XXL Nutrition

AAS en kanker???

Bezoekers in dit topic

mmoT

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2006
Berichten
10
Waardering
0
Nu is even iets heel anders........

Wat is er waar van de verhalen dat je van anabolen bepaalde kankersoorten kan krijgen? Of dat je een verhoogde kans maakt op het creeeren van kwaadaardige kankercellen in je lichaam??

Ben benieuwd, groet Tommm
 
Niks want er zijn geen keiharde bewijzen dat je van welke soort dan ook geheid kanker zal krijgen.

Het is net als met miljoenen andere dingen;je KÁN er kanker van krijgen maar het hoeft dus helemaal niet.

Ik maak me er niet druk om iig.
 
Oxy en leverkanker schijnt plausibel te zijn
 
Een mogelijke eigenschap van AAS zou zijn dat het genetische kwalen sneller doen opkomen. Mocht je gevoelig zijn voor kanker dan weet je dat je er vanaf moet blijven.
 
Gebruik de zoek funktie eens, zoek op ''kanker''.
Is een vrij lang topic over.....
 
Hormonen als testosteron en estradiol dwingen de lever nieuwe cellen aan te maken. Waar gehakt wordt vallen spaanders, en door de nieuwvorming van cellen stijgt de kans dat er nieuwe cellen ontstaan die niet kloppen: kankercellen. Hoe groter de impact op de vermenigvuldiging van DNA des te groter is de kans op het ontstaan van kankercellen.

Dit beweerd althans een onderzoeker uit Australie. Maar zoals Testo al zegt waar kun je tegenwoordig geen kanker van krijgen!!!
 
Hormonen als testosteron en estradiol dwingen de lever nieuwe cellen aan te maken. Waar gehakt wordt vallen spaanders, en door de nieuwvorming van cellen stijgt de kans dat er nieuwe cellen ontstaan die niet kloppen: kankercellen. Hoe groter de impact op de vermenigvuldiging van DNA des te groter is de kans op het ontstaan van kankercellen.

Dit beweerd althans een onderzoeker uit Australie. Maar zoals Testo al zegt waar kun je tegenwoordig geen kanker van krijgen!!!


had je dit nou ook laatst niet ergens gepost, exact deze zin, heb echt een deja vu gevoel nu ik het lees???
 
topic 1001 over a.s kanker :yawn:
 
topic 1001 over a.s kanker :yawn:

Is alles al over gezegd.
Verder zoeken en speculeren word een mens alleen maar depressief van.

Gewoon je ding doen, bloedcontrole's, anti-oxidanten blijven slikken, en meer valt er gewoon niet te doen.

En al zeker niet die tegenstrijdige bla bla onderzoeken gaan geloven.
 
Wat is het beste maria distel (milk thisle) voor of na een kuur te nemen?
Ik denk niet tijden omdat het een reinigende werking heeft en misschien wordt daardoor de lever nog meer belast. Denk ik hé.

Of misschien beide?
 
Wat is het beste maria distel (milk thisle) voor of na een kuur te nemen?
Ik denk niet tijden omdat het een reinigende werking heeft en misschien wordt daardoor de lever nog meer belast. Denk ik hé.

Of misschien beide?

Denk je dat mariadistel preventief werkt tegen kanker?

Trouwens, ik denk dat prostaat kanker het 1e is waar we ons druk over zouden kunnen maken.

Maar ook dit is te checken door een simpele bloedtest.
 
Ik denk dat de meeste die kuren het risico voor lief nemen!!! Net zoals de rokers,drinkers, mensen die veel vet eten etc....
 
Ik denk dat de kansen niet veel groter zijn bij iemand die af en toe een kuurtje zet, dan bij iemand die rookt of veel drinkt.

Je moet wel in gedachten houden dat BB'ers een veel gezonder eetpatroon hebben dan mensen die niet sporten en heel de dag op kantoor zitten met een paar boterhammetjes en een Mars.
 
Ja zo zie ik het ook!!! Kan een vorm van mijn kop in het zand steken zijn maar hier vergelijk ik het ook mee....
 
Denk je dat mariadistel preventief werkt tegen kanker?

Trouwens, ik denk dat prostaat kanker het 1e is waar we ons druk over zouden kunnen maken.

Maar ook dit is te checken door een simpele bloedtest.

Ik zal het nog eens gaan zoeken, speciaal voor jou. Maar aas gebruik of alleen test gebruik (weet t zo ff niet meer zeker) icm finastride verkleint de kans op prostaatproblemen.

Zoals ik al zei, ik ga het opzoeken waar ik het heb gelezen.
 
Back
Naar boven