Fitness Seller

Aantal ml's per injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D.D.

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2005
Berichten
629
Waardering
0
Laatst las ik ergens dat 3 ml's per injectie toch eigenlijk wel het maximum is... omdat het lichaam op die specifieke plaats van injectie meer vloeistof niet kan verwerken.

Is dat zo? ???
Iemand ervaring met 4 of zelfs meer mililiters?
 
ik was ervan verbaasd dat m'n schouders 3ml zeer vlug konden 'verwerken', beter dan m'n glutes !!

het enige met schouderinj's is dat de insertie vd naald veel gevoeliger is!

ik denk dat mensen met dik gespierde glutes (ik denk aan coleman ed.) gemakkelijk 4ml en meer kunnen zetten.

maar heeft iemand hier wat meer wetenschappeljke info over de absorptie-mogelijkheden van bepaalde gebieden?
 
hier 4ml zonder problemen
 
5 ml is ook niet echt problematisch in de glutes hoor
 
4,5 ml gister nog...ging best in quadriceps
 
Je kan i.p. een grote hoeveelheid intramusculair spuiten, mits je het erg langzaam doet. Een spier is namelijk zo compact dat het verspreiden wat langer duurt dan dat je b.v. subcutaan spuit. Ik heb op mijn werk weleens 10 ml i.m. gespoten zonder problemen.
 
schouders, triceps, borst 2ml zonder problemen. En benen en glutes tot 5ml geen probleem. Verder ga ik niet, hoeft ook niet imo.
 
silence zei:
Je kan i.p. een grote hoeveelheid intramusculair spuiten, mits je het erg langzaam doet. Een spier is namelijk zo compact dat het verspreiden wat langer duurt dan dat je b.v. subcutaan spuit. Ik heb op mijn werk weleens 10 ml i.m. gespoten zonder problemen.

SOW dan junk! Op je werk...... :roflol: :roflol: :roflol:

BTW 10 ml is trouwens best veel op één plek.
 
5 -5.5 ML is geen probleem in de bil
Ik zou dan wel voor zorgen dat je niet te vaak op de zelfde plek gaat zitten injecteren
 
7ml ook geen probleem rustig in spuiten wel met ervaring niet de eerste keer doen raad ik niet aan eerste keer gewoon 3 ml
 
Tsunami zei:
SOW dan junk! Op je werk...... :roflol: :roflol: :roflol:

BTW 10 ml is trouwens best veel op één plek.

Niet bij mezelf hoor! Bij patienten. Over 10ml doe je dan ook ff een paar minuten, maar je geloofd het bijna niet, maar het kan pijnloos. :rocknana:
 
Niet zo gek dat het pijnloos is..... met morfine :D
 
5 in de linker en 5 en de rechter bil...
Benen 2 en schouders 1 ml
 
thx all!!!! ;)

heb nu een paar dagen al 4 ml gezet! (reden is dat ik EQ heb, Mexicaans spul van 50mg per ml... schiet dus niet echt op.... maar tis wel beregoed spul :D )

En het gaat lekker.. inderdaad uitkijken niet teveel injecties op dezelfde plaats en te kort achter elkaar, maar de spier neemt heerlijk de volle 4 ml goed op!
 
Back
Naar boven