XXL Nutrition

Sticky AAS-boek: Bonds Androgene Anabole Steroïden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2010
Berichten
33.551
Waardering
22.261
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
banner.jpg


Met trots kan ik melden dat vanaf heden mijn boek, waar ik lang aan heb gewerkt, te krijgen is via mijn website:
https://peterbond.nl/androgene-anabole-steroiden-boek/
En de directe bestellink:
https://peterbond.nl/bestellen

Het boek bevat een schat van informatie over AAS, benaderd vanuit een wetenschappelijk perspectief (met welgeteld 362 inline-referenties!). Het voorwoord is verzorgd door niemand minder dan Peter Van Mol (Big Cat). Bijgevoegd is een kort inkijkexemplaar van 8 pagina's te vinden om je een idee te geven over de inhoud. Via bovenstaande URL is ook de inhoudsopgave in te zien.

Speciaal voor DBB (kuch BB.nl) is er een kortingscode aanwezig om 10,- euro korting te krijgen. Je betaalt dus geen 39,95 voor het boek, maar 29,95 (excl. verzendk.). De kortingscode is: O8BPZDBB

Mijn nieuwe AAS-boek (Engelstalig) is hier te bestellen:
https://bookonsteroids.com
 

Bijlagen

  • Bond_s_AAS-inkijkexemplaar.pdf
    365,2 KB · Weergaven: 2.402
Mooi man.

Zal binnenkort bestellen :)
 
Tof! Wordt vanavond besteld. Nog bedankt voor de pm.
 
Gaaf zeg! Bestel ik van de week ook ff :D
 
Knap gedaan!
 
Zo direct bestellen, ik kreeg een gesigneerde versie toch?
 
"De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn"
-Peanuthead95, forum.bodybuilding.nl
 
Besteld, order nummer 1442943407. Ben erg benieuwd :D
Maak er wat moois van
 
Laatst bewerkt:
Mooi man.

Zal binnenkort bestellen :)

Tof! Wordt vanavond besteld. Nog bedankt voor de pm.

Gaaf zeg! Bestel ik van de week ook ff :D

Thanks!

"De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn"
-Peanuthead95, forum.bodybuilding.nl
:roflol:

Je exemplaar wordt geleverd geheel volgens de opmerkingen.

Besteld, order nummer 1442943407. Ben erg benieuwd :D
Maak er wat moois van
Bedankt voor je bestelling! Alle zeilen bij en we maken er wat moois van.
 
Bonds
A
ndrogene
A
nabole
S
teroiden

:cool:
 
Bedankt voor je bestelling! Je bestelling wordt z.s.m. op de post gedaan. Je ordernummer is 1442945516, bewaar deze goed.

now we wait.
 
Mooi man, gefliciteerd!
Zal een hoop werk in hebben gezeten?

Toch valt me 1 ding op, je hebt een Master of Science in Software Engeneering.
Waarom zet je drs. Bong dan op je boek over AAS? Je hebt immers geen Master in Biotechnologie oid.
Ik snap dat je de titel mag gebruiken, maar bij een boek over zoiets specifieks, schept de titel ook een bepaald verwachtingspatroon van de auteur.

Desalniettemin, mijn respect voor alle moeite en ik zal het toch wel bestellen..
 
Hij is ingepakt en wel.


Mooi man, gefliciteerd!
Zal een hoop werk in hebben gezeten?

Toch valt me 1 ding op, je hebt een Master of Science in Software Engeneering.
Waarom zet je drs. Bong dan op je boek over AAS? Je hebt immers geen Master in Biotechnologie oid.
Ik snap dat je de titel mag gebruiken, maar bij een boek over zoiets specifieks, schept de titel ook een bepaald verwachtingspatroon van de auteur.

Desalniettemin, mijn respect voor alle moeite en ik zal het toch wel bestellen..
Dankjewel. Heeft inderdaad een hele hoop werk ingezeten. Het is me achteraf nog vies tegengevallen hoeveel werk het nu eigenlijk is om een boek te schrijven.

Ik ben inderdaad afgestudeerd als software engineer (het staat ook op m'n site, ik maak daar geen geheim van verder). Dat de titel een bepaald verwachtingspatroon is waar, en dit is dan ook vooral een marketingtechnische keuze geweest: eerlijk is eerlijk... Dat lijkt nu eenmaal beter te werken (althans, dat heb ik me laten vertellen).

Qua verwachtingen hoop ik dat de inhoudsopgave en het inkijkexemplaar vooral leidend is.
 
Hij is ingepakt en wel.



Dankjewel. Heeft inderdaad een hele hoop werk ingezeten. Het is me achteraf nog vies tegengevallen hoeveel werk het nu eigenlijk is om een boek te schrijven.

Ik ben inderdaad afgestudeerd als software engineer (het staat ook op m'n site, ik maak daar geen geheim van verder). Dat de titel een bepaald verwachtingspatroon is waar, en dit is dan ook vooral een marketingtechnische keuze geweest: eerlijk is eerlijk... Dat lijkt nu eenmaal beter te werken (althans, dat heb ik me laten vertellen).

Qua verwachtingen hoop ik dat de inhoudsopgave en het inkijkexemplaar vooral leidend is.

Dank je voor je antwoord. Het is niet bedoeld als aanval en ik ben blij dat je het ook niet zo opvat.
Ik ben soms ook te kritisch..
Marketingtechnisch is het ook zeker slim, dat is weer mijn terrein :laugh:.
Ik vertrouw er ook zeer zeker op dat de inhoud is wat we van je kennen en je weet content is king!
 
Deze ga ik zeker bestellen en hopelijk echt een klein beetje leesbaar
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Misschien koop ik m ooit, maar ik denk niet dat ik ooit AAS ga gebruiken dus het is niet zo heel relevant voor mij. Ik moet daarentegen wel zeggen dat, zo ver als het in het inkijkexemplaar te zien is, je het erg leesbaar hebt geschreven :). Heb ook ff rondgekeken op je site en die is ook erg netjes, maar dat kan ook niet anders aangezien je daar veel mee bezig bent en die richting gestudeerd hebt :p
 
Back
Naar boven