Fitness Seller

Aanraders schema Excel progressive overload

Bezoekers in dit topic

zemmer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
6 jan 2021
Berichten
252
Waardering
241
Lengte
1m86
Massa
77kg
Hi allemaal,

Aangezien ik het lekker vind om 6 dagen in de week te trainen en daar ook de tijd voor heb hou ik nu een PPL split aan. Probeer daar erg te letten op progressive overload maar merk toch dat het misschien verstandig is een vast programma te volgen dat precies de progressive overload berekent en vertelt welk gewicht je moet doen. Heb bijvoorbeeld op die manier al ervaring met nSuns en dat beviel erg goed.

Vroeg me dus af of iemand nog tips heeft van schema's die je erg goed bevallen zijn, waarvan online Excel schema's te vinden zijn om zo de gewichten door te rekenen

Momenteel lijkt PPL me dus het meest logisch, maar als er andere schema's zijn (UL / PP / full body) waarbij herstel ook voldoende is hoor ik het graag!

Groeten
 
Op LiftVault staat het 'Reddit PPL' schema die eigenlijk precies doet wat jij vraagt.
 
Thanks! Had deze inderdaad al eerder gezien maar zag nu pas dat ie eigenlijk redelijk simpel helemaal aan te passen is. De formules die erin zitten zijn zeker handig.

Heb dit er nu van gemaakt, als mensen concrete punten voor verbetering zien hoor ik het graag!

1619795522725.png


1619795540298.png


Op het moment dat ik dus in de derde set makkelijk de max aantik, zal ik het gewicht die week er na verhogen.
 
Back
Naar boven