XXL Nutrition

Sticky AAS-boek: Book on Steroids (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2010
Berichten
33.532
Waardering
22.270
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ruim drie jaar geleden ben ik begonnen aan het schrijven van een Engelstalig boek over AAS. Met gepaste trots kan ik zeggen dat het boek nu helemaal klaar en gepubliceerd is!

Daar waar ik in mijn vorige boek de focus wat meer op het moleculaire gefap had gelegd, ligt het in dit boek juist niet op dat gedoe. Ik denk dat dit boek voor vrijwel iedereen wel wat zinnigs erin heeft staan. Het voorwoord is verzorgd door niemand minder dan dr. Diederik Smit, jullie waarschijnlijk wel bekend van de anabolenpoli.

Ik leid in met een discussie over hoe goed AAS werken, aan de hand van enkele zeer goede studies die met doseringen tot 600 mg testosteronenanthaat wekelijks werkten. Daarna ga ik uitvoerig in op androgenen & oestrogenen, en de verschillen tussen beide. Idem dito met injecteerbare en orale AAS. Ook heb ik een hoofdstuk gewijd aan wat bekende termen in het circuit m.b.t. 'cyclen': stacken, front-loaden, taperen, en blasten & cruisen. Natuurlijk kon een uitvoerige discussie over het nakuren ook niet ontbreken, dus daar zijn bijna 20 pagina's aan gewijd.

Het meest interessante hoofdstuk van dit boek is misschien nog wel het hoofdstuk over de bijwerkingen en hoe ermee om te gaan. In bijna 100 pagina's behandel ik bijwerkingen als acne, gynecomastie, erectiele disfunctie, prostaatgroei, structurele en functionele veranderingen van het hart, nefrotoxiciteit, hepatotoxiciteit, verslechtering van het lipidenprofiel, verhoogde bloeddruk, verhoogd hematocriet, haaruitval/androgenetische alopecia en de verminderde zaadopbrengst (oligo-/azoospermie).

Tot slot heb ik nog een apart hoofdstuk gewijd aan AAS-gebruik bij vrouwen en - redelijk uniek - een hoofdstuk aan diuretica. Hierin licht ik uitvoerig toe hoe de vochthuishouding in het lichaam is geregeld en hoe diverse diuretica hierop ingrijpen.

Het boek is te bestellen op https://bookonsteroids.com en is zowel digitaal (PDF, Mobi/Kindle, Epub) als fysiek beschikbaar.

1596879801150.png
 
Laatst bewerkt:
Super :bierbang: ga deze week nog (en dat is niet meer lang) een fysiek exemplaar bestellen. Ik heb het vorig boek ook, dat was compleet maar voor mij iets te ingewikkeld soms :)

edit: first :p
71B925C8-1D26-43A2-A3D6-FFF6D6791F29.png
 
Laatst bewerkt:
Super :bierbang: ga deze week nog (en dat is niet meer lang) een fysiek exemplaar bestellen. Ik heb het vorig boek ook, dat was compleet maar voor mij iets te ingewikkeld soms :)

edit: first :p
Bekijk bijlage 499817
Apart, dat ziet er wel raar uit op je telefoon. Ga ik gelijk ook even naar kijken. (Of had je zelf ingezoomd?)

Fysiek exemplaar gaat eind volgende week op de post!
 
Apart, dat ziet er wel raar uit op je telefoon. Ga ik gelijk ook even naar kijken. (Of had je zelf ingezoomd?)

Fysiek exemplaar gaat eind volgende week op de post!
Ik had zelf ingezoomd :)
Thnx :)
 
Proficiat met de publicatie! Ik ga meteen een PDF versie bestellen.
 
:bow:

Is trouwens de zinsnede 'if you are a fat fuck' Erin gebleven. :laugh:

Had de hardcopy al pre-ordered.
 
:bow:

Is trouwens de zinsnede 'if you are a fat fuck' Erin gebleven. :laugh:

Had de hardcopy al pre-ordered.
Heb het er maar uitgehaald. Ik bleek iets van 15x fuck te hebben gebruikt in m'n boek. Maar vond het toch niet helemaal passend.

Na de copy edit ook overal het woordje 'fapping' eruit gehaald. Vervangen met wanking, e.g. molecular wanking.
 
Is de PDF versie nog op voorraad of is deze al uitverkocht?
 
Ik bestel binnenkort een fysiek exemplaar.
 
Vooralsnog op voorraad. MAAR WEES SNEL, OP = OP.
Besloten om toch even te wachten tot payday zodat ik de fysieke versie kan kopen :cool:
 
Hij gaat op mijn verlanglijstje Peter.
Wat een werk! Proficiat :thumb:
 
Die kon je toch ook al pre-orderen?
Wil ik uiteraard doen als ik niet gelijk de iDeal betaling hoef te doen. Crisis nu :roflol:
 
Wil ik uiteraard doen als ik niet gelijk de iDeal betaling hoef te doen. Crisis nu :roflol:
Ik draag Peter een warm hart toe, als software-engineer met 6700 bruto p/m is het immers niet gemakkelijk rondkomen. :roflol:
 
Ik draag Peter een warm hart toe, als software-engineer met 6700 bruto p/m is het immers niet gemakkelijk rondkomen. :roflol:
Bijna. :roflol:

Dit boek heeft me meer dan dat gekost om te maken overigens. Dat voel ik wel :roflol:
 
Toch noemenswaardig. Met dat inkomen kun je ook lekker chillen na je werk, maar deze meneer gaat zich verdiepen in AAS en schrijft even het beste boek. :bow:

 
Bijna. :roflol:

Dit boek heeft me meer dan dat gekost om te maken overigens. Dat voel ik wel :roflol:
En dan heb je het nog maar enkel over het financiele en nog niet alle tijd en moeite (tijd=geld), maar oke, het is je interesse. :D Laat de waardering die je krijgt het je waard zijn. :)

Net zoiets als meedoen aan de DBB-contest of een BB-wedstrijd. Zelfs als pro kun je geld toeleggen tenzij je goed zit met je sponsors. Though world.
 
Back
Naar boven