XXL Nutrition

Aanvraag om asiel [GEWELDIG]

Bezoekers in dit topic

Xeph20

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
180
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
90kg
ik heb niet de bedoeling om hier racistisch mee te zijn, ik heb het vandaag van iemand gelezen en vond het geweldig en vond dat DBB deze humor ook wel zou appreciëren :). ook zag het er realistischer uit met een logo en andere layout maar deze kon ik jammer genoeg niet overzetten


MINISTERIE BUITENLANDSE ZAKEN[/FONT]​
DIENST VREEMDELINGEN[/FONT]​
AANVRAAG OM ASIEL[/FONT]


ALGEMEEN :[/FONT]

Waar jij komen van ? ……………………………………………………………………………[/FONT]
Van wie jij weten “België sociaal paradijs “? [/FONT]o Zus [/FONT]o Broer [/FONT]o Zwager [/FONT]o Krant / TV / Tam-tam[/FONT]


PERSOONLIJKE GEGEVENS :[/FONT]

Waar jij door bos gekomen ? …………………………………………………………………[/FONT]
Waar jij wonen ? ……………………………………………………………………………….[/FONT]
Wanneer jij wonen in auto, zeggen waar jij parkeren ? ……………………………………[/FONT]
Waar jij geboren ? [/FONT]o Maïsveld [/FONT]o Gevangenis [/FONT]o Onder brug [/FONT]o Bordeel [/FONT]o Camping[/FONT]
Burgerlijke staat van jij ? [/FONT]o Getrouwd [/FONT]o Geërfd [/FONT]o Gekocht [/FONT]o Niet weten [/FONT]o Ik vreemd[/FONT]
Als jij Moslim ? Hoeveel vrouwen jij ongeveer hebben ? ………………. Hoeveel kinderen ? [/FONT]
Hoeveel van zuster ? ……..[/FONT]
Waar jij paspoort vandaan hebben ? [/FONT]o Van dode (*) [/FONT]o Gestolen [/FONT]o Gevonden [/FONT]
o Van collega[/FONT]
(*) Alleen in geval van dode [/FONT]: [/FONT]o Gewoon gestorven [/FONT]o Beetje geholpen [/FONT]o Moet nog doodgaan[/FONT]


INFORMATIE OVER OUDERS :[/FONT]

Wie jij denken papa is ? ……………………………………………………….[/FONT]
Adres van gevangenis waar papa woont : …………………………………..[/FONT]
Wie jou mama zijn ? : [/FONT]o Zuster [/FONT]o Tante [/FONT]o Oma [/FONT]o Vrouw van buurman[/FONT]


INFORMATIE OVER AUTO :[/FONT]

Hebben jij auto ? [/FONT]o JA [/FONT]o NEEN [/FONT]o MOET NOG STELEN[/FONT]


INFORMATIE OVER SCHOOL EN BEROEP :[/FONT]

Jij op school geweest ? [/FONT]o Nee [/FONT]o Af en toe [/FONT]o Op markt geleerd [/FONT]o Van medicijnman[/FONT]
Welk beroep jij hebben ? [/FONT]o Dief [/FONT]o Smokkelaar [/FONT]o Bommenlegger [/FONT]o Huurmoordenaar[/FONT]
Hoe jij komen aan geld ? [/FONT]o Diefstal [/FONT]o Sociale dienst [/FONT]o Zwarte handel [/FONT]o Prostitutie[/FONT]
o Sabotage [/FONT]o Drughandel [/FONT]o Balletje-balletje [/FONT]o Mafia[/FONT]
Wat jij willen doen ? [/FONT]o Dief [/FONT]o Inbreker [/FONT]o Pooier [/FONT]o Verkrachter [/FONT]o Niets[/FONT]


BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR ARCHIEF BUITENLANDSE ZAKEN :[/FONT]
Als jij hier wonen, hoeveel dan nog komen ? ……………………….[/FONT]
Hoe jij willen wonen ? [/FONT]o Villa [/FONT]o Bungalow [/FONT]o Landhuis [/FONT]o Kasteel [/FONT]o Hotel[/FONT]
Wat jij elke dag willen eten ? [/FONT]o Biefstuk (*) [/FONT]o Truffels [/FONT]o Ganzenlever [/FONT]o Kaviaar[/FONT]
(*) In geval van biefstuk : [/FONT]o Normaal gebakken [/FONT]o Doorbakken [/FONT]o Goed doorbakken[/FONT]
Wat jij willen drinken ? [/FONT]oChampagne [/FONT]o Whisky [/FONT]o Melk [/FONT]o Koffie [/FONT]o Thee[/FONT]
Welk gereedschap jij nodig hebben ? [/FONT]
o Breekijzer [/FONT]o Handgranaat [/FONT]o Boksbeugel [/FONT]o Pistool[/FONT]







Ik naam : ………………………………………………………….[/FONT]

Praten waarheid en teken hier, of maken vlek met vinger hier [/FONT]
 
''Moet nog doodgaan'' :roflol:
 
belgenhumor.
 
Zo, die is oud ;)
 
33dzg9v.jpg
 
images?q=tbn:ANd9GcSZLuj6ob1CNHYj6z2F2IZpz_dtxcHCVzPvL0XaiedKuceL_ffJgUt65xtV.jpg


Sorry, maar deze is echt al zo oud, volgens mij komt die zelfs nog uit halverwege de 90'er jaren...
 
lijkt wel de nieuwe "no homo", iets overdreven racistisch posten en dan zeggen "is niet racistisch bedoeld".


"****ing niggers. No racist bro"
 
Back
Naar boven