter water
300ml volle yoghurt met 60 gr Granola en een handje frambozen.

Gym - 5gr BCAA 0,8L water

Post workout: Zelfgemaakte shake
Banaan
300ml volle melk
60gr havermout
40 gr pindakaas Calvé
50 gram blauwe bessen
30 gr whey

Lunch:

0,5l water
4 sneden speltbrood
3 gekookte eieren, 1x eigeel 3x eiwit


Middag:

0,5L water
70gr basmati
125gr kipfilet
200gr broccoli
Chilisaus ( veel anders niet te vreten )

Avondeten;

0,5L water
Wat de vrouw weer tovert, vaak wel gezond.


1 uur voor slapen:


ZMA
Zelfde shake als bovenstaand alleen dan met caseine.

Ik hoop dat jullie goede tips voor me hebben!

Super bedankt alvast!
 
Minder snel per week aankomen.

Mik op ongeveer een kilo per maand. Als je net begint kan 't nog wel wat hoger. Hoe langer je bezig bent hoe minder spier t wordt
 
Ik merk alleen dat er ook een deel aan mn pens blijft hangen waar ik goed ziek van wordt haha!
Heb ik ook al snel met bulken. Hoeveel kom je nu wekelijks aan? Ik mik zelf op ca 0,5kg per week maar dan neem ik dat beetje vet voor lief.
 
Minder snel per week aankomen.

Mik op ongeveer een kilo per maand. Als je net begint kan 't nog wel wat hoger. Hoe langer je bezig bent hoe minder spier t wordt
Top! Wat raad je aan? Eventjeel de melk en yoghurt vervangen voor mager en 0% vet en de pindakaas weghalen?
 
Heb ik ook al snel met bulken. Hoeveel kom je nu wekelijks aan? Ik mik zelf op ca 0,5kg per week maar dan neem ik dat beetje vet voor lief.
0,6 ongv per week nu. Maar ik ben altijd vel over been geweest. Ben echt wel serieus massa aan het aanzetten voor zo’n klein mannetje. Al denk ik dat mijn buikomtrek ook met een cm of 4 gegroeid is afgelopen maand😂
 
0,6 ongv per week nu. Maar ik ben altijd vel over been geweest. Ben echt wel serieus massa aan het aanzetten voor zo’n klein mannetje. Al denk ik dat mijn buikomtrek ook met een cm of 4 gegroeid is afgelopen maand😂
Extra vet helpt ook wel met kracht gains. Cut je er straks weer af. Anderen doen het liever geleidelijker, maingaynen of gaytainen ofzo heet dat.
0,6 is wat aan de hoge kant, verklaart ook het buikvet.
 
Ik aimde zelf altijd om 250-300 gram per week aan te komen
500 gram had ik al gauw dat ik vet begon te worden
 
Thanks voor alle reacties zo snel, mijn vraag zou dan nu zijn. Kijkend naar mijn voeding, wat zouden jullie wegstrepen/minderen? Ik heb zelf het gevoel dat die laatste shake me vet maakt.
 
Thanks voor alle reacties zo snel, mijn vraag zou dan nu zijn. Kijkend naar mijn voeding, wat zouden jullie wegstrepen/minderen? Ik heb zelf het gevoel dat die laatste shake me vet maakt.
Het gaat puur om kcal in/uit, dus wat je weglaat is jouw keus. Natuurlijk geen eiwit:D.
Vet zorgt voor tragere eiwitopname, prima voor het slapen gaan dus!
Ik zou alleen iets minder kcal voor het slapen nemen, verder ziet het er prima uit.
 
Bedoel je een dikkere buik of echt vet op de buik? Ik weet niet hoelang je al bezig bent met bulken maar dat je dan een dikkere/opgeblazen buik krijgt is niet zo gek met meer voeding in je buik/darmen.
 
Bedoel je een dikkere buik of echt vet op de buik? Ik weet niet hoelang je al bezig bent met bulken maar dat je dan een dikkere/opgeblazen buik krijgt is niet zo gek met meer voeding in je buik/darmen.
Het is beide! Ik heb inmiddels echt een rol die ik vast kan pakken. Hij is idd boller maar ook zeker vetter! Ik zit nu in week 6. Gestart op 7,6% vet wat inmiddels 10.1% is!
 
Heb je foto's?
Is voor ons ook wat makkelijker om een indicatie te geven
Ik was letterlijk een spijker! Ik zal even een foto maken van mijn huidige pens! 😂 er zijn ook geen ribben meer zichtbaar!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    114,3 KB · Weergaven: 136
Het “rolletje”
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    98,8 KB · Weergaven: 101
0,6 ongv per week nu. Maar ik ben altijd vel over been geweest. Ben echt wel serieus massa aan het aanzetten voor zo’n klein mannetje. Al denk ik dat mijn buikomtrek ook met een cm of 4 gegroeid is afgelopen maand😂
Je zal ook wel niet gewend zijn dat je maag gevuld is
 
Kijk eens naar pro bb'ers, die hebben allemaal een dikke pens :D
 
Dat niemand überhaupt vraagt of TS wel sport. Indien je niet sport of halfwerk dan gain je alleen vet in een bulk. Bij een goede bulk MOET je sterker worden op alle oefeningen icm met gewichtstoename. Gain je wel gewicht, maar je word niet sterker dan train je niet hard genoeg.

Ps: die bf% is wel heel “grof” geschat gezien je afbeelding.
 
Dat niemand überhaupt vraagt of TS wel sport. Indien je niet sport of halfwerk dan gain je alleen vet in een bulk. Bij een goede bulk MOET je sterker worden op alle oefeningen icm met gewichtstoename. Gain je wel gewicht, maar je word niet sterker dan train je niet hard genoeg.

Ps: die bf% is wel heel “grof” geschat gezien je afbeelding.
Haii ak!

Is gemeten op de gym met zo’n tangetje. De weegschaal zegt hetzelfde.

Ik sport, hard. En wordt elke week sterker.
 
Haii ak!

Is gemeten op de gym met zo’n tangetje. De weegschaal zegt hetzelfde.
Google even hoe 10% bf eruit ziet, laat staan je “start” 7%

Ik sport, hard. En wordt elke week sterker.
Houd je een logboek bij met hoeveel gewicht/reps je doet zodat je de volgende sessie weet wat je moet doen om jezelf te verbeteren?

Google progressive overload.
 
Google even hoe 10% bf eruit ziet, laat staan je “start” 7%


Houd je een logboek bij met hoeveel gewicht/reps je doet zodat je de volgende sessie weet wat je moet doen om jezelf te verbeteren?

Google progressive overload.
Dat doe ik zeker!

Tevens is mijn bf echt correct. Je keek nog net niet door me heen!
 
Back
Naar boven