Fitness Seller

aankomen

Bezoekers in dit topic

Hugograve

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 mei 2010
Berichten
41
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
delete
 
Laatst bewerkt:
Goed voedings + Trainingsschema

En alleen in de zomer? ga er maar van uit dat je 3-4 jaar verder bent voordat je echt gespierd bent ;)
 
lees eerst de stickies hier op de site.
Bereken dan je calorieen verbruik en stel een goed voedingsschema op waarbij je boven je verbruik eet verdeelt over meerdere maaltijden per dag. Wil dus zeg om de 2-3 uur eten. Vervolgens nog een goed trainingsschema opstellen. Dit dan volhouden en dan zal je snel verschil merken. Weightgainer heb je ni nodig als je voedingsschema in orde is meer als aanvulling.

succes
 
lees eerst de stickies hier op de site.
Bereken dan je calorieen verbruik en stel een goed voedingsschema op waarbij je boven je verbruik eet verdeelt over meerdere maaltijden per dag. Wil dus zeg om de 2-3 uur eten. Vervolgens nog een goed trainingsschema opstellen. Dit dan volhouden en dan zal je snel verschil merken. Weightgainer heb je ni nodig als je voedingsschema in orde is meer als aanvulling.

succes

Dit dus
 
lol, mensen hebben echt een fout beeld van bodybuilding.

hmmmm, hoe zal ik eens beginnen

6 weekjes elke dag een whey shake en zo nu en dan een beetje trainen :P



Het zit zegmaar een beetje anders. Je traint door je spiercellen te vermoeien, en die hebben daarna goede voeding en rust nodig om te groeien. Je hebt dus veel eten en regelmatige rust nodig. dat was het ff in het kort.
 
Ik wil deze zomer graag gaan fitnessen. Dit heb ik vorige zomer ook gedaan. Ik basketbal al 7 jaar. ik train 4x per week en 1x wedstrijd.
Nu wil ik gaan beginnen met fitness, alleen ik heb een lang en dunne lichaamsbouw. Ik wil namelijk kilo's aankomen en sterker worden.
Wat kan ik het beste doen dan? Proteine shakes, weight gain ??
Verder ben ik bereid om 3/4 x per week hard te gaan trainen.

Hugo

welk team?
 
je kan dit best het hele jaar door doen, en ik zou de stickies eens goed lezen :)

good luck!
 
Veel eten, rusten trainen.
 
lees eerst de stickies hier op de site.
Bereken dan je calorieen verbruik en stel een goed voedingsschema op waarbij je boven je verbruik eet verdeelt over meerdere maaltijden per dag. Wil dus zeg om de 2-3 uur eten. Vervolgens nog een goed trainingsschema opstellen. Dit dan volhouden en dan zal je snel verschil merken. Weightgainer heb je ni nodig als je voedingsschema in orde is meer als aanvulling.

Succes

+1
 
Dit is mijn probleem!

Hallo iederen
mijn lengte is 1.88 en ben 18 jaar, mijn gewicht is 60 kg .. volgens de huisarts mag ik 80 kg wegen! maar omdat ik nieuwe mediactie heb: concerta 36mg ben ik in anderhalve week 10 kg afgevallen, ook ben ik snel misselijk...! ik heb geen eetlust.. en als ik datwel heb kan ik maar een half bord eten op...

omdat ik de lichaamsbouw van mijn varder heb kom ik niet snel aan, ik kon vroeger 2 flessen frisdrank op zonder ook maar een kg aan te komen.. als ik elke dag bij mc donalds zou eten kom ik misschien 2 kg aan...

dit is erg frustrerend.. en moet er zsm. minimaal 15 kg erbij hebben ,, anders kan het fataal worden... de medicatie die ik noemde is voor mijn Adhd... en werkt goed! ik kan me eigen goed focusen op waar ik mee bezig ben!.. alleen het afvallen is een probleem!..

iemand suggesties? (ik zie het als een nood situatie)
 
Hallo iederen
mijn lengte is 1.88 en ben 18 jaar, mijn gewicht is 60 kg .. volgens de huisarts mag ik 80 kg wegen! maar omdat ik nieuwe mediactie heb: concerta 36mg ben ik in anderhalve week 10 kg afgevallen, ook ben ik snel misselijk...! ik heb geen eetlust.. en als ik datwel heb kan ik maar een half bord eten op...

omdat ik de lichaamsbouw van mijn varder heb kom ik niet snel aan, ik kon vroeger 2 flessen frisdrank op zonder ook maar een kg aan te komen.. als ik elke dag bij mc donalds zou eten kom ik misschien 2 kg aan...

dit is erg frustrerend.. en moet er zsm. minimaal 15 kg erbij hebben ,, anders kan het fataal worden... de medicatie die ik noemde is voor mijn Adhd... en werkt goed! ik kan me eigen goed focusen op waar ik mee bezig ben!.. alleen het afvallen is een probleem!..

iemand suggesties? (ik zie het als een nood situatie)

In hoeveel topics ga je deze reactie nog posten?

hou het bij je eigen topic en verneuk niet andermans topic.
 
Ik wil deze zomer graag gaan fitnessen. Dit heb ik vorige zomer ook gedaan. Ik basketbal al 7 jaar. ik train 4x per week en 1x wedstrijd.
Nu wil ik gaan beginnen met fitness, alleen ik heb een lang en dunne lichaamsbouw. Ik wil namelijk kilo's aankomen en sterker worden.
Wat kan ik het beste doen dan? Proteine shakes, weight gain ??
Verder ben ik bereid om 3/4 x per week hard te gaan trainen.

Hugo

Als je alleen al gaat bulken dan wordt je al stukken breder.
Voorwaarde om grotere spieren te krijgen is ook dat je een beetje vet moet hebben en voldoende voeding binnen krijgt, maar ook voldoende rust en herstel.
Ga rustig aan zwaar trainen, max 3x per week en eet alsof de hongerwinter er aankomt. Weightgainer hoeft niet persee, Eiwitten shake is wel goed, gooi er desnoods een banaan in en een paar scheppen brinta.
En niet in plaats van eten maar als extra.
Veel pasta eten en veel kip of pasta met kip, duhhh.
Zorg dat je veel caloriën binnen krijgt.

Begin daar maar mee, dan heb je een beetje basis.
 
Back
Naar boven