AndroidHealthClinic

aas en blowen ja of nee

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
tis inderdaat men eerste kuurtje en daarom ga ik eerst starten met p.
en weet dat het slecht is voor de lever enzo maarja wa doe je eraan:p

blowen+ass ? zolang ik er niet onozel van word oke dan maar he

-et is is idd ook goed voor meer te eten :D
-slaap als een blok

volgende week begin ik er mee en hou julie zeker op de hoogte :cool:
 
ik zelf ben een doorblower, houdt me rustig, brengt me inslaap heb geen complicaties ervaren, blow nu een kleine 6 jaar iedere dag 1-.. joints, nergens last van.
icm AAS vind ik het juist top, vooral met de Tren-Acetate, geen rare dromen, wordt soms eens wakker snachts.. heb het een week gedaan zonder blowen, bah, 20x wakker, zweten en ga zo maar door.

kijk wel uit daarentegen met de Orals, dat kan een stuk slopender werken;)

succes in ieder geval!
 
lever toxisch, kan je lever naar de klote helpen.
de orals zijn veel schadelijker dan blowen bedoel ik.
maak je daar eerder druk om.

ik weet het zo net nog niet hoor sis...
je lever is het enige orgaan in je lichaam wat zichzelf kan herstellen.
wat denk je dat je je longen aan doet met al dat geblow?
misschien is het tijd om je daar ook eens zorgen om te maken maat :D
 
lever toxisch, kan je lever naar de klote helpen.
de orals zijn veel schadelijker dan blowen bedoel ik.
maak je daar eerder druk om.

je hersenen zijn er anders wel al goed door aangetast :D

wiet zorgt wel voor onderdrukking eigen test aanmaak (tijdens kuur niet erg, maar wel in nakuur) en kans op gyno wordt groter
 
je hersenen zijn er anders wel al goed door aangetast :D

wiet zorgt wel voor onderdrukking eigen test aanmaak (tijdens kuur niet erg, maar wel in nakuur) en kans op gyno wordt groter

hihi, nee valt wel mee, functioneer nog steeds naar behoren :D

zal ik in me nakuur maar wat minder blowen, als die ooit komt(de nakuur) :P
 
ik weet het zo net nog niet hoor sis...
je lever is het enige orgaan in je lichaam wat zichzelf kan herstellen.
wat denk je dat je je longen aan doet met al dat geblow?
misschien is het tijd om je daar ook eens zorgen om te maken maat :D

rook niet over me longen :D
 
Neem van mij maar aan Sis dat wiet roken zeker niet bevordelijk is voor je spier massa, vorm en de conditie ervan.

Zolang THC actief is, ontspannen de spieren zich en passen ze zich op die ontspanning aan. ------> tegendraads tegen de aanpassing in die een spier in z'n herstelperiode ondergaat (extra weefsel opbouw) vanwege beschadiging door training.

Echter, in jou geval gezien je ADHD en je gebruik komt je waarschijnlijk positief op de balans uit. Maar ik zou het anderen sterk ontraden om tijdens een kuur te smorren.

In zeldzame gevallen schijnt er zelfs oestrogeen verhoging te zijn. Fijn voor gevoeligheid en prikkelingen. Onesthetisch voor een BBer.
 
:eek: ow , ff off topic zou ik mijn suplemeten blijven doornemen = no explode,performenschake..?

blijve blowen
:D
 
ass en blowen? Kontnken en zuigen bedoel je

DOMMERIK!

dank u voor de mensen met goeie antw. en on topic en **** deze lul hierboven want het is duidelijk dat hij nog nooit een gerookt heeft dus hoe kan je hier dan komentaar geven als je niet eens weet wat het met je doet :headbang:.. DOMMERIK ga ergens anders de coole uithangen :sukkeltje:
 
dank u voor de mensen met goeie antw. en on topic en **** deze lul hierboven want het is duidelijk dat hij nog nooit een gerookt heeft dus hoe kan je hier dan komentaar geven als je niet eens weet wat het met je doet :headbang:.. DOMMERIK ga ergens anders de coole uithangen :sukkeltje:


haha de enigste dommerik die er hier is ben jij:D mowah ik goa ehm anabolen nemen ff lekka dur smoken komt wel goud jah! mischien krieg ik wel meer spiermassa woop di doo.

sukkel je kloot met je gezondheid om je doel te realiseren , en om dan ff te stoppen met blowen zit er bij jou niet in..wat een fagget ben jij sirrieus.
 
leuk rel topic dit

gun die jonge zijn eerste kuurtje en een jointje op zijn tijd zul je ook niet dood aan gaan

als ik al deze overdreven reacties zie dan vraag ik me af of jullie ook met een fijnstof masker over straad lopen?
want dat verminderd je levens duur nog korter dan met blowen

suces @ ts
 
er is nog wel een verschil tussen buitenlucht inademen en dagelijks je resultaten negatief beinvloeden om iets doms als blowen.

maar idd, je hebt wel gelijk als je zegt dat het de levensduur korter verminderd als je op straad loopt, maar geloof niet dat je dat bedoelde.
 
leuk rel topic dit

gun die jonge zijn eerste kuurtje en een jointje op zijn tijd zul je ook niet dood aan gaan

als ik al deze overdreven reacties zie dan vraag ik me af of jullie ook met een fijnstof masker over straad lopen?
want dat verminderd je levens duur nog korter dan met blowen

suces @ ts

Vind ik altijd zo hersenloos dit soort reacties..

Onder motto van;ach ja, je leeft maar één keer!
 
Vind ik altijd zo hersenloos dit soort reacties..

Onder motto van;ach ja, je leeft maar één keer!

dat zeg ik zeker niet maar ja mag af en toe tog best genieten van een jointje en een klein kuurtje ga je ook niet meteen kapot aan denk ik

ik blow zelf al 2 jaar niet en leef veder gezond maag ik geniet af en toe ook van een biertje en snuifje onder het motto van je leeft maar een keer:D
 
dat zeg ik zeker niet maar ja mag af en toe tog best genieten van een jointje en een klein kuurtje ga je ook niet meteen kapot aan denk ik

ik blow zelf al 2 jaar niet en leef veder gezond maag ik geniet af en toe ook van een biertje en snuifje onder het motto van je leeft maar een keer:D

Bodybuilding en drugs...poeh, ik breek me er de bek niet eens voor open.

En het is maar een jointje is gewoon te naif! Amerikaanse wetenschappers concludeerden onlangs nog heel wat andere negatieve effecten die aan deze 'softdrugs' zijn verbonden.

Af en toe verantwoord AAS voor een goed doel, zou daarentegen wel goed passen onder het mom van; ach, je leeft maar één keer!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven