AndroidHealthClinic

Aankoop life fitnes krachtstation G7

Bezoekers in dit topic

heb een maand terug een Life Fitness krachtstation aangekocht bij Fitness24.nl, na een maand fanatisch te hebben getraind toch maar tijd voor een reviewtje!

https://www.fitness24.nl/krachtappa...-fitness-krachtstation-cable-motion-gym-g7_1/

krachtstation eerst zeer veel vergeleken op internet, verschillen gekeken tussen verschillende modellen en uiteindelijk tot het besluit gekomen dat dit krachtstation goed bij me past en binnen het budget. Toch naar de winkel gegaan om het krachtstation te bekijken en werd daar goed te woord gestaan door een medewerker. Krachtstation goed kunnen testen en toch nog even vergeleken met andere modellen/merken die qua prijs beter waren...

Uiteindelijk me toch laten overhalen door de kwaliteit, stabiliteit, eenvoud en trainingsmogelijkheden van de G7. Levering werd geregeld door de winkel en het krachtstation stond zoon 5 dagen later volledig geinstalleerd op zolder..!

Zoals op internet te zien is wordt er een polar hartslagsensor gratis bij geleverd á €160,-. Om eerlijk te zijn had ik hier geen interesse in en kreeg toen een korting van €160,- op de aankoop prijs.

Uiteindelijk tevreden over dit krachtstation, heb er al veel plezier van gehad!

Hoop dat jullie hier wat aan hebben :)
 
De tering wat een klap geld voor zo'n onzinnig 'krachtstation'. Ik kan voor 25% van dat bedrag veel nuttiger spul halen.
 
klopt, was een hele investering maar heb aantal andere apparaten van life fitness, ben er super tevreden over dus daarom voor deze gegaan...
 
:eek: OMG :eek: shit gast, geld te veel?
wat voor zolder heb jij? 200M²
 
Nou het valt mee, mocht de rest van het huis er niet mee vol bouwen :D
 
Man man man, zonde van je geld! imo slechtste investering ooit voor een home gym.
 
Zo'n lof over een "krachtstation" van +€3500, dit moet haast wel spam zijn
 
Ik denk ik schrijf een beoordeling zodat andere mensen er wat aan hebben... ik ben er super tevreden mee en kan het andere mensen ook erg aanraden!

Maar volgens mij denkt iedereen hier anders over, maakt niet uit!
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Ik denk ik schrijf een beoordeling zodat andere mensen er wat aan hebben... ik ben er super tevreden mee en kan het andere mensen ook erg aanraden!

Maar volgens mij denkt iedereen hier anders over, maakt niet uit!
Het is gewoon zo dat de meeste serieuze BB niet voor zo'n station gaan maar eerder apart dingen kopen zoals een bench en losse dumbbells, enz. Maar als dit voor jou werkt, prima toch :)
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Back
Naar boven