Fitness Seller

aanmaak lichaams eigen testeron gedurend kuur??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rg21

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 jul 2007
Berichten
82
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
hey luitjes......

Nu zit ik toch al tijdje rond te kijken...Ma viel me op dat ik hier nergens kon bekijken na hoeveel weken je eigen testeron aanmaak op 0 staat en dat in verband met verschillende aas soorte....

Bijv met tes-e met gebruik van aantal mg...na zoveel dagen a weken op 0...

Nu gebruik ik Sustanon 600mg per week en vroeg me nu toch eens af hoe het zat met me eigen testeron aanmaak.....???? Ben nu week bezig dus...

En jah dat is reden waarom ik eens ging kijken tussen leerzame topics enzo, Of er ergens iets erover stond ma vond niks erover....Weet trouwens niet zeker of het wel mogelijk is om zo n tabel te maken ivm dat het bij ieder anders zou zijn????
 
Op het moment dat je testosteron level hoger is dan je normale waarde stopt je lichaam met zelf maken. Dus het hangt af van de snelheid (ester) waarmee test wordt opgenomen.
 
@Bock; dat wil dan zeggen dat een single shot testosteron, ongeacht welke, je lichaamseigentestproductie totaal stil legt. Dat zou goed kunnen, want volgens Rodge schijnt 100mg nandrolone je axis ook compleet stil te leggen.
 
Als je langer dan 8 weken gaat kuren met test/sust gewoon hgh zetten,dan gaat er een signaal naar je nootjes toe dat ze gewoon eigen testosteronproductie moeten voortzetten,resultaat:Geen "tijdelijk" gekrompen balletjes.
 
Als je langer dan 8 weken gaat kuren met test/sust gewoon hgh zetten,dan gaat er een signaal naar je nootjes toe dat ze gewoon eigen testosteronproductie moeten voortzetten,resultaat:Geen "tijdelijk" gekrompen balletjes.

:scratch: ?
 
Als je langer dan 8 weken gaat kuren met test/sust gewoon hgh zetten,dan gaat er een signaal naar je nootjes toe dat ze gewoon eigen testosteronproductie moeten voortzetten,resultaat:Geen "tijdelijk" gekrompen balletjes.

Geloof niet dat dat de vraag was.
 
Als je langer dan 8 weken gaat kuren met test/sust gewoon hgh zetten,dan gaat er een signaal naar je nootjes toe dat ze gewoon eigen testosteronproductie moeten voortzetten,resultaat:Geen "tijdelijk" gekrompen balletjes.
je verwart je met hcg.
hgh beperkt weliswaar het krimpen en zorgt voor sneller herstel maar voor zover ik weet zet het niet aan tot testosteron productie (hetgeen hcg wel doet)
 
Geloof niet dat dat de vraag was.

Niet bepaald nee,maar de aanmaak stopt zowiezo dat werd hieronder al eens belicht door suat.Dacht als hij toch bezig is geef ik hem meteen een goede tip mee.
 
je verwart je met hcg.
hgh beperkt weliswaar het krimpen en zorgt voor sneller herstel maar voor zover ik weet zet het niet aan tot testosteron productie (hetgeen hcg wel doet)

True...Typfoutje,er zijn ook zoveel goodies op de markt he.:rolleyes:
 
geloof dat dit het geval is als je 250mg test zou zetten ...
 
oke mense thanks voor reactie....jah het was niet echt 1 vraag die van groot belang was ofzo majah toch altijd leuk om te weten he....en jah nakuren dat doe ik sowieso voor me testeron weer 1 beetje op gang te krijgen....
 
Ik meen eens gelezen te hebben dat met ongeveer 100mg test je HPTA na 5-6 weken plat ligt en bij 250-500mg al binnen 2 weken.
 
hey luitjes......

Nu zit ik toch al tijdje rond te kijken...Ma viel me op dat ik hier nergens kon bekijken na hoeveel weken je eigen testeron aanmaak op 0 staat en dat in verband met verschillende aas soorte....

Bijv met tes-e met gebruik van aantal mg...na zoveel dagen a weken op 0...

Je eigen productie gaat natuurlijk nooit volledig plat.
 
ipv van welles nietens te gissen, hier zijn genoeg studies over op pubmed
 
je verwart je met hcg.
hgh beperkt weliswaar het krimpen en zorgt voor sneller herstel maar voor zover ik weet zet het niet aan tot testosteron productie (hetgeen hcg wel doet)

Toch wel, het heeft ook een positief effect op LH en FSH, net als IGF-1. Tel daar de overige positieve effecten van HGH en IGF-1 op spiermassa bij op dan worden deze middelen onmisbaar om bij een zwaardere kuur zo veel mogelijk spiermassa vast te houden.
 
Back
Naar boven