- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 60kg
Beste leden,
Een jaar niet getraint te hebben vanwege drukte/werk wil ik echt weer gaan beginnen, alleen ik had altijd al zo een hekel aan iedere keer reizen.
Ik heb besloten om een soort van kleine home-gym in me kamer aan te schaffen en daarbij wou ik graag jullie feedback of het wel te doen is met de volgende producten (heb reeds wel wat onderzoek gedaan welke goed is en niet), maar jullie positieve/negatieve feedback is welkom:
€Totaal incl verzending en btw: €1621,50.
Graag ook feedback op wat beter kan, en of er nou daadwerkelijk een verschil is tussen de 200cm stang en 220cm behalve de lengte en welke vloermatten raden jullie aan?
@FS jullie mogen ook gerust feedback geven ^^
Bedankt!
Een jaar niet getraint te hebben vanwege drukte/werk wil ik echt weer gaan beginnen, alleen ik had altijd al zo een hekel aan iedere keer reizen.
Ik heb besloten om een soort van kleine home-gym in me kamer aan te schaffen en daarbij wou ik graag jullie feedback of het wel te doen is met de volgende producten (heb reeds wel wat onderzoek gedaan welke goed is en niet), maar jullie positieve/negatieve feedback is welkom:
- Barbarian Free Stands + Verbindingsbalk €389,00
Barbarian Free-Stands + Verbindingsbalk
- Barbarian Multi Bench 2 €349,00
Barbarian Multi Bench 2
- Barbarian Leg Lift Accesory €127,90
Barbarian Leg Lift Accessory
- Ironsports Professional Bar (200cm) 15kg €159,00
Ironsports Professional Bar 15 kg
- ATX Pro Collars 2x €39,80
ATX Pro Collars
- Olympische Dumbellstang 2x €77,80
Olympische Dumbbellstang
- Olympische Curlstang €54,90
Olympische curlstang
- Barbarian olympische schijven (gietijzer)
1,25 kg 4x €10,40
2,5kg 4x €20,80
5kg 16x €168,00
10kg 2x €42,00
- Barbarian Rubberen schijven
20kg 2x €128,00
€Totaal incl verzending en btw: €1621,50.
Graag ook feedback op wat beter kan, en of er nou daadwerkelijk een verschil is tussen de 200cm stang en 220cm behalve de lengte en welke vloermatten raden jullie aan?
@FS jullie mogen ook gerust feedback geven ^^
Bedankt!
Laatst bewerkt: