MuscleMeat

Sticky AAS-boek: Book on Steroids (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Order gedaan, OR17415418
Tevens het eerste boek die ik ooit heb besteld
Mag ook zeker een handtekening in hoor!
 
Laatst bewerkt:
Komt in orde! Kan het niet gelijk verzenden, want ik kreeg deze boeken gisteren binnen van mijn drukker :roflol: :
1598698335020.png
 
oeps! Foutje bedankt :D
Word er een beetje moedeloos van. Conceptdruk waren de letters op de zwart/wit-pagina's vaag, dus moest opnieuw (kreeg gelukkig kosteloos een nieuwe druk daarvan nadat ik een boek retour had gezonden om het te laten zien). Later dus de eerste kleine echte druk waar 13 tabellen in zwart/wit uitkwamen. Niet super erg, maar nogal knullig en ik betaal ook voor kleur op die 13 pagina's. Geen vergoeding voor gekregen (geen excuses ook overigens), en na stroef & traag mailcontact werd ondertussen de wat grotere druk geleverd met hetzelfde probleem. Nu die druk op was een nieuwe druk besteld, en kreeg ik dit binnen.

Was een goede drukker, prima werk geleverd bij m'n vorige twee boeken, maar bij deze laten ze aan de lopende band steken vallen. Ze hebben ook geen Trustpilot of iets anders met externe recensies, alleen die op hun eigen site. Zal er niet over twijfelen een recensie dan maar op mijn eigen website te plaatsen.
 
Word er een beetje moedeloos van. Conceptdruk waren de letters op de zwart/wit-pagina's vaag, dus moest opnieuw (kreeg gelukkig kosteloos een nieuwe druk daarvan nadat ik een boek retour had gezonden om het te laten zien). Later dus de eerste kleine echte druk waar 13 tabellen in zwart/wit uitkwamen. Niet super erg, maar nogal knullig en ik betaal ook voor kleur op die 13 pagina's. Geen vergoeding voor gekregen (geen excuses ook overigens), en na stroef & traag mailcontact werd ondertussen de wat grotere druk geleverd met hetzelfde probleem. Nu die druk op was een nieuwe druk besteld, en kreeg ik dit binnen.

Was een goede drukker, prima werk geleverd bij m'n vorige twee boeken, maar bij deze laten ze aan de lopende band steken vallen. Ze hebben ook geen Trustpilot of iets anders met externe recensies, alleen die op hun eigen site. Zal er niet over twijfelen een recensie dan maar op mijn eigen website te plaatsen.

damn. Dat is wel slordig Peter. Raar ook dat ze het niet rechtzetten! Het is niet goedkoop dus je mag ze best aan de tand voelen hoor.
 
Geen probleem, komt goed. Zie het wel verschijnen.
Apart dat ze het niet even na controleren voor ze het opsturen, deze zending en het gedoe met de kleuren. Ik als drukker controleer altijd op kleur .. erg belangrijk voor o.a. de voetbalclubs..
Deze al eens gechecked? https://drukwerkstudio.nl/
 
Geen probleem, komt goed. Zie het wel verschijnen.
Apart dat ze het niet even na controleren voor ze het opsturen, deze zending en het gedoe met de kleuren. Ik als drukker controleer altijd op kleur .. erg belangrijk voor o.a. de voetbalclubs..
Deze al eens gechecked? https://drukwerkstudio.nl/
Heb wat offertes aangevraagd bij andere drukkers voor self-publishing. Prijzen zijn op zich prima bij wat grotere oplages, maar als je 1 proefexemplaar wilt om de kwaliteit te beoordelen ben je gelijk tenminste 100 euro achter de wagen. Nu maakt me dat bedrag niet zoveel uit, maar ik ga geen 100 euro betalen om de kwaliteit te kunnen beoordelen van een drukker. Dan heb je er kennelijk zelf niet zoveel vertrouwen in dat je goed werk levert.

En bij eentje stuur je dan het manuscript mee, en dan krijg je zo'n standaardbaggerreactie met dat ze een ander formaat van het boek aanbevelen, en dit en dat en zus en zo voor dat soort boeken. Lekker onpersoonlijk, dan heb je totaal gemist dat ik m'n boek al heb uitgegeven en dat het om een leerboek gaat, geen fucking roman ofzo.
 
Ik wou blasten maar heb per ongeluk een project gemanaged, is dit een bijwerking van test?
 
Hij is binnen, thanks, had ‘m later verwacht. Vanavond een beginnetje maken!
 
Hij is binnen, thanks, had ‘m later verwacht. Vanavond een beginnetje maken!
Top! Ben benieuwd wat je ervan vindt. Als je hem kut vindt mag je het ook laten weten.
 
Top! Ben benieuwd wat je ervan vindt. Als je hem kut vindt mag je het ook laten weten.
Tot dusver prima boek, nog niet vaak gelezen, maar gebruik het ook om discussies aan te gaan met een maat van mij, die al het een en ander weet over AAS. Zo kan hij kennis delen, checken we het boek, komen we samen tot een conclusie etc. Laatst bijvoorbeeld over hartslag gehad.
Engelstalige boeken zijn toch niet helemaal mijn ding merk ik nu, de mix van moeilijke woorden én dan ook nog in het engels maken het een beetje een zelfstudie voor mij. Voor de rest handig om dit te hebben, denk hiermee wel een stap voor te zijn bij AAS gebruikers die dit boek niet gelezen te hebben.
 
Peter, vraagje.

ik wil het boek bestellen via jouw site maar nu zie ik dat jij eerder een nederlandstalig boek hebt uitgebracht over AAS.
Wat is het verschil tussen dat boek en je nieuwste (engelstalige) boek?
 
Tot dusver prima boek, nog niet vaak gelezen, maar gebruik het ook om discussies aan te gaan met een maat van mij, die al het een en ander weet over AAS. Zo kan hij kennis delen, checken we het boek, komen we samen tot een conclusie etc. Laatst bijvoorbeeld over hartslag gehad.
Engelstalige boeken zijn toch niet helemaal mijn ding merk ik nu, de mix van moeilijke woorden én dan ook nog in het engels maken het een beetje een zelfstudie voor mij. Voor de rest handig om dit te hebben, denk hiermee wel een stap voor te zijn bij AAS gebruikers die dit boek niet gelezen te hebben.
Thanks voor de feedback!

Zoals je hebt gelezen, als je hartslag de 0 bereikt, en dit enkele minuten aanhoudt, kom je te overlijden.

Peter, vraagje.

ik wil het boek bestellen via jouw site maar nu zie ik dat jij eerder een nederlandstalig boek hebt uitgebracht over AAS.
Wat is het verschil tussen dat boek en je nieuwste (engelstalige) boek?
Nederlandstalige boek is uit 2015 en de focus ligt daarbij vooral op de biochemie/celbiologie achter AAS. De wat taaiere stof. Engelstalige boek is wat dat betreft een stuk 'praktischer'. Ik denk dat je het beste de inhoudsopgave van beide met elkaar kunt vergelijken:
https://peterbond.org/book-on-steroids als je op 'Look inside' drukt
En van mijn Nederlandstalige AAS-boek hier:
https://peterbond.nl/androgene-anabole-steroiden-boek/

Ik zou de Nederlandstalige links laten liggen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Thanks voor de feedback!

Zoals je hebt gelezen, als je hartslag de 0 bereikt, en dit enkele minuten aanhoudt, kom je te overlijden.


Nederlandstalige boek is uit 2015 en de focus ligt daarbij vooral op de biochemie/celbiologie achter AAS. De wat taaiere stof. Engelstalige boek is wat dat betreft een stuk 'praktischer'. Ik denk dat je het beste de inhoudsopgave van beide met elkaar kunt vergelijken:
https://peterbond.org/book-on-steroids als je op 'Look inside' drukt
En van mijn Nederlandstalige AAS-boek hier:
https://peterbond.nl/androgene-anabole-steroiden-boek/

Ik zou de Nederlandstalige links laten liggen.

zojuist de engelstalige paperback besteld.
Een handtekening zou leuk zijn Peter :rolleyes:
 
zojuist de engelstalige paperback besteld.
Een handtekening zou leuk zijn Peter :rolleyes:
Wil je 'Some of the better practices of Project Management' of 'Book on Steroids'?

Gaat morgen op de post mét handtekening :heart:
 
Wil je 'Some of the better practices of Project Management' of 'Book on Steroids'?

Gaat morgen op de post mét handtekening :heart:

doe maar ‘Book on Steroids’ :thumb:
 
Back
Naar boven