MuscleMeat

Aankomen

Bezoekers in dit topic

Ctjeee

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2008
Berichten
108
Waardering
0
Hoi,

Ik ben 18 jaar, 1.68 lang en ik weeg maar 47! :O Nu ben ik niet echt een gratenpakhuis ofzo, maar ik wil wel graag minimaal 3 kg aankomen! hier heb ik echt totaal geen aanleg voor, dus veel eten heb ik niet echt baat bij :( dit is een bodybuilders forum en ik hoorde van mn broer dat sommige van die gewichtheffers speciale drankjes enzo nemen dat ze eerst dik worden en dat het later spieren worden. Hier was ik wel in geinteresseerd.. maar vind het ook eng. Iemand tips voor mij??
alvast bedankt!
 
Haha, dat zijn mijn stats toen ik begon :o

En nee helaas, we gebruiken geen wonderdrankjes die je zomaar dik maken en je zet vet ook niet om in spieren.

Ga eens lezen.
 
Haha, dat zijn mijn stats toen ik begon :o

En nee helaas, we gebruiken geen wonderdrankjes die je zomaar dik maken en je zet vet ook niet om in spieren.

Ga eens lezen.


Freundlich hoor.. Nou hij zei dit anders tegen mij dat mensen van de sportschool dit deden ;) zal wel niet zomaar verzonnen zijn lijkt mij. Van die eiwit dingen ofzo? Iets met proteinen?
 
Haha, ga nou maar lezen.

Edit: Chocomel + Mcdonalds + Squats
 
Laatst bewerkt:
Je moet eerst eens de sticky's hier op 't forum doorlezen. Dan een goed voedings- + trainingsschema opstellen en dan komt het allemaal wel goed.



en nee, er zijn bestaan geen wondermiddeltjes waarmee je vet omzet in spier....
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-faq-3655/
Read my friend.

[Link niet meer beschikbaar]
-Als je wilt aankomen, ga op die site berekenen hoeveel kcal je per dag nodig hebt, en zorg er voor dat zon 300 kcal boven die behoefte zit, veel eiwit binnen krijgen en ga trainen.
 
lees inderdaad eerst eens een beetje rond hier, zijn zat topics over te vinden.

En als je zegt dat je niet aankomt van veel eten eet je niet genoeg. Ga maar eens een tijdje 3000 calorien per dag eten, wedden dat je aankomt?

Die wonderdrankjes bestaan niet.

Als je in spieren wilt aankomen zou je ook (veel) moeten trainen.

Dus: lezen, een goed dieet opstellen en veel sporten. Op die manier kom je zeker aan.
 
Zo veel ondergewicht heb jij niet gezien je lenkte mag je 50-55kg wegen.
Een paar maandjes krachttraining+voeding en je zit boven je ondergewicht
 
De topics grondig doorlezen en alles absorberen als een spons :D

heb eerst een maand hier zitten lezen, vervolgens beginnen trainen en eten like hell, en het werkt echt wel :p

Van 59 naar 65 kilo gegaan in 2 maand tijd, wat me vroeger nooit gelukt is. Je voelt je echt veel beter, gezonder, en wordt verslaafd aan trainen...
 
trainen, veel eten, en paar x per dag eiwitshakeje tussendoor, werkt heel goed! kben in vier maanden tijd zes kilo aangekomen!
 
Ik heb nu een goedje op internet besteld. het heet mammoth.. het is zo'n hele grote pot, het smaakt naar aardbei.. niet heel vies. hier schijn je heel erg van aan te komen.. gebruikt iemand het? er staat namelijk niet op de pot vermeld hoeveel maatschepjes je ervan moet nemen..
 
Je zit aan de weight gainer? Train je ook?
Heb je al geprobeerd om gewoon meer te gaan eten?
 
Ik heb nu een goedje op internet besteld. het heet mammoth.. het is zo'n hele grote pot, het smaakt naar aardbei.. niet heel vies. hier schijn je heel erg van aan te komen.. gebruikt iemand het? er staat namelijk niet op de pot vermeld hoeveel maatschepjes je ervan moet nemen..

Yep, gebruik ook mammoth. Elke dag 10 schepjes voor een maand lang en nu zie ik er monsterlijk goed uit:cool: Ben 20kg aangekomen en super droog, aders komen omhoog en de chickies diggen mijn sixpack. Wereld is voor me opengegaan.
Meer als Mammoth heb je niet nodig. Laat ze in dit topic maar onzin lullen, niet naar luisteren.
Succes Ctjeee! Binnen een maand ben jij ook een afgetraind beest!:cool:
 
Je zit aan de weight gainer? Train je ook?
Heb je al geprobeerd om gewoon meer te gaan eten?



nee ik train niet.. ik neem dit gewoon naast mijn normale voeding om meer gevuld te raken :) ik eet al best veel, dus ik vond meer eten echt geen doen..
 
Yep, gebruik ook mammoth. Elke dag 10 schepjes voor een maand lang en nu zie ik er monsterlijk goed uit:cool: Ben 20kg aangekomen en super droog, aders komen omhoog en de chickies diggen mijn sixpack. Wereld is voor me opengegaan.
Meer als Mammoth heb je niet nodig. Laat ze in dit topic maar onzin lullen, niet naar luisteren.
Succes Ctjeee! Binnen een maand ben jij ook een afgetraind beest!:cool:


Haha bedankt, ik ben een meisje hoef geen afgettraind beest te worden hoor :D maar leuk dat het werkt! is 10 schepjes niet wat veel? ik ben 18 jaar, klein van stuk un weeg 45 kg... met 52 zou ik al echt enorm blij zijn. ik wil wel graag het slanke meisje blijven :P is 3 a 4 voor mij per dag genoeg?
bedankt!
 
nee ik train niet.. ik neem dit gewoon naast mijn normale voeding om meer gevuld te raken :) ik eet al best veel, dus ik vond meer eten echt geen doen..

Maar zet je zonder trainen dan niet gewoon vet aan?
 
ik denk dat 30 gram genoeg is per dag Ctjeee..
en je moet t meeste toch gewoon uit de voeding proberen te halen
 
Back
Naar boven