AndroidHealthClinic

aantal gram in shake

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Waardering
3
Op mijn fitness krijg ik 1 grote soeplepel eiwitpoeder bij de melk voor 2.50€... Is dat niet veel te weinig poeder en veel te veel geld??

de beuk zei:
Op mijn fitness krijg ik 1 grote soeplepel eiwitpoeder bij de melk voor 2.50€... Is dat niet veel te weinig poeder en veel te veel geld??

1soeplepel bedoel je een eetlepel?
dat zal dan overeenkomen met ongeveer 10gram.
2.50x(1kg/10gram)=250 euro per kilo. Dit is wat men vraagt voor het goedje waar ze zelf waarschijnlijk een eurotje of 20voor betalen. Ik reken de melk niet mee, omdat je zegt dat je voor2,50 het poeier bij de melk krijgt. de melk heb je dus al gekocht.
Nu mag je zelf bepalen of je inderdaad weinig poeier voor je geld krijgt ;)

de beuk zei:
maak toch lekker je eigen shake, hoe moeilijk kan dat zijn?
als je ver weg woont eet je in de tussentijd een proteinereep..

1: zelf een grote emmer whey kopen
2: een shakebeker halen

3: dextrosepoeder (druivensuiker) kopen

4: dextrose + whey thuis in shakebeker doen, hoeveelheid wegen en afhankelijk van je gewicht bepalen.

5: op de sportschool na je training water erbij doen, shaken en drinken maar.

Scheelt je een hoop geld.

de beuk zei:
Bestel het liever hier online. Hun moeten er bijna van leven want het abbo geld brengt ook niet veel op...

doe ik ook sindskort ja op aanraden van Bos meen ik in eerdere topic.
bevalt me prima..ben de enige in de kleedkamer die uit een shakeberker loopt te lurken en krijg allemaal van die rare gezcihten en opmerkingen als "yogho yogho:D" maar doet me niets.

stuk goedkoper, doe thuis water in, kaneel erbij, dextrsoe erbij en dan mn weipoeder, nog wat water mengen en me mn tas in.

op de sportschool lag t er maar net aan wie achter de balie stond, dan kreeg je voor 1.60 een heerlijke shake en soms wel wat extras als er nog wat in de beker zat en van de ander was t melk met een smaakje..nee hoor. doe nu lekker alles zelf thuis.

bij ons kost het ook 2.5euro maar je krijgt wel 40-50gr met 50cl melk.

Bij ons op de sportschool verkopen ze ook van die shakes. Zien er geweldig lekker uit, maar wat mij een beetje tegenstaat is dat ze bij ons worden klaargemaakt met van die houdbare melk :barf:
De nood moet wel heel erg hoog zijn voordat ik dat vrijwillig drink. Als ik mijn shake zelf maak weet ik PRECIES wat erin zit. Je kunt alles toevoegen wat je nodig hebt en weet dan ook zeker dat het erin zit. Creatine en Vit C bijvoorbeeld zitten niet in een standaard sportschool shake.
De hoeveelheden van al je ingrediënten kun je naar eigen behoefte invullen :thumbs:

Cowgirl Herb zei:
Bij ons op de sportschool verkopen ze ook van die shakes. Zien er geweldig lekker uit, maar wat mij een beetje tegenstaat is dat ze bij ons worden klaargemaakt met van die houdbare melk :barf:
De nood moet wel heel erg hoog zijn voordat ik dat vrijwillig drink. Als ik mijn shake zelf maak weet ik PRECIES wat erin zit. Je kunt alles toevoegen wat je nodig hebt en weet dan ook zeker dat het erin zit. Creatine en Vit C bijvoorbeeld zitten niet in een standaard sportschool shake.
De hoeveelheden van al je ingrediënten kun je naar eigen behoefte invullen :thumbs:

En daarbij zijn ze nog eens ongelofelijk zuinig met hun eiwitpoeder :S

Laatst zei ik toen ik een shakeje bestelde: "Niet teveel indoen hoor, ik zou al maar stoppen!" Sindsdien krijg ik het dubbele in m'n shake :D

kweet de prijs niet eens van een shaky bij ons. maar iig veelste duur :D

ik koop gewoon grote potten zelf in, haal wat dextrose. na me workout naar huis en dan zelf ff mixen.

Vaak kan je in de gym niet eens kwaliteitsshakes drinken. Het is veel al enkel caseinaat aangelengt met melk. Beetje jammer als postworkout :(

Inderdaad, zelf maken is een veel betere optie. Dan kan je precies toevoegen wat je wenst en in de voor jou gewenste hoeveelheden.

jep neem zelf altijd een shakebeker mee met whey en dextrose. Na de training doe ik er water bij, toch niet moeilijk?

Maakt het veel uit als je je beker meeneemt en direct na het trainen maakt en opdrinkt of een kwartiertje later thuis dit doet?

binnen een half uur opdrinken.

Robin zei:
Vaak kan je in de gym niet eens kwaliteitsshakes drinken. Het is veel al enkel caseinaat aangelengt met melk. Beetje jammer als postworkout :(

Inderdaad, zelf maken is een veel betere optie. Dan kan je precies toevoegen wat je wenst en in de voor jou gewenste hoeveelheden.

idd, bij ons hebben ze ook nog eens gotic, volgens mij uit een tno-tets een van de mindere kwaliteitshakes

Back
Naar boven