MuscleMeat

Aanleg bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

Als hebben het hier vooral over een aantal fysieke eigenschappen die genetisch bepaald zijn en voordelig kunnen zijn als je je poses voor een jury doet op het podium, dan zou je wel van aanleg kunnen spreken.

Verder zijn het vooral mentale dingen die uiteindelijk de doorslag geven: het consistent (obsessief?) controleren van je voeding, je trainingen en eventueel de AAS die je gebruikt. En de wil om dit allemaal op lange termijn te blijven doen. Als pro heb je misschien ook nog eens het talent nodig om sponsors aan je te kunnen binden en een image op te bouwen.

Ik zou wel graag 'clean' en naturel blijven van supplementen. Momenteel haal ik gewoon voeding uit de standaart BB eten zoals rijst, kip, ei, tonijn, noten groente havermout etc. Geen creatine, wheys, PWO. Reden hiervoor is geld en voor nu kan ik het prima met de voeding. En boosts naar meer testosteron in me lichaam zit ik al helemaal niet aan te denken eigenlijk. Wellicht moet ik me richten op amateur wedstrijdjes dan over 2-3 jaar. Of hoelang het ook duurt om mijn eerste decent fysiek op te bouwen.
 
Ik zou wel graag 'clean' en naturel blijven van supplementen. Momenteel haal ik gewoon voeding uit de standaart BB eten zoals rijst, kip, ei, tonijn, noten groente havermout etc. Geen creatine, wheys, PWO. Reden hiervoor is geld en voor nu kan ik het prima met de voeding. En boosts naar meer testosteron in me lichaam zit ik al helemaal niet aan te denken eigenlijk. Wellicht moet ik me richten op amateur wedstrijdjes dan over 2-3 jaar. Of hoelang het ook duurt om mijn eerste decent fysiek op te bouwen.
Maximaal haalbaar: https://leangains.com/maximum-muscular-potential-of-drug-free-athletes-updated-dec-31st/
 
Geen idee, ik denk dat dit vooral te maken hebt met wat iemand bereidt is ervoor te doen met het oog op de gezondheidsrisico's die daarbij horen. Ik weet er niet of zoiets is als een aangeboren hoge tolerantie voor grote hoeveelheden AAS.

Niet helemaal waar. Verschillende drugs hebben een compleet verschillend effect op lichamen van mensen. Enzymactiviteit etc kan best flink schelen, net als weerbaarheid tegen schade en de hoeveelheid schade die verduurd kan worden voordat het zich uit in side effects.


Mwah, volgens mij zijn er voorbeelden van voor het geartijdperk die deze onderuithalen toch? Daarnaast is dit imo een beetje zo'n 'ectomesoendo' verhaal. Complete onzin, met wellicht iets van informatie die overeenkomt met de werkelijkheid.

Deze schaal ga je nooit theoretisch kunnen onderbouwen oid, vind dat gezeik van wat natty wel niet mogelijk is beetje onzin altijd
 
Mwah, volgens mij zijn er voorbeelden van voor het geartijdperk die deze onderuithalen toch? Daarnaast is dit imo een beetje zo'n 'ectomesoendo' verhaal. Complete onzin, met wellicht iets van informatie die overeenkomt met de werkelijkheid.

Deze schaal ga je nooit theoretisch kunnen onderbouwen oid, vind dat gezeik van wat natty wel niet mogelijk is beetje onzin altijd
Dit geeft een redelijke indicatie, en dat is waar TS naar vraagt toch? Natuurlijk zijn er altijd 'genetic freaks' die hier overheen gaan, maar daar gaat dit topic niet over. Dit zijn praktijkvoorbeelden van (waarschijnlijk) natty's na jarenlang hard trainen met wrs. iets bovengemiddelde genetics die 'ripped' komen te staan naar een wedstrijd toe.
 
Ik zou de "aanleg" meer zoeken in de training zelf. Het kan nu eenmaal zijn dat je er gewoon totaal geen gevoel voor hebt. Dat je geen gevoel hebt voor een bepaalde oefening of beweging. Of gewoon geen gevoel hebt voor hoe het menselijk lichaam fysiek werkt of welke spier verantwoordelijk is voor welke beweging. Veel mensen snappen gewoon ècht niet hoe het werkt.

Je ziet heel veel van deze mensen in de sportschool. Jullie hebben ze ook gezien, je herkent ze zo :)
 
Ik zou de "aanleg" meer zoeken in de training zelf. Het kan nu eenmaal zijn dat je er gewoon totaal geen gevoel voor hebt. Dat je geen gevoel hebt voor een bepaalde oefening of beweging. Of gewoon geen gevoel hebt voor hoe het menselijk lichaam fysiek werkt of welke spier verantwoordelijk is voor welke beweging. Veel mensen snappen gewoon ècht niet hoe het werkt.

Je ziet heel veel van deze mensen in de sportschool. Jullie hebben ze ook gezien, je herkent ze zo :)
Daar heb je trainers voor.
 
Back
Naar boven