Fitness Seller

aas en blowen ja of nee

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

boy2animal

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2008
Berichten
13
Waardering
0
zit met de vraag als ik ga kuren, warch. pil 7weken kan ik hier dan nog af en toe een jo*nt op roken ???
 
:roflol:

opgedondert met domme kuren met orals only. En als je gaat kuren moet je zowieso van alle shit afblijven.

En ik weet niet of het een goede combo is met een lekker kontje.
 
ik ben altijd wel een goede combi met een lekker kontje.
 
Eerst blowen en dan in de ass zal nog wel gaan denk ik.
Omgekeerd gaat minder bevallen vrees ik. Succes!
 
Ze schieten uit de grond hoor dit soort vage topics :roflol:
 
of het comeren ervan fysiek extra kwaad kan nee. Mischien als je mentaal zwak ingesteld bent of door k*t situatie gaat maakt zowel kuren als blowen dingen niet makkelijker. En samen al helemaal niet.
 
ass en blowen? Kontnken en zuigen bedoel je

DOMMERIK!
 
rimjobs ftw!
 
Oke ik begrijp wel waarom iedereen zo reacheerd maar toch..


on topic:

Blowen,
Negatief: Slomere stofwisseling, meer kans op gyno, blijft heel lang in je lichaam dus in theorie kan je ook minderlang zwaar trainen.
Positief: sommige kunnen er makkerlijker van in slaap komen, slaap is heel belangrijk. en blowen drijft vocht af

Het is ook maar net de vraag hoeveel je blowt, stel je doet 1 jointje in het weekend zou ik me niet zo zorgen maken, ga je iedere dag blowen dan haal je veel mindere resultaten uit je kuur, dat zou zonde zijn.

Ojah, dat je het ff weet. Orals zijn extra slecht voor je gezondheid /lever, vandaar dat hier geen fans van orals zijn. Tevens je geeft aan zeven weken te doen, als je hier een beetje hebt gesurft zou je wel weten dat dat al wat te lang is.. Welk anabool wilde je eigenlijk gaan doen en post dan gelijk eens even je stats en voedingsschemawant daar ben ik wel benieuwd naar want ik heb niet het idee dat je er genoeg kaas van hebt gegeten..
 
je naam komt nogal "beastiality" achtig over trouwens.....
 
Oke ik begrijp wel waarom iedereen zo reacheerd maar toch..


on topic:

Blowen,
Negatief: Slomere stofwisseling, meer kans op gyno, blijft heel lang in je lichaam dus in theorie kan je ook minderlang zwaar trainen.
Positief: sommige kunnen er makkerlijker van in slaap komen, slaap is heel belangrijk. en blowen drijft vocht af

Het is ook maar net de vraag hoeveel je blowt, stel je doet 1 jointje in het weekend zou ik me niet zo zorgen maken, ga je iedere dag blowen dan haal je veel mindere resultaten uit je kuur, dat zou zonde zijn.

Ojah, dat je het ff weet. Orals zijn extra slecht voor je gezondheid /lever, vandaar dat hier geen fans van orals zijn. Tevens je geeft aan zeven weken te doen, als je hier een beetje hebt gesurft zou je wel weten dat dat al wat te lang is.. Welk anabool wilde je eigenlijk gaan doen en post dan gelijk eens even je stats en voedingsschemawant daar ben ik wel benieuwd naar want ik heb niet het idee dat je er genoeg kaas van hebt gegeten..

Altijd makkelijk om mensen af te zeiken. De TS wil gewoon zijn kansen berekenen of hij moet blowen of niet tijdens zijn kuur. Als het zijn eerste kuurtje is kan ik me best voorstellen dat hij een oral only neemt. Heb ik ook gedaan en dat ging echt wel heel erg lekker...

Mooi antwoord ouwe!!! En natuurlijk zijn kuren en drugs een no no maar af en toe een jointje roken kan echt geen kwaad...
 
Ik vind als je wil gaan kuren, moet je daar gewoon 100% achterstaan en die 10 weken ook er 100% voor gaan, en niet een beetje aan een joint gaan liggen zabberen,,
 
omg. kerel ik zou die 7 weken pil verlengen naar 16 weken. blowen kan geen kwaad als je het maar niet te vaak doet.

ps; bel ff als je dood bent.
 
omg. kerel ik zou die 7 weken pil verlengen naar 16 weken. blowen kan geen kwaad als je het maar niet te vaak doet.

ps; bel ff als je dood bent.

1 weekje langer dan normaal, is niet zo een drama? natuurlijk niet aangeraden maar ik wil wel eens weten hoevelen hier begonnen zijn met een winstrol of dianabol only kuurtje, je zou verbaasd zijn
 
no problem!
heb geen complicaties ervaren.
en dat is dagelijks 1-3 dikke joints.
 
omg. kerel ik zou die 7 weken pil verlengen naar 16 weken. blowen kan geen kwaad als je het maar niet te vaak doet.

ps; bel ff als je dood bent.

Rot op tyfus blaag....
 
1 weekje langer dan normaal, is niet zo een drama? natuurlijk niet aangeraden maar ik wil wel eens weten hoevelen hier begonnen zijn met een winstrol of dianabol only kuurtje, je zou verbaasd zijn

het gaat mij helemaal niet om dat 1ne weekje.

Het gaat mij puur dat hij wil blowen en kuren tegelijk. Waar ben je dan mee bezig? Je gaat er toch voor of niet! Als er mi voor gaat laat je dat soort dingen achterwegen en denk je er niet eens over na!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven