Fitness Seller

Aantal vraagjes in aanloop naar de YBF wedstrijden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fenomeno

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2006
Berichten
19
Waardering
0
Hallo allemaal,

Op zondag 14 oktober doe ik (20 jr) mee aan de YBF wedstrijden. Nu had ik een aantal vraagjes voor degene die al eerder aan wedstrijden hebben meegedaan.

Weet iemand waar je in de buurt van Beverwijk of op internet aan een poseer slip, tanning en poseer olie kan komen?

Ook vroeg ik me af of olie wel verstandig is om te gebruiken ivm met de tanning? Dat dat dan niet gaat afgeven of weglopen?

Groet,

Arthur.
 
Hallo allemaal,

Op zondag 14 oktober doe ik (20 jr) mee aan de YBF wedstrijden. Nu had ik een aantal vraagjes voor degene die al eerder aan wedstrijden hebben meegedaan.

Weet iemand waar je in de buurt van Beverwijk of op internet aan een poseer slip, tanning en poseer olie kan komen?

Ook vroeg ik me af of olie wel verstandig is om te gebruiken ivm met de tanning? Dat dat dan niet gaat afgeven of weglopen?

Groet,

Arthur.

Ey bro,

Gezellig! We zullen dan bij elkaar in de klasse komen. grrrr :D

Voor je posing slip kun je het beste naar body fashion in den haag. Deze mevrouw heeft er het meeste verstand van. Verder kan je een oude onderbroek over je posing slip doen of papier aan de randen. Maar met een zwarte of donkere kleur zie je het bijna niet. Wel met geel of diverse.

Succes en zie je op ybf. :thumbs:
 
Wat de olie betreft, neem het met mate. Ik zou niet zo zorgen maken om je posing slip daarvoor, maar teveel olie geeft een bloated effect. Pam spray doet ook wonderen. :thumbs:
 
Ja inderdaad Marjolein ff bellen Untitled Document Die heeft er verstand van en kan je alles opsturen!!
 
Ey bro,

Gezellig! We zullen dan bij elkaar in de klasse komen. grrrr :D

Voor je posing slip kun je het beste naar body fashion in den haag. Deze mevrouw heeft er het meeste verstand van. Verder kan je een oude onderbroek over je posing slip doen of papier aan de randen. Maar met een zwarte of donkere kleur zie je het bijna niet. Wel met geel of diverse.

Succes en zie je op ybf. :thumbs:

Thanks voor de info. Tanning lotion heb ik inmiddels aangeschaft. Voor de posing slip zal ik wel bij body fashion informeren.

Maar niet alleen mij kun je in die klasse tegenkomen, ook mijn 16jr oude broer doet mee.;)
 
Leuk! Spreek me even aan ! Ik ben benieuwd :D
 
succes toegewenst
 
ja succes man zie je daar :thumbs:
 
Hoe weten jij en catman dat toch altijd? Zitten jullie soms undercover? :D
 
mooi worden er steeds meer ......word lekker kijken zo.
 
Ik hoorde gisteren 84 deelnemers :eek: :D...

OT: Succes kerel :thumbup:
 
Wordt een lange dag dus zondag!!
 
Bedankt iedereen!

Idd, een hoop deelnemers dit jaar. Weet iemand hoeveel deelnemers er per klasse zijn? Heren, dames, junior, etc.?
 
16 junioren weet ik alleen.
 
84 deelnemers?? :D damn
 
Ik heb m'n inschrijfformulier vanochtend op de bus gedaan.. word m'n eerste wedstrijd, nu al zenuwachtig..
 
Je inschrijfformulier... voor 14 oktober? :scratch:
 
Back
Naar boven