MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
+1
Insightfull ;)

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------




:Roflol:
:Roflol:


Ze zitten alleem achter gesloten deuren en zitten nu in een crisis situatie. Binnen 1 uur komt er een persmededeling.


Gadver. Zeker 0 moslimvriendjes? :)
Jawel, een maat van me is Moslim. Je hebt m'n bericht niet goed gelezen of je bent te dom om te snappen wat ik zei. Je trekt weer eens te snel conclusies.
 
Lichamen van de fransen zijn niet eens koud, maar andere cartoonisten nemen doodleuk te detijd om tekeningkjes,te maken, haha. #Fakesolidariteit

Ja, want daar gaat het hier om. :rolleyes:
 
Er wordt gewaarschuwd tegen IS en mensen/groeperingen met hetzelfde gedachtegoed binnen de moslimgemeenschap. Van mij mogen ze vernietigd worden, deze misdadigers en verderfzaaiers
 
Jouw fetisj voor die extremisten is best storend.

Just reporting on the news.

En wat schaadt het als ik een perspectief van een ander geef, al ga je er niet mee akkoord?

Rustig aan jochie
 
En wat schaadt het als ik een perspectief van een ander geef, al ga je er niet mee akkoord?

Dan vind ik dat ik 11 mensen mag vermoorden, vanwege het perspectief.
 
Just reporting on the news.

En wat schaadt het als ik een perspectief van een ander geef, al ga je er niet mee akkoord?

Rustig aan jochie

Gvd kom je dit topic ook al verzieken
 
De aanslag vond plaats aan het Parijse hoofdkantoor van Charlie Hebdo. Kort voor de middag openden in het zwart geklede mannen met bivakmutsen het vuur op het gebouw, gewapend met automatische geweren en een raketlanceerder.

Rocketlauncher :roflol:

Dees thread heeft meer pics en videos nodig
 
En minder brotoscience nodig
 
Just reporting on the news.

En wat schaadt het als ik een perspectief van een ander geef, al ga je er niet mee akkoord?

Rustig aan jochie

Welk ander perspectief? Een paar gare gasten hebben een hoop onschuldige mensen neergeschoten.

Maar ze hadden gelijk zeker, iedereen om te maaien? Stoute fransjes, wat dachten ze wel.
 
Welk ander perspectief? Een paar gare gasten hebben een hoop onschuldige mensen neergeschoten.

Maar ze hadden gelijk zeker, iedereen om te maaien? Stoute fransjes, wat dachten ze wel.


Nee, hoe ze hun gedrag justifieren.

Sommigen vinden het onbegrijpelijk vb. Maar als je naar hun tweets kijkt, dan begrijp je hun rare hersenkronkels.

Daarmee hoef je ook niet akkoord te gaan.
 
Geef die jongen alsjeblieft een ban. Of maak mij voor 5 minuten mod, dan zal ik het doen.
 
Tja, hier kon je op wachten natuurlijk.
 
Nee, hoe ze hun gedrag justifieren.

Sommigen vinden het onbegrijpelijk vb. Maar als je naar hun tweets kijkt, dan begrijp je hun rare hersenkronkels.

Daarmee hoef je ook niet akkoord te gaan.

Dat hoeven ze niet, ze hebben jou al.
 
Respect voor de financial times:

AWJO9yW.png
 
En nu wachten tot extremisten aan de andere kant kwaad met kwaad gaan vergelden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven