XXL Nutrition

AAS en kracht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
dit sluit aan op de post van Marcel36 "Moe moe moe moe".

elke keer als ik een kuur gebruik ben ik juist zwakker als wanneer ik clean ben. ik wordt wel zwaarder en groter, maar gewicht verplaatsen sucks a$$.

heeft niet te maken met overtraining in mijn geval dat weet ik zeker.
Mijn test gebruik is ook altijd wel redelijk dacht ik.
Heeft iemand hier een verklaring voor?

(Wist niet of ik bij marcel in moest springen of een nieuwe thread moest starten, admin of mod corrigeer me indien nodig.)
 
Vreemd...kan te maken hebben met de (androgene) receptors voor aas, elk persoon is anders op dat vlak.
 
gebruik je veel anti-estrogenen ?
 
1/4 adex sinds begin (ik ben nu 4 weken bezig) omdat ik altijd bitch tits krijg met test gebruik.
en idd afgelopen week begon het weer flink gevoelig te worden en heb ik 40mg ndex toegevoegd aan mijn 1/4 adex.
maar dat verdwijnen/minder worden in kracht heb ik al sinds week 2.

met mijn andere kuren waar ik nog geen adex gebruikte en geen ndex nog had begon het ook in week 2-3. :mad:

mijn kuurgebruik is trouwens aan de lage kant, misschien van belang om het te weten om mijn probleem aan te pakken:
250mg test en en 100mg deca eod, dit 2x achter elkaar en dan de 3e keer vervang ik de deca door 100mg test hept en dan weer opnieuw.
die vervanging op elke 3e injectie heb ik gedaan om er zeker van te zijn dat mijn test levels hoog genoeg waren tov deca.
 
Waarom test/deca eod???
 
hoe anders?
en wat is er fout aan?
 
Deca is een langwerkende ester, net als testosterone i.e. sust & enanthaat, je hoeft in principe maar 1 keer per week te injecteren.
Je kan bv. 400 mg deca stacken met 500 mg test/wk.
 
Originally posted by bestoldschool
1/4 adex sinds begin (ik ben nu 4 weken bezig) omdat ik altijd bitch tits krijg met test gebruik.
en idd afgelopen week begon het weer flink gevoelig te worden en heb ik 40mg ndex toegevoegd aan mijn 1/4 adex.
maar dat verdwijnen/minder worden in kracht heb ik al sinds week 2.

met mijn andere kuren waar ik nog geen adex gebruikte en geen ndex nog had begon het ook in week 2-3. :mad:

mijn kuurgebruik is trouwens aan de lage kant, misschien van belang om het te weten om mijn probleem aan te pakken:
250mg test en en 100mg deca eod, dit 2x achter elkaar en dan de 3e keer vervang ik de deca door 100mg test hept en dan weer opnieuw.
die vervanging op elke 3e injectie heb ik gedaan om er zeker van te zijn dat mijn test levels hoog genoeg waren tov deca.

Kan gewoon zijn dat je van nature een hoge test spiegel hebt en dat een lage kuur, zeker met andere producten erbij een wat nagatiever effect heeft. Noem het gebrek aan DHT. Vervang je Adex eens door 50 mg proviron en kijk wat dat geeft.
 
Bedankt BC ik zal het proberen!!

Iedereen het verder eens met admin?
Moet ik mijn deca 300 shots in 1 keer nemen en mijn test 0.75-1gr shots ook?
Of is het beter voor bloedwaarden om ze op te splitsen en eod te nemen? Of misschien juist slechter?
 
waarom meer prikken dan nodig ??

het breekt toch langzaam af of het er nu al in zit of jij zet het met tussen posses..
 
Originally posted by bestoldschool
Bedankt BC ik zal het proberen!!

Iedereen het verder eens met admin?
Moet ik mijn deca 300 shots in 1 keer nemen en mijn test 0.75-1gr shots ook?
Of is het beter voor bloedwaarden om ze op te splitsen en eod te nemen? Of misschien juist slechter?

Slechter. Om het maximale cumulatieve resultaat uit een ester te halen moet je hem eigenlijk zetten op zijn halfwaarde tijd. Dus acetaat elke dag, propionaat om de 2 dagen, phenylprop om de 3-4 dagen, enanthaat en cypionaat om de week, Deca en EQ om de 10 dagen. Hoewel die laatste twee meestal ook om de week gezet worden met veel success.
 
Back
Naar boven