AndroidHealthClinic

Aankomen

Bezoekers in dit topic

Kabbap

Novice
Lid geworden
11 feb 2011
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Hallo beesten van Nederland,

Ik zit met een probleempje waar jullie misschien wel raad mee weten. Ik ben 18 jaar 1.75 en weeg een kleine 60 kg! Dit is naar mijn mening erg weinig.
Ik train nu +- een jaartje(1-3 x per week). Eet rond de 14 boterhammen per dag, ook aan kholydraten shakes gezeten. Maar niks werkt, ik kom geen kilo aan...

Wat te doen?

Alvast bedankt voor de reacties ( :
 
- Maak een voedingsschema
- Ga aan krachttraining doen!
 
Uiteraard doe ik al een hoop aan kracht training, wat moet ik mezelf voorstellen bij een goed voedingsschema?
 
Lees de stickies in het voedings-subboard.

Bereken eerst je energiebehoefte en je vet-vrije-massa.

Wat doe je precies aan krachttraining?
 
ik weet eerlijk gezegt niet hoe alles heet,

Dumbbell fly 3 h x 12 x 10kg( normaal & incline)
Dumbbell press 3 x 12 x 16kg (..^..)
Straight arm pullover 3 x 12 x 18kg
Biceps curl 3 x 12 x 12kg
Hammer curl 3 x 12 x 12kg
Shoulder press 3x 12 x 12kg

Rest gewoon apparaten die bij de fitness staan.
 
dan zou ik toch echt gaan squatten, deadliften, pullups, dips, bench
 
Als je niet aankomt, dan eet je niet genoeg. Simpel toch?

Zoals al voorgesteld is.. Lees de stickies (bovenaan elke pagina) van het voedingssectie, schema opstellen en hier eventueel weer plaatsen zodat er tips gegeven kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Vreten + krachttraining + discipline = WIN
 
Niet aankomen? Eet dan 20 boterhammen?
Kom je dan nog niet aan? Raad eens wat je dan moet doen?
Nog meer eten!
 
systematisch veel eten. Niet toevallig een keertje een groot bord opscheppen voor het avondeten en dan nog wat koekjes eten oid.
Stel jezelf een schema op en hou je eraan
 
Consequent de hele dag door veel eten en als je al aan koolhydraten shakes kon komen zijn er vast nog wel andere weight gainers op de markt.
Vergeet ook niet dat je nog jong bent, dus je hebt nog een vrij snelle spijsvertering. Dus alles wat je eet wordt omgezet in energie. Er is een kans dat die de komende paar jaar wat trager zal worden en dan kom je sowieso wel aan.
In alle gevallen is doorzetten van je dieet en geduld op resultaat het belangrijkste.

En ik ben benieuwd naar wat voor progressie je qua gewicht hebt gemaakt het afgelopen jaar. Missch zou meer gewicht en dan eventueel minder reps ook effect kunnen hebben.
 
Maak een goed uitgebalanceerd eetschema en post die dan hier eens :) Dan kunnen wij je helpen met het eventueel aanpassen ervan :)
 
stap in de auto
rijd naar je bestemming
stop daar en je bent aangekomen ;)
 
Back
Naar boven