XXL Nutrition

aardappels

Bezoekers in dit topic

Originally posted by bestoldschool
???


Ik ging in op een andere suggestie. Ik wist niet dat het vocht vasthield, maar wat maakt het uit eigenlijk uit? Dat is in de bulk toch net zo lastig? Behalve als je echt droog moet zijn voor een gelegenheid o.i.d, dan is net dat beetje spierdefenitie wel belangrijk.
 
Re: Re: aardappels

Originally posted by admin

Hangt af van je doel; tijdens je bulk periode is er geen betere bron IMO.
Bij het cutten gewoon iets anders zoeken.

Ik weet niet of jullie allemaal die documentaire op NET 5 hebben gezien over TESTOSTERON BOYS??

Die overall-winnaar Jason Croce nam naar de wedstrijd zelfs nog 18 kilo zoete gekookte aardappelen mee en hij was echt goed droog en hard!

Hoe kan dat dan weer???
 
Aardappelen hebben lange tijd een slechte naam gehad. Aangezien ze meestal met vette jus, of in de vorm van patates frites (met mayonaise) worden gegeten. Hierbij schiet het aantal calorien als een raket omhoog. Nog steeds denken de meeste mensen dat je van aardappelen eten dik wordt, terwijl ze juist een uitstekend voedingsmiddel zijn. Aardappelen bevatten niet alleen koolhydraten, ze leveren ook handenvol mineralen. Ze komen het best tot hun recht door ze te bakken in hun vezelrijke schil of te poffen in de magnetron.

Een aardappel bevat.

Eiwitten:.................................. 2 gram
Koolhydraten..........................19 gram
Vetten...................................... 0 gram
Niacine (vitamine B1)...............0,1 mg
Vitamine C................................15 mg
Magnesium...............................40 mg
Kalium......................................600 mg
Fosfor........................................60 mg
Kilojoules...................................357

Sport & fitness november/december 2002

groet Steve
 
Re: Re: Re: aardappels

Originally posted by Xeramon
Die overall-winnaar Jason Croce nam naar de wedstrijd zelfs nog 18 kilo zoete gekookte aardappelen mee en hij was echt goed droog en hard! Hoe kan dat dan weer???

Ik denk niet dat hij 18 kilo heeft zitten eten daar met dat lichaamsgewicht, maar goed.

Carb up na carb, sodium, water deplete is weer wat anders dan gewoon cutten.
Ik laat mijn maatje altijd op carben met verschillende soorten kh: yams, zoete aardappels, pizza, skittles etc etc.
Kortom verschillende snelle carbs voor verschillende tijdstippen op de dag (of nacht ervoor) van de wedstrijd
 
Originally posted by burn
Ik wist niet dat het vocht vasthield, maar wat maakt het uit eigenlijk uit? Dat is in de bulk toch net zo lastig?
Vocht vasthouden tijdens bulken vind ik niet lastig, maar gunstig.

Originally posted by burn
Behalve als je echt droog moet zijn voor een gelegenheid o.i.d, dan is net dat beetje spierdefenitie wel belangrijk.
En dan dus geen aardapelen :D
 
Back
Naar boven