MuscleMeat

Aardappelen

Bezoekers in dit topic

Kastoe

Novice
Lid geworden
10 jun 2019
Berichten
18
Waardering
6
Lengte
1m72
Massa
68kg
Vetpercentage
20%
Hoe eten jullie je aardappelen? Zelf schillen koken en evt bakken? Of gewoon een voorgekookte zakje krieltjes of schijfjes uit de supermarkt? Ik vraag me namelijk af of die voorgekookte zakjes wel zo gezond zijn en of ze er geen rare dingen in stoppen, schilt namelijk wel een hoop tijd, zo een zakje.
 
Kijk op de verpakking. Daar staan de ingredienten op...
 
Echt alleen aardappel, maar vroeg me af of ze er niets raars mee doen ofzo, weet het nooit met supermarkten
 
Letterlijk :)
 
Hoe eten jullie je aardappelen?

Meestal met mes en vork!

Maar even on topic: Denk niet dat je je druk moet maken om dit soort dingen. Er zal echt geen vergif op zitten om het lang houdbaar te maken. En anders ga je een jaar eerder de pijp uit, maar heb je die tijd terugverdiend door niet te schillen.
 
Uiteindelijk kun je je ook afvragen wat er met de verse aardappelen gebeurt - en hoeveel mensen daar met hun pisklauwen aan hebben gezeten voordat het verpakt werd.
 
Hier altijd krieltjes uit zo’n zakje.
Ben er nog niet dood aan gegaan dus zal wel meevallen wat ze er mee doen.
 
Bedankt voor de antwoorden, dan hou ik het wel bij gemak
 
“Verse” aardappelen hebben wel veel meer smaak en als je ze met schil en al bakt kost het niet veel extra tijd.
 
Aardappels bij de supermarkt vind ik persoonlijk niet zo lekker, ik haal ze altijd bij de aardappel boer. Kost alleen extra tijd.
 
Neem een grote aardappel. Boen hem schoon en niet schillen. Prik hem rondom in met een vork. wikkel er keukenrol omheen en maak het nat.
op een bordje in de magnetron 6 minuten nuken op max vermogen en tussendoor even omdraaien. Even na laten garen en voila.. gepofte aardappel.
Schil kan je gewoon eten.
 
Beetje kruimige aardappel schillen en gaarkoken, met een botermes in plakjes snijden en dan opbakken. Dat samen met Zaanse Mayo, dat is echt het einde. Het gouden recept van Opa Kardemompeul.
 
Back
Naar boven