AndroidHealthClinic

Aanpassing avatars (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Er zijn een paar aanpassingen gebeurd:
Zoals je kon zien was er de discussie of avatars moesten blijven of titels in de plaats moesten komen.

Welnu, de avatars blijven maar er zijn een paar dingen veranderd.
Je kan nu alleen je eigen avatars opladen, de voorgeladen avatars zijn dus niet meer beschikbaar.

Maar wat beter is, je kan nu avatars opladen van maximum 150x150 pixels wat een stuk groter is.
De maximum bestandsgrootte blijft 20.000 bytes.

Je moet nu minimum 100 posts hebben om een avatar te kunnen opladen. (Dit was vroeger 250)

De meesten wisten dit al maar ik herhaal het nog even: opladen gebeurd in je control panel onder opties onderaan.
Je vult de url v/d avatar in (die dus online staat) en deze wordt vervolgens op onze server opgeslagen. :thumbs:

ps: Huidige zijn hierdoor verwijderd dus ff terug opladen diegene die al een avatar hadden, sorry voor dit ongemak.
 
Zou het AUB eventueel mogelijk zijn mijn avatar terug te plaatsen? Ik vond hem wel cool!
 
Originally posted by Olimantado
Zou het AUB eventueel mogelijk zijn mijn avatar terug te plaatsen? Ik vond hem wel cool!
ok :D
 
ik heb geen eigen website ruimte dus ik laad mijn avatar even hier op, if you don't mind

Hmm dat lukt dus niet :mad:
 
Laatst bewerkt:
Liever geen attachments gebruiken voor je avatars, vraag ff aan iemand tijdelijk webruimte, vandaar kan je dan de avatar opladen op onze server.
 
Hé BOS, mail die avatar maar ff...dan zet ik hem wel online voor je....
 
Ik gebruik deze site om dingen te uploaden. Misschien is het iets om je avantar mee te uploaden.
 
Arnold is wat kleiner geworden :D
 
Back
Naar boven