Fitness Seller

Aanleg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ron-T

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
18
Waardering
0
Over het algemeen gaan de threads over training, voedingen, kuren etc.

Maar in hoeverre denken jullie dat genetisch bepaalde aanleg van belang is voor het aanzetten van spiermassa of nog een stap verder het behalen van de top in Bodybuilding?

Ron-T
 
Zeer belangrijk die genetische aanleg, zelf heb ik die dus niet, ik denk dat dit in iedere sport een rol speelt, echter bij BB is dit duidelijk zichtbaar.
 
Vrij belangrijk ja, je kan van een tak geen boom maken hoogstens en dikkere tak.
Dus aanleg is zeker de nr1 factor voor succes op topniveau.
 
Originally posted by Ron-T
.... genetisch bepaalde aanleg van belang is voor het aanzetten van spiermassa ....

Denk zelf dat ik toch wel in het bezit ben van deze "G.B.A."
:D ging best hard vooruit in het begin (17 jaar geleden) bij wijze van op een glas water.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by admin
Vrij belangrijk ja, je kan van een tak geen boom maken hoogstens en dikkere tak.
Oh nee? Alle boomgaarden met, pak 'm beet, jonagold-appels komen van 1 tak :D

(sorry, ik zal niet meer zo flauw doen ;))
 
Ik train al meer dan 10 jaar, Ik heb geen aanleg om te groeien. Ik ben altijd wielrenner geweest bij het BB en ik heb ook meer een duursport lichaam dan een krachtsportlichaam. Na een wedstrijd kon ik wel altijd nog aanzetten voor een goede massasprint. Na 10 jaar trainen zag je wel dat ik trainde maar niet super. Zelfs nu na een kuur zie ik genoeg mensen die korter trainen meer massa hebben opgebouwd naturel.

Helaas kan je dit niet veranderen. daarom is mijn doel ook om goed gespierd te worden maar ik heb niet de aanleg om zo te worden dat ik op het podium kan komen.
 
aanleg lijkt me ook zeer belangrijk ik hoor weleens mensen zeggen **** genetics maar ik ben blij dat ik ze heb
het is altijd mooi meegenomen . mensen die ze minder hebben moet iets harder werken om resultaten te boeken maar dat maakt ze juist sterk want dat zijn de mensen met uithoudingsvermogen en die komen wel bij hun doel
veel respect voor die gasten
 
Ik denk dat ik ze ook heb, anders kom je geen 20 kg gewicht aan in een jaar met 3% meer vet.
Als ik geen aanleg had gehad denk ik niet dat het idee van te gaan bodybuilden ooit in me was opgekomen, het is zeker een stimulans geweest...
 
Ik denk dat aanleg zeker een grote rol speelt bij BB.
Als je snel profijt merkt van je inzet blijft het een kick om steeds harder te trainen.

Anderzijds is het ook een kick om te merken dat je ondanks je genetische 'tekort' ver kan komen. Ik ben nu al een tijdje bezig en ik doe er 2 x zo lang over als sommige anderen hier om resultaten te boeken. So what dan doe ik er iets langer over ik voel me er iig top bij.
 
Back
Naar boven