MuscleMeat

Aantal verdwenen functies?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daster

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2004
Berichten
11.190
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Ik ben een aantal maanden niet zo actief geweest op het forum, er zijn nu een paar knoppen weg.

-Een knop recht sonderaan de post om snel naar het quick reply gedeelte te gaan, het handige daarvan was dat je dan kon aanvinken, quote selected message. Nu moet je als je iemand wil quoten eerst naar het uitgebreide reactie scherm.
-Als je in een topic zit en je gaat rechtsboven naar 'zoek in topic' stond er eerder: zoek eigen posts. Daar maakte ik ook veel gebruik van maar die is ook weg jammer genoeg.

Kan dat niet terug?
 
Je kan nu ook citeer klikken en dan citeert hij de post waar jij een reactie op geeft. Als je vervolgens weer een reactie wil geven op iemand zijn post druk je weer citeer en dan kan je je reactie geven in dezelfde post. Dus het komt allemaal in 1 post zolang jij degene bent die als laatste gereageerd heeft.
 
Gewoon multi quote of de single quote gebruiken, is veel handiger dan wat je vroeger deed.

Zoek eigen posts zal ik ff toevoegen.
 
Komt de functie dat je kan zien wie je profiel heeft bezocht ook weer terug, T?
 
Zijn een paar functies weggehaald die minder belangrijk waren, in de toekomst komen er nog veranderingen die de profiles socialer en interactiever moeten maken.
 
Ik vind het wel belangrijk om te zien of ik met een man of vrouw te maken heb, sommige dingen zeg je wel tegen mannen maar bij dames moet je net wat hoffelijker zijn.
Kan dat terugkomen?
 
Eerlijk gezegd komt er eerder een tendens om steeds minder info te tonen in posts, alles gaat na verloop van tijd naar profielen of member cards. Na een tijdje weet je natuurlijk wel welke leden mannelijk of vrouwelijk zijn. Tot die tijd is tegen iedereen hoffelijk zijn wellicht de beste oplossing ;)
 
Eerlijk gezegd komt er eerder een tendens om steeds minder info te tonen in posts, alles gaat na verloop van tijd naar profielen of member cards. Na een tijdje weet je natuurlijk wel welke leden mannelijk of vrouwelijk zijn. Tot die tijd is tegen iedereen hoffelijk zijn wellicht de beste oplossing ;)

Dit antwoord had ik al verwacht maar toch maakt het veel uit of je kunt zien of je een kerel of dame van doen hebt.
Er zijn zoveel leden dat ik echt niet weet wie man of vrouw is, je kunt hiermee ook pijnlijke situaties krijgen, gaarne nog even nadenken hierover aub.
 
Ik vind het wel belangrijk om te zien of ik met een man of vrouw te maken heb, sommige dingen zeg je wel tegen mannen maar bij dames moet je net wat hoffelijker zijn.
Kan dat terugkomen?
of je behandelt iedereen met respect;)
 
of je behandelt iedereen met respect;)

Sorry maar dat komt uit jouw mond wat ongelukkig over, heb toch wel wat rare dingetjes gezien namelijk..

Verder is respect iets anders als je antwoord aanpassen aan een gebruiker maar dat leer je nog wel als je wat ouder bent;)
 
Gewoon multi quote of de single quote gebruiken, is veel handiger dan wat je vroeger deed.

Zoek eigen posts zal ik ff toevoegen.
Je hebt een extra pageload, dus juist onhandiger lijkt me?
 
Je hebt een extra pageload, dus juist onhandiger lijkt me?
Je moet sowieso 1x klikken, bij de pageload zie je de tekst die je quote wat ik handiger vind om erop te reageren.
 
9 van de 10 keer dat ik iemand quote is zoals zo'n berichtje van jou nu, die kan ik zien vanaf het quick reply scherm. En als ie iets naar boven stond had ik hem wel onthouden ;) Maar goed voorkeuren verschillen. Zou het makkelijkst zijn als iedereen via zn profiel zelf kon instellen wat die handig vind.

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

De optie 'citaat in antwoord meenemen' kan trouwens ook wel weg dan, want die is nu toch onbruikbaar :p
 
Ik vind het wel belangrijk om te zien of ik met een man of vrouw te maken heb, sommige dingen zeg je wel tegen mannen maar bij dames moet je net wat hoffelijker zijn.
Kan dat terugkomen?

ik neem aan dat de vrouwen in de vrouwenlogjes ook echte vrouwen zijn of verwijfde mannen :D
 
ik neem aan dat de vrouwen in de vrouwenlogjes ook echte vrouwen zijn of verwijfde mannen :D

Ja dat wel, maar er zijn genoeg rubrieken waar je het niet direct kunt zien, ook heeft niet iedereen stats ingevuld en sommige avatars maken het ook niet makkelijker:(
 
Maar goed, ik staak mijn betoog aangezien het toch geen zin heeft ideeën aan te dragen ;)
 
Het heeft geen zin om ideeën aan te dragen omdat je niet je zin krijgt over één bepaald idee?

Ideeën zijn natuurlijk steeds welkom, en worden vervolgens al dan niet aanvaard. In dit geval niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven