Fitness Seller

aantal vragen over training

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234 lees dit eens op je gemak door.

[Link niet meer beschikbaar]

En dan bedoel ik vooral dat gedeelte over vezelverdeling en de 80% methode
 
Originally posted by ErEf
kruidvat.. of gewoon het losse poeder.. lekker makkelijk, theelepeltje van dat spul in je drank en klaar. te vinden bij http://www.nova-vitae.com/

Time Released klinkt heel mooi, maar daardoor wordt de vitamine C juist NIET afgegeven op de plek in de darmen waar het afgegeven moet worden om opgenomen te worden in het lichaam. De pil vervolgd dus gedeeltelijk intact de darm en zal dan ook alleen de darm voorzien van vitamine C. Als je darmproblemen hebt is dat wel ok.
Maar om gewoon voldoende vitamine C in je LICHAAM te krijgen moet je dus juist geen TR hebben.

/en nu weer on-topic. Anders moet deze thread verplaatst worden naar een ander forum.

Voor zover ik weet kon alleen b12 op 1 plek in de darmen opgenomen worden.
Vit C kan overal opgenomen worden.
 
"Volgens Drs. Schuitemaker (van de Plantina A t/m Z) komt een groot gedeelte van TR vitamine C zonder opgenomen te worden in de dikke darm terecht omdat de meeste vitamine C in de maag en het begin van de dunne darm wordt opgenomen. Door de "Time Release" passeert een groot deel van de TR vitamine C deze opname plekken en komt daardoor niet in het bloed terecht. Volgens Schuitemaker is TR vitamine C vooral van toepassing indien een lokale werking beneden in de darm gewenst is. "
 
Originally posted by 3XL
nilsjei1234 lees dit eens op je gemak door.

[Link niet meer beschikbaar]

En dan bedoel ik vooral dat gedeelte over vezelverdeling en de 80% methode

raar verhaal :S..

snapter nix van met 80 % van je 1 rm kun je nooit zoveel herhalingen maken etc...

ik snap er nix meer van hoor sorry :S
 
Is heel simpel

Bepaal je 1 RM

Neem 80% hiervan en kijk hoeveel correcte reps je kan maken en kijk in het lijstje in welke cat. je qua vezel verdeling voor die oefening thuishoort
Je kan dan je training daarop afstellen
 
Back
Naar boven