MuscleMeat

Aankoop bench + rack

Bezoekers in dit topic

Silensior

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2008
Berichten
489
Waardering
1
Wil graag homegym hebben, zijn deze 2 producten deftig?


marcy-sb681-1.jpg

Kan deze ook decline?

+

kroon-bs252-1.jpg


Kan ik deze twee dingen samen gebruiken?

Grtz
 
Jahoor, gaat prima. Zou er alleen nog wel een olympische halterset bijkopen :D

Weet niet wat je stats zijn, maar meer dan 120kg + lichaamsgewicht gaat dat bankje wss niet houden bij bijv bench presses. De pennen van het squatrek kunnen dacht ik ook maar maximaal 160kg aan. Je kan beter voor een powerrack kijken, dat is in elk geval veelzijdiger. Stevige bankjes vindt je bij fitness-seller.nl
 
Heb die bankjes zien staan en vond ze een beetje gammel overkomen. Probeer liever tweedehands sportschoolkwaliteit te scoren of inderdaad de barbarian of powertec bankjes van fitness seller.. Dat zelfde squatrack heb ik ook overwogen maar ben toch voor deze gegaan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die heeft een max. belasting van 450 kilo en die van jou volgens mij iets van 180 ofzo.. Komt van www.all4fitness.nl
Zit maar 55 euro prijsverschil in btw.
 
koop het bij muscle2muscle.be is nog iets goedkopers! + prima service!
greetz
 
koop gewoon alles bij fitness-seller goede prijs goede service en super kwaliteit
 
Jahoor, gaat prima. Zou er alleen nog wel een olympische halterset bijkopen :D

Weet niet wat je stats zijn, maar meer dan 120kg + lichaamsgewicht gaat dat bankje wss niet houden bij bijv bench presses. De pennen van het squatrek kunnen dacht ik ook maar maximaal 160kg aan. Je kan beter voor een powerrack kijken, dat is in elk geval veelzijdiger. Stevige bankjes vindt je bij fitness-seller.nl

dat bankje kan makkelijk 120 plus eigenlichaamsgewicht met benchen!!!!

is een goede bank hoor. Kun je goed nemen
 
Nog 2 vragen.
Denken jullie dat de achterkant van de benchpoten (de boog) tegen het squatrek komt?

En als ik bench volledig plat leg of ik dan gewoon deftig kan benchen zonder hinder te hebben van het rek aan men ellebogen?

mvg
 
Nog 2 vragen.
Denken jullie dat de achterkant van de benchpoten (de boog) tegen het squatrek komt?

En als ik bench volledig plat leg of ik dan gewoon deftig kan benchen zonder hinder te hebben van het rek aan men ellebogen?

mvg

moet alemaal kunnen en anders moet je de maten even na vragen dan kun je het zo uitreken welke speling je hebt.!;)

Succes
 
Ik heb precies hetzelfde,, ook de marcy bench en het kroon squat rack.

Mij bevalt het prima, en je kunt als beginner hier een ruime tijd mee vooruit. Als je echt serieuze gewichten denk aan 100 kg plus gaat squatten en benchen kun je altijd nog voor een power rack en een stevige bench gaan. Maar dat is toch pas over een jaar of paar jaar ofzo.
 
Ik heb precies hetzelfde,, ook de marcy bench en het kroon squat rack.

Mij bevalt het prima, en je kunt als beginner hier een ruime tijd mee vooruit. Als je echt serieuze gewichten denk aan 100 kg plus gaat squatten en benchen kun je altijd nog voor een power rack en een stevige bench gaan. Maar dat is toch pas over een jaar of paar jaar ofzo.

ik heb ook de marcy bench en druk 110 en dat is geen probleem voor die bank hoor. Je kan er wel 140 mee drukken denk ik!!;)
 
Ik heb precies hetzelfde,, ook de marcy bench en het kroon squat rack.

Mij bevalt het prima, en je kunt als beginner hier een ruime tijd mee vooruit. Als je echt serieuze gewichten denk aan 100 kg plus gaat squatten en benchen kun je altijd nog voor een power rack en een stevige bench gaan. Maar dat is toch pas over een jaar of paar jaar ofzo.

100+ squat zit je redelijk snel man
ik heb de marcy flat bench, maar nog niet meer dan 90 erop gebencht
 
De weg naar 100 kilo squats zal vrij snel vorderen idd, maja als het squat rack 160 kilo aan kan, kun je toch best wel een jaar ermee vooruit of langer zelfs.
 
Back
Naar boven