MuscleMeat

Aanstootgevende PM's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Beste mensen,

Ik heb van een niet nader te noemen DBB-lid de volgende PM gekregen;

Hey man,

Ik ben geen gay, maar ik wil een man als jij ppen, ik heb nog geen ervaring en wil uittesten hoe het is om een man aan te raken? Ik wil geen anale coïtus of je moet me niet verkeerd begrijpen. Ik heb totaal geen ervaring met mannen... Ik ben proper en verzord en knap, dus je moet niet bang zijn , als je het niet wilt okey dan...

salut


Zijn er meer mensen hier die een dergelijk bericht hebben gekregen?

Ik ben 100% hetero en gelukkig getrouwd (met een mooie dame).

Misschien een grappenmaker die uit is op aandacht??

Ik weet wel dat ik van zulke berichten niet gediend ben, gelukkig ben ik zo netjes om de identiteit van deze meneer niet publiekelijk vermelden.
 
Laatst bewerkt:
is toch niet aanstootgevend?

hij is enkel eerlijk en open, je zou gevleid moeten zijn.
 
niet zo aanstellen man!
als een willekeurige vrouw jou die aandacht gaf,had je nu de hele dag met je kop in je nek op je borst lopen slaan!
 
Beste mensen,

Ik heb van een niet nader te noemen DBB-lid de volgende PM gekregen;

Hey man,

Ik ben geen gay, maar ik wil een man als jij ppen, ik heb nog geen ervaring en wil uittesten hoe het is om een man aan te raken? Ik wil geen anale coïtus of je moet me niet verkeerd begrijpen. Ik heb totaal geen ervaring met mannen... Ik ben proper en verzord en knap, dus je moet niet bang zijn , als je het niet wilt okey dan...

salut


Zijn er meer mensen hier die een dergelijk bericht hebben gekregen?

Ik ben 100% hetero en gelukkig getrouwd (met een mooie dame).

Misschien een grappenmaker die uit is op aandacht??

Ik weet wel dat ik van zulke berichten niet gediend ben, gelukkig ben ik zo netjes om de identiteit van deze meneer niet publiekelijk vermelden.

Hahaha het is grappig, begon je aan jezelf te twijfelen ofzo:roflol:
 
niet zo aanstellen man!
als een willekeurige vrouw jou die aandacht gaf,had je nu de hele dag met je kop in je nek op je borst lopen slaan!

Ja maar dit is geen willekeurige vrouw of wel? ;)
 
Hahaha het is grappig, begon je aan jezelf te twijfelen ofzo:roflol:

Nee, men heeft me altijd geleerd:

In geval van twijfel, NIET doen. Ongeacht waar het ook over mag gaan.
 
It's only gay if balls are touching.
 
Lady"s and gentlemen, we got him !

[Link niet meer beschikbaar]
 
Hij moet zijn verlangens toch op de een of andere manier werkelijkheid maken. Gewoon beleefd weigeren en dan klaar. Het is en blijft internet hè.
 
Wat een humor. De grappenmaker die hier achter zit heeft het wel heel goed gedaan.

Het kan natuurlijk ook echt een homo zijn die je toevallig vindt dat je er goed uitziet.
 
Hij moet zijn verlangens toch op de een of andere manier werkelijkheid maken. Gewoon beleefd weigeren en dan klaar. Het is en blijft internet hè.

Ik respecteer een ieders geaardheid, ik heb op mn sportschool in het verleden trouwens regelmatig heel wat betere gesprekken gevoerd met homofiele mede-sportschoolgangers dan met de doorgaans macho-ijzervreters die het interessant vinden om te bespreken hoeveel vrouwen ze in het weekend wel niet versierd en gedoet hebben.

Ik heb deze meneer dan ook netjes van repliek voorzien en aangegeven niet op zijn avances in te willen gaan vanwege mijn heterocoïtusuele voorkeur en niet in de laatste plaats, mijn huwelijkse status.

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Het kan natuurlijk ook echt een homo zijn die je toevallig vindt dat je er goed uitziet.

Is het dan niet in de eerste plaats verstandig om iemand eerst middels PM te vragen of hij een homocoïtusuele of bicoïtusuele voorkeur heeft voordat je direct begint over ppen, anaalcoïtus of andere coïtusuele handelingen?
 
Wat een drama om niets!
Die dude die jou een PM stuurde wist gewoon dat jij een ****in dikke drama queen bent.
En nu is er weer een "rel"topic!
 
:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

:popcorn:
 
lil priest :)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven