XXL Nutrition

AAS bij de dokter.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel20

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2009
Berichten
14.307
Waardering
1.371
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Beesten,

had de zoek-functie gebruikt maar niet echt iets duidelijks gevonden.

1) Is het mogelijk om AAS via doktersrecept te krijgen?

2) Is het mogelijk om te laten injecteren bij de dokter?

flame/offtopic = report,
en nee, dit ben ik zelf niet van plan,
en ja im mad.

Groetjes bartje
 
ja hoor dat is mogelijk. Alleen er zal bijna geen arts zijn die het je voorschrijft als er geen medische noodzaak is.
Injecteren lekker zelf doen. Denk dat de dokter het niet zo gezellig vind als je drie maanden lang wekelijks of vaker op de stoep staat.
 
Dat heb ik inderdaad vaker gelezen, dat dokters het niet zomaar voorschrijven..Moet daar toch nog wat meer over opzoeken.

Het gaat me meer om de betrouwbaarheid van het product zeg maar, via doktersrecept.

Kwam dit tegen;
http://www.ergogenics.org/begeleiding.html
 
Laatst bewerkt:
bespaar je de moeite. Medische doseringen zijn veelal stuk lager dan doseringen die hier gebruikt worden. Je apotheek moet dan ook nog meewerken.

als het allemaal zo makkelijk was...
 
Over doseringen valt te twisten natuurlijk, maar het gaat me meer om 'of het mogelijk is' dan 'ik ga aas bij de dokter halen'.

Ben wat onderzoeken aan het doen, vandaar. Maar het beste lijkt me als ik gewoon contact opneem met mijn huisarts.

Alhoewel ik benieuwd bent hoe raar hij me gaat aankijken
 
Nee zet het uit je hoofd als je geen libido problemen hebt of kanker dan is je dokter In strijd met de wet dus dan kan het Zijn baan kosten ga lezen en dan kom je er achter wat goed is en niet
 
in belgie kan je het gerust krijgen als je je dokter wat kent. ik ken de mijne al heel lang. maar idd, die dokter gaat nooit échte hoeveelheden voorschrijven. de mijne vond dat 200mg deca voor 6 weken een monsterdosering was en ik moets er zeker mee stoppen daarna....
hou er ook rekening mee dat, naar ik geloof, in belgie alleen nog deca en sustanon is dat in de apotheek verkrijgbaar is. winstrol bestaat precies niet meer en voor boldenone kan je beter naar de veearts.
je kan wel relatief gemakkelijk proviron krijgen, zeg hem dat het voor de coïtus is, dan stellen ze meestal niet veel vragen meer. maar ook weer: hij gaat je geen 6 dozen voorschrijven...

dokter laten injeceteren is helemaal not done.

als je wil gaan zwemmen, moet je nat worden. dokterverhaal uit je kop zetten, zelf injecteren en een deftige source zoeken.
 
Moet ik in je billen spuiten?:p
 
in belgie kan je het gerust krijgen als je je dokter wat kent. ik ken de mijne al heel lang. maar idd, die dokter gaat nooit échte hoeveelheden voorschrijven. de mijne vond dat 200mg deca voor 6 weken een monsterdosering was en ik moets er zeker mee stoppen daarna....
hou er ook rekening mee dat, naar ik geloof, in belgie alleen nog deca en sustanon is dat in de apotheek verkrijgbaar is. winstrol bestaat precies niet meer en voor boldenone kan je beter naar de veearts.
je kan wel relatief gemakkelijk proviron krijgen, zeg hem dat het voor de coïtus is, dan stellen ze meestal niet veel vragen meer. maar ook weer: hij gaat je geen 6 dozen voorschrijven...

dokter laten injeceteren is helemaal not done.

als je wil gaan zwemmen, moet je nat worden. dokterverhaal uit je kop zetten, zelf injecteren en een deftige source zoeken.

Beetje offtopic ; hoe komen de veefokkers eigenlijk aan bepaalde spullen? Ook via illegaal circuit?
 
Beetje offtopic ; hoe komen de veefokkers eigenlijk aan bepaalde spullen? Ook via illegaal circuit?

Medicijnen voor dieren komen van de dierenarts.
 
Beesten,

had de zoek-functie gebruikt maar niet echt iets duidelijks gevonden.

1) Is het mogelijk om AAS via doktersrecept te krijgen?

2) Is het mogelijk om te laten injecteren bij de dokter?

flame/offtopic = report,
en nee, dit ben ik zelf niet van plan,
en ja im mad.

Groetjes bartje

1.Met indicatie.
2.Als voorbeeld inject ...maar wilde verder nergens aan meewerken behalve bloedproef en raadde alles af..
 
alleen als de dokter dat nodig acht (ivm lage test etc)

if ELSE:


weer de zoveelste 'bodybuilder' die denkt dat de dokter even BB doseringen gratis gaat weggeven

i lolled
 
Medicijnen voor dieren komen van de dierenarts.

Dat snap ik... maar tren geven ze bijv. aan vee om met minimale voeding zo goed mogelijk te laten groeien (dacht ik gehoord te hebben). Dit heeft niets te maken met dierenarts..
 
in belgie kan je het gerust krijgen als je je dokter wat kent. ik ken de mijne al heel lang. maar idd, die dokter gaat nooit échte hoeveelheden voorschrijven. de mijne vond dat 200mg deca voor 6 weken een monsterdosering was en ik moets er zeker mee stoppen daarna....
hou er ook rekening mee dat, naar ik geloof, in belgie alleen nog deca en sustanon is dat in de apotheek verkrijgbaar is. winstrol bestaat precies niet meer en voor boldenone kan je beter naar de veearts.
je kan wel relatief gemakkelijk proviron krijgen, zeg hem dat het voor de coïtus is, dan stellen ze meestal niet veel vragen meer. maar ook weer: hij gaat je geen 6 dozen voorschrijven...

dokter laten injeceteren is helemaal not done.

als je wil gaan zwemmen, moet je nat worden. dokterverhaal uit je kop zetten, zelf injecteren en een deftige source zoeken.

thanks voor je reply man.
Het gaat me niet om de source of laten injecteren..Gewoon wat onderzoek.

Moet ik in je billen spuiten?:p

Nah, die zijn niet meer te helpen :roflol:

1.Met indicatie.
2.Als voorbeeld inject ...maar wilde verder nergens aan meewerken behalve bloedproef en raadde alles af..

thanks man

alleen als de dokter dat nodig acht (ivm lage test etc)

if ELSE:


weer de zoveelste 'bodybuilder' die denkt dat de dokter even BB doseringen gratis gaat weggeven

i lolled

if ELSE: Lees spoiler in mijn start-post.


//Heb verschillende pm's gehad met wat informatie, genoeg reply's hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven