Fitness Seller

Aankomen

Bezoekers in dit topic

Ik zou ook kiezen voor zo'n 150 gram eiwitten, ts moet eerst nog zijn eiwitten bij elkaar zoeken en wennen aan de hoeveelheid. Ik denk ook niet dat het ts lukt om van vandaag op morgen zijn calorieën te gaan halen.
Of te eten zonder last te krijgen van maag en darmen.
Rustig naar de genoemde getallen toewerken, :thumb:
Ik ben er helemaal nieuw mee maar heb een keer een schema gehad en was ineens zoveel! Dat kon ik niet eens op, en indd last van de maag en darmen, ik wil het rustig gaan opbouwen, ik kan het niet allemaal in 1 keer op..
 
Ik eet nu zzs elke ochtend volkomen brood met kipfilet. En elke avond yoghurt met crusli. Avond eten is wisselend rijst met kip macaroni aardappelen groente en vlees. Tussendoor is het vaak even een stuk fruit. In de schaft is het 4 om 4 stukken volkoren brood.
Dat zegt nog niet heel veel.
Boterham met plakkie kip is ook maar iets van 90-100 kcal (als je er 2 plakken kip per boterham opgooit. Als je dan ontbijt met 4 boterhammen en dan die 4 om 4 schaft zit je op ca. 1100-1200 kcal en dat is niet veel.
Gooi op de helft van die boterhammen eens een flinke lik pindakaas erbij. 6x pindakaas is wel ca. 500-600 kcal erbij als je flink smeert. En goede vetten en het vult niet gek veel meer. Het zijn kleine dingen waarmee je prima op kan bouwen.
Extra trek --> zak krentenbollen bij je hebben. Hap je zo tussendoor weg.
Kies t rijkere fruit.
Paar gekookte eitjes mee. Hap snap.

Teveel ophogen in ene is vaak lastig. Dan kan je beter eerst de kleinere dingen wijzigen
 
Ik eet nu zzs elke ochtend volkomen brood met kipfilet. En elke avond yoghurt met crusli. Avond eten is wisselend rijst met kip macaroni aardappelen groente en vlees. Tussendoor is het vaak even een stuk fruit. In de schaft is het 4 om 4 stukken volkoren brood.
Alles wegen en download de app “fat secret”, vul je alles in wat je eet op een dag en de app houd precies de kcal/macros voor je bij. Doe dit een complete week dan weet je heel eind wat je “gemiddeld” nu eet qua kcal. Week erop eet je elke dag iets meer 100/200 kcal, kan al zo simpel zijn als 3 eieren of een snicker. Zo ga je elke week stapje verder tot je een “gezond” gewicht hebt voor jou lengte. Meteen elke dag 1000 kcal meer gaan eten ga je toch niet volhouden.

Meten = weten, alhoewel je ook heftruck chauffeur kan gaan worden volgens Ron en dan zijn al je problemen ook heel eind verholpen.
 
Inderdaad alles invullen dan krijg je er ook feel bij.

Een handje noten of een avocado is namelijk helemaal niet zoveel in massa maar wel in kcals. Als je daar een beetje oog voor krijgt wordt het een stuk makkelijker.
Zoals Marina ook al aangeeft, je denkt misschien dat je veel eet maar wat je er op doet is gewoon weinig kcals.

En in het begin wat meer dirty om je kcals te halen is ook niet erg (ik dronk bijv. chocomel voor extra 400 kcals. Maar je kan bijv. ook wat gezonder met oats & pindakaas als shake. Drinkbare kcals zijn een lifesaver).
Je moet gewoon in het begin forcefeeden, paar maanden later en je denkt 'hoe de fck kon ik ooit zo weinig eten en geen honger hebben' :p
 
Back
Naar boven