MuscleMeat

Aankondiging: DBB Online Contest 2004 - Leuke prijzen te winnen!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
@gorgasm: je hebt gewoon nog 6 hele dagen, dus iedere dag minimaal 10 posts moet toch lukken man
 
gorgasm zei:
mo gvd!!! :D
kga nie posten da mn kont effen is om 100 posts te halen zé, next year dan, but bigger:)

an hoeveel zittek al :D 40=>gene vetten

maar dan wel graag leesbare posts.
 
Tylw, ik heb geen honderd posts maar ik sta toch tussen de namen van ingeschreven personen.
 
wat was dan je naam? Soms gooi ik die nick en echte namen door elkaar...
 
T,

Niet om het één of ander, maar de grens voor 100 post's heb je gemaakt om faker's te weren. Hiermee bedoel ik iemand wordt lid, post een foto van 1 of andere freaky fysiek en neemt de prijzen mee naar huis, ja toch?

Kijk ook iemand die al veel "onzinnige" post's heeft gemaakt kan deze truc uithalen.

Ik zou zeggen, laat lekker iedereen meedoen en als er iemand in de prijzen valt met 1 of andere super fysiek dan laat je hem op een A4 DBB.COM schrijven hij houd dit in zijn hand en iemand maakt een fotootje van die gast en die post i naar jouw ter controle. Iedereen kan anders faken.

Verhef die 100 post's niet tot doel, het gaat erom dat er geen fakers zijn.

:D Misschien doe ik zelf wel mee, dan is de 1e prijs al weg :D
 
en ook al doen er fakers mee, dan nog zullen veel mensen die stemmen kijken naar t behaalde resultaat maar met in t achterhoofd toch de progressie

voor mij iig een belangrijk aspect en dat wil dus zeggen dat de grootste en droogste imo niet eens hoeft te winnen

discipline, opoffering, progressie al dan niet vergelken met vorig jaar en daar je fysiek aan gekoppeld zullen voor mij toch een doorslaggevende factor hebben..en daar kom je dan pas achter als je de leden en hun weg naar de contest zelf ook kent

maar ja, das mijn simpele mening
 
hardgainers zei:
T,

Niet om het één of ander, maar de grens voor 100 post's heb je gemaakt om faker's te weren. Hiermee bedoel ik iemand wordt lid, post een foto van 1 of andere freaky fysiek en neemt de prijzen mee naar huis, ja toch?

Kijk ook iemand die al veel "onzinnige" post's heeft gemaakt kan deze truc uithalen.

Ik zou zeggen, laat lekker iedereen meedoen en als er iemand in de prijzen valt met 1 of andere super fysiek dan laat je hem op een A4 DBB.COM schrijven hij houd dit in zijn hand en iemand maakt een fotootje van die gast en die post i naar jouw ter controle. Iedereen kan anders faken.

Verhef die 100 post's niet tot doel, het gaat erom dat er geen fakers zijn.

:D Misschien doe ik zelf wel mee, dan is de 1e prijs al weg :D

Hij is nu al bezig om een foto van Ronnie zo te shoppen dat er DBB.com op staat! ;)
 
RichardV zei:
Hij is nu al bezig om een foto van Ronnie zo te shoppen dat er DBB.com op staat! ;)

ik had er al 1 liggen vandaar :D

Nee, jochie! > dat heb ik niet nodig :hello:
 
hardgainers zei:
T,

Niet om het één of ander, maar de grens voor 100 post's heb je gemaakt om faker's te weren. Hiermee bedoel ik iemand wordt lid, post een foto van 1 of andere freaky fysiek en neemt de prijzen mee naar huis, ja toch?

Kijk ook iemand die al veel "onzinnige" post's heeft gemaakt kan deze truc uithalen.

Ik zou zeggen, laat lekker iedereen meedoen en als er iemand in de prijzen valt met 1 of andere super fysiek dan laat je hem op een A4 DBB.COM schrijven hij houd dit in zijn hand en iemand maakt een fotootje van die gast en die post i naar jouw ter controle. Iedereen kan anders faken.

Verhef die 100 post's niet tot doel, het gaat erom dat er geen fakers zijn.

vind ik ook !!! iedereen kan er anders op zetten wat m wil

niet dat ik het erg vind dat ik niet kan me doen. volgende keer beter :D
 
ik ben het niet helemaal eens met 'hardgainers' en daarbij Nordic,
De mensen die deelnemen aan dbb contest 2004 hebben naar mijn weten voor 99% al een keer eerder foto's gepost, net zoals de meeste andere leden die hier vaak aanwezig zijn en ook wat van zich laten horen.

Men weet gewoon welk gezicht bij welk lid hoort, lees goed.. dit geldt voor de MEESTE...

Ook denk ik dat de mensen die deelnemen, dat zijn dus met name niet de nieuwkomers op dit forum, dermate serieus bezig zijn met deze tak van sport dat het volgens mij niet eens in ze op komt om te faken, omdat het gewoon het met trots tonen van je eigen progressie is.

groetjes
 
hardgainers zei:
ik had er al 1 liggen vandaar :D

Nee, jochie! > dat heb ik niet nodig :hello:

Grappig mannetje. Je bent de 1e die mij jochie noemt. ;)
 
RichardV zei:
Grappig mannetje. Je bent de 1e die mij jochie noemt. ;)

haahhaha idd ja, hoe komt ie er bij, hahahahah jochie briljant gewoon. achja misschien heb ie nooit foto's gezien, dan is het te begrijpen......
 
mikepl4 zei:
ik ben het niet helemaal eens met 'hardgainers' en daarbij Nordic,
De mensen die deelnemen aan dbb contest 2004 hebben naar mijn weten voor 99% al een keer eerder foto's gepost, net zoals de meeste andere leden die hier vaak aanwezig zijn en ook wat van zich laten horen.

Men weet gewoon welk gezicht bij welk lid hoort, lees goed.. dit geldt voor de MEESTE...

Ook denk ik dat de mensen die deelnemen, dat zijn dus met name niet de nieuwkomers op dit forum, dermate serieus bezig zijn met deze tak van sport dat het volgens mij niet eens in ze op komt om te faken, omdat het gewoon het met trots tonen van je eigen progressie is.

groetjes

Daar ben ik wel me eens.

dan wil je ook zeggen dat de foto die ik heb gepost ook fake is????
ik had eerder geen behoefte om een foto te posten
 
nordic zei:
Daar ben ik wel me eens.

dan wil je ook zeggen dat de foto die ik heb gepost ook fake is????
ik had eerder geen behoefte om een foto te posten

Lees jij in mijn comment dat ik jouw van 'faken' beschuldig?
antwoord is dus: nee
 
Waar kan je stemmen???
 
heb je mijn foto's gekregen T?
 
met jou erbij zijn er 25 deelnemers, das 5 te weinig.
 
och.. 25 deelnemers is toch zat ofniet??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven