AndroidHealthClinic

Breaking News Aanslagen in Parijs.

Bezoekers in dit topic

Vet, een topic over religie!
 
Zeg maar gerust wordt. Een groot deel van het Islamisme heeft ook deels macht/geld als motivatie. Dat probeerde Chomski lang aan Sam Harris duidelijk te maken.



Varkensvlees bederft sneller onder de omstandigheden uit die tijd(quote me hier niet op, ik ga op basis van geheugen). Als je dan ziek zijn als een betovering beziet, en je wordt makkelijker ziek van varkensvlees, is varkensvlees eten evil.

Vandaar ook dat ik er niks van geloof. Kijk hoeveel domme mensen er tegenwoordig nog bij lopen en stel je eens voor dat dat 2000 jaar geleden nog vele malen erger was. Dat is toch gewoon niet te geloven wat ze toentertijd zeiden. Gewoon en paar mensen met psychische afwijkingen die dingen zien en hoorden. Maar dan hadden ze er toen geen verstand van van wat er mis mee is dus geloofden ze alles dom mee.
 
Meeste islamlanden trekken ook niet ter oorlog om hun religie te verspreiden, tot zover het sterkte van de godsgebod.

Omdat niet iedereen die verzen zo interpreteert als de Wahhabi's, en er nog andere belangen meedoen dan enkel geloof.
 
Vandaar ook dat ik er niks van geloof. Kijk hoeveel domme mensen er tegenwoordig nog bij lopen en stel je eens voor dat dat 2000 jaar geleden nog vele malen erger was. Dat is toch gewoon niet te geloven wat ze toentertijd zeiden. Gewoon en paar mensen met psychische afwijkingen die dingen zien en hoorden. Maar dan hadden ze er toen geen verstand van van wat er mis mee is dus geloofden ze alles dom mee.

Nou, het park waar ik vroeger naast woonde had quasi geen moslims had omdat er een Imam had gezegd dat hij er Djinns had gezien, terwijl het centraal in de uitgangsbuurt ligt. Ik betwijfel ofdat er veel verschil is met 2000 jaar geleden als je uit een gesloten gemeenschap komt.
 
Omdat niet iedereen die verzen zo interpreteert als de Wahhabi's, en er nog andere belangen meedoen dan enkel geloof.

Idd, andere belangen, dit geldt dus ook voor isis. Als je hen met rust laat, dan laten ze u ook met rust.
 
Als je hen met rust laat, dan laten ze u ook met rust.

Klopt helemaal.

2li90zm.gif
 
niet vreemd of raar zo'n aanslag, eigenlijk logisch als je elke moslim zowat hier asiel geeft.
hier word al 50 voor gewaarschuwd en er zullen helaas nog heel wat aanslagen meten komen voordat ze hier in Europa beseffen dat de islam toch geen verrijking is van onze samenleving.
 

Pls als dit moslims zijn hebben ze alle recht. In verhouding is dit nog niet eens 0,001% van wat de westerse cultuur daar aan schade aangericht heeft.

Maarja Hollande heeft ook een joodse achtergrond, zegt alweer genoeg. :roflol:

Valt me tegen dat ISIS nog geen aanval op Israël uitgevoerd heeft.. oh wacht.

 
Zo, we hebben er een nieuwe antisemiet bij.
 
Allemaal de schuld van Edward Snowden, we hebben meer surveillance nodig!

Cyclus van de overheid:

1. We hebben surveillance systemen nodig om aanslagen te voorkomen.
2. *Aanslag gebeurt een keer*
3. Onze systemen konden dit niet voorkomen, we hebben meer surveillance systemen nodig!

repeat. :')
 
Ik ben niet echt een gevaar, meer een stoorzender. Maak je maar niet druk.

Ik vind jou uitspraken zorgwekkend. Oproepen tot wraak acties tegen politici omdat je het niet eens bent met hun beleid. Als leraar zou je beter moeten weten.
 
Idd, andere belangen, dit geldt dus ook voor isis. Als je hen met rust laat, dan laten ze u ook met rust.
Ik ga even wat vrouwen verkrachten en mensen onthoofden, ik beloof dat als je me met rust laat ik jou ook met rust laat.
 
Ik ga even wat vrouwen verkrachten en mensen onthoofden, ik beloof dat als je me met rust laat ik jou ook met rust laat.

ga je dat voor af na je wraak acties tegen politici en mensen met een andere mening doen?
 
niet vreemd of raar zo'n aanslag, eigenlijk logisch als je elke moslim zowat hier asiel geeft.
hier word al 50 voor gewaarschuwd en er zullen helaas nog heel wat aanslagen meten komen voordat ze hier in Europa beseffen dat de islam toch geen verrijking is van onze samenleving.
Vergeet niet dat diegenen die hier asielvragen, meestal diegenen zijn die gestudeerd hebben en zelf voor de terreur op de vlucht zijn. Ik ken persoonlijk zelf een Afgaanse familie die hier al jaren woont. Vader is nu één van de beste hartchirurgen. Heeft een tijdje in Belgie gewerkt maar werkt nu in Londen. Zijn doktersdiploma telde niet in Belgie, heeft dokterstudies opnieuw vanaf het derde of vierde jaar opnieuw moeten doen. Al zijn kinderen doen nu hogere studies waarvan al een paar afgestudeerd.
 
Vergeet niet dat diegenen die hier asielvragen, meestal diegenen zijn die gestudeerd hebben en zelf voor de terreur op de vlucht zijn. Ik ken persoonlijk zelf een Afgaanse familie die hier al jaren woont. Vader is nu één van de beste hartchirurgen. Heeft een tijdje in Belgie gewerkt maar werkt nu in Londen. Zijn doktersdiploma telde niet in Belgie, heeft dokterstudies opnieuw vanaf het derde of vierde jaar opnieuw moeten doen. Al zijn kinderen doen nu hogere studies waarvan al een paar afgestudeerd.
Tuurlijk, Dirk. Jij kent een hoogopgeleide familie die gevlucht is, dus de meesten zijn hoogopgeleid. En God bestaat ook.
 
ga je dat voor af na je wraak acties tegen politici en mensen met een andere mening doen?
Haha, andere mening. Een politiek correcte massazelfmoord van een continent bedoel je? Daar is iedereen wel op tegen als ik mij niet vergis.
 
Back
Naar boven