XXL Nutrition

Aanvullingen op mijn schema?

Bezoekers in dit topic

Florii

Novice
Lid geworden
17 sep 2021
Berichten
22
Waardering
14
Lengte
1m80
Massa
80kg
Hey Jongens en uiteraard ook dames,

Zal mezelf kort voorstellen. Ik heet flori ben 27 kom uit eindhoven en train al een tijd vanuit huis. Train nu sinds deze week weer in de gym omdat ik mijn training nu een stuk serieuzer wil nemen.

Ik heb een 3 daags split schema gemaakt gericht op spiermassa “althans dat is de bedoeling” ik ben echt een leek in het maken van schemas dus ik hoopte dat jullie er wellicht eens een blik op wilde werpen en wellicht wat pointers hadden.

Ik zat er zelf aan te denken om de sets van 3 naar 5 te verhogen dus alles 5x12reps.

Bedankt!
 

Bijlagen

  • 84153DB2-A614-4ABD-9EEE-30815F568082.jpeg
    84153DB2-A614-4ABD-9EEE-30815F568082.jpeg
    116 KB · Weergaven: 78
  • 46B1BFC6-424D-4D45-89F8-E9384481B82F.jpeg
    46B1BFC6-424D-4D45-89F8-E9384481B82F.jpeg
    130,9 KB · Weergaven: 76
  • 78FF25D1-10DF-4DEF-A7E7-0F96F4BF5AC7.jpeg
    78FF25D1-10DF-4DEF-A7E7-0F96F4BF5AC7.jpeg
    125 KB · Weergaven: 75
Zou pullups en dips eerder in de training doen dan curls en triceps.

Zou de reps wat op het type oefening afstellen, voor squats is 5x12 erg veel/zwaar maar voor leg extensions en curls begin je dan pas lekker op gang te komen en voor weer andere oefeningen is het erg licht/weinig.

Mis nog deadlifts of een variant daarvan. Verder niet gek hoor.
 
Waarom Squat je elke training? Niet per se verkeerd though.
 
Zou pullups en dips eerder in de training doen dan curls en triceps.

Zou de reps wat op het type oefening afstellen, voor squats is 5x12 erg veel/zwaar maar voor leg extensions en curls begin je dan pas lekker op gang te komen en voor weer andere oefeningen is het erg licht/weinig.

Mis nog deadlifts of een variant daarvan. Verder niet gek hoor.
Hey Chrisk Bedankt voor je reactie,