AndroidHealthClinic

Stelling aantal vragen voor mijn schema en voedingsplan

Bezoekers in dit topic

bodybuil

Cool Novice
Lid geworden
20 jul 2011
Berichten
100
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
45kg
- Wat kan ik het beste doen in mijn rust dagen, om nog meer spiermassa op te bouwen?
- is een dieet alleen noodzakelijk om sneller resultaat te krijgen, of om dikkere spieren te krijgen?
- Wat kan ik het beste drinken na mijn training, ik heb geen proteine shakes?

Alvast bedankt
 
- Rusten
- Een goed dieet is toch een hele stap vooruit en zal je duidelijk betere gains geven
- Indien geen whey (eiwit) zou ik een maaltijd met rijst en bv. een goed stuk kip aanraden. Al is een whey shake handig voor na de training aangezien deze snel wordt opgenomen en zodus de nodige eiwitten snel aan het lichaam kan leveren na de training.
 
-Goed eten, lekker rusten.
-Als jij groot wilt worden, zal je op je eten (macro's) moeten letten of een voedingsschema moeten hebben. Dit raad ik je wel aan aangezien je niet echt veel weegt.
-Supplementen zijn slechts een toevoeging, niet noodzakelijk, onthoudt dat. Als je dat niet kan aanschaffen vanwege je ouders of geldtekort, is alleen dextrose ook nog wel een uitweg (alhoewel de meningen erover verdeeld zijn).

Niets moet maar alles mag :)
Kerel boven mij geeft ook nog wat toevoegingen.
 
Laatst bewerkt:
-Goed eten, lekker rusten.
-Als jij groot wilt worden, zal je op je eten (macro's) moeten letten of een voedingsschema moeten hebben. Dit raad ik je wel aan aangezien je niet echt veel weegt.
-Supplementen zijn slechts een toevoeging, niet noodzakelijk, onthoudt dat. Als je dat niet kan aanschaffen vanwege je ouders of geldtekort, is alleen dextrose ook nog wel een uitweg (alhoewel de meningen erover verdeeld zijn).

Niets moet maar alles mag :)
Kerel boven mij geeft ook nog wat toevoegingen.
- Hey, ik las dat na de training chocomel light het beste is. Wat ik ook altijd heb liggen en momenteel gebruik.
- En een bodybuilder/ iemand met veel spieren weegt toch juist weinig?
- En moet een goed dieet zo voorstellen?: Meeste eiwitten, veel koolhydraten, weinig vet / calorieen, alleen water / chocomelk.
 
Not sure if srs maar toch:

- ''Het beste'' is het niet maar natuurlijk altijd beter dan niets. Verkoelende dranken na het trainen zijn dan ook voor homo's.
- Neen.
- Grof gezegd wel. Veel eiwitten en koolhydraten, iets minder vet. Meer kcal in de bulk, minder in de cut.
 
Back
Naar boven