XXL Nutrition

Aankomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beste medemens,

Ik ben 16 jaar, 189 cm en ongeveer 61 kilo. Ik zou graag wat kiloos aankomen maar dat lukt nog niet echt. Ik eet wel veel (echt heel veel, tussen de 3000 en 5000 calorieën per dag (meestal wel 4000+ per dag) clean) niet altijd gezond. Meestal sla ik ontbijt over (heb overgins ook niet echt tijd voor). Mijn streefgewicht is rond de 70 kilo.

Heeft iemand tips voor me? Zoals: manieren om mijn metabolisme te vertragen aangezien die nogal snel is of misschien aan weight gain shakes beginnen?

Edit: Ik wil in nabije toekomst wel aan krachttraining gaan doen. Ik vind mezelf op het moment te mager.

Mvg, Ape

Er zijn eigenlijk 2 scenario's te bedenken waarom je niet zou aankomen:

1. Je eet gewoon te weinig. Je zegt dat je tussen de 3000 en 5000 calorieen eet en je komt nog niet aan. Conclusie: je eet te weinig voor wat je dagelijks verbrand. Post je eetschema eens? Misschien is daar iets mee mis? Heb je je calorieen wel eens geteld? Weeg je al je eten af? Hoe weet je dat je 3000 calorieen eet? Ga dit voor je zelf eens bekijken.

2. Je traint niet hard genoeg. Spreekt voorzichzelf denk ik. Hoe zit je trainingsschema eruit en wat zijn je stats op de compound lifts.

P.S. begin niet zomaar aan de 'Weight gain shakes'. Bekijk eerst zelf wat er fout aan je dieet is of je training

Succes!
 
Donderdag 9 november:

Ontbijt:
2 frikandelbroodjes met currysaus
lipton ice tea 500 ml

Voordat ik naar bed ging heb ik nog wat marsepijn gesnoept.

Schandalig ontbijt.

Gewoon 6 boterammen ontbijten met kipfilet en pindakaas, banaantje en weightgainer met melk erbij en je ontbijt is al een stuk beter (ongeveer 1400kcal).

Geen tijd om te ontbijten? Sta je een half uur eerder op. Je wilt een kast worden of je wilt het niet he
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven