XXL Nutrition

Aanschaf krachtstation? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nixxus

Novice
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
75kg
Beste lezers,

Doordat ik op een tweedehandssite op zoek was naar wat materiaal voor een beginnende homegym, kwam ik bij onderstaand toestel terecht. Het was niet meteen wat ik zocht, maar de verkoper woont erg dicht bij mij en ik heb niet veel tijd om te beslissen of ik het zou willen kopen of niet. Ikzelf ken er echter niet zoveel van, dus zou jullie willen vragen of iemand hier ervaring mee heeft? Of dat het toestel er degelijk uitziet, ik er wat aan ga hebben, enzovoort.

http://www.domyos-fitness.com/NL/hg-60-4-192433760/

Nick
 
Heb je al een halterbank ?
 
Ja, ik heb al een halterbank en een hoopje dumbbells.

Het is niet dat ik dit toestel erg nodig ga hebben, maar ik vraag me af of ik deze kans moet nemen of niet :P
 
Zou zelf nooit zo`n ding kopen, ziet er allemaal wel leuk uit maar echt lang gaat het veelal niet mee en de gewichten zijn ook vrij laag. Zou eerder een cage + bench + barbell + schijven kopen en evt nog dumbbells of een lat pulley
 
Momenteel heb ik een bench, barbell en dumbbells. Ik was ook al langer aan een cage aan het denken maar dan ben je toch wel wat meer geld kwijt dan dit toestel (is trouwens ook moeilijker tweedehands te vinden lijkt me).
 
Goedkoop merk, niet stevig
 
Momenteel heb ik een bench, barbell en dumbbells. Ik was ook al langer aan een cage aan het denken maar dan ben je toch wel wat meer geld kwijt dan dit toestel (is trouwens ook moeilijker tweedehands te vinden lijkt me).

Bij Henk ben je rond dat zelfde bedrag kwijt en heb je veul meer an
 
Momenteel heb ik een bench, barbell en dumbbells. Ik was ook al langer aan een cage aan het denken maar dan ben je toch wel wat meer geld kwijt dan dit toestel (is trouwens ook moeilijker tweedehands te vinden lijkt me).
Ja maar als je er niets aan hebt? Zo`n ding is vaak echt gammel en er zit maar 60 KG op. Met zo`n pec deck bijvoorbeeld zit je daar vaak zo overheen.
 
Het toestel is tweedehands en voor een klein prijsje, daarom twijfelde ik. Maar ik zal dit dan niet kopen, en eerst investeren in het écht nodige materiaal.
 
Ik zou ook voor een cage bij Henk kijken, evt met een latpully optie!
Kan je alles trainen en is degelijker.
 
Wat is Henk? :P
 
www.powercage.nl of kijk bij sectie trainingsmateriaal en dan aangeboden.
Staat ergens powercage en dan username Henk
 
Back
Naar boven