AndroidHealthClinic

AAS en SARM combineren

Bezoekers in dit topic

s_ARM

Novice
Lid geworden
17 mrt 2016
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Hey iedereen,
ik ga er echt geen doekjes om winden, ben geregistreerd omdat ik graag wat zou leren over de combinatie van deze 2 soorten stofjes.
Het gaat me niet over hoe goed AAS zijn tov SARM's of weet ik veel,
ik ben er van overtuigd dat zowel AAS beter zijn in bepaalde situaties net zoals SARM"s voordelen kunnen hebben..
Ik kom spijtig genoeg weinig info tegen over combi gebruik, ik weet wel dat spullen zoals Ostarine en GW-50156 samen met een 4-weekse pct van clomid en nolva er voor kunnen zorgen dat je echt machtige gains hebt.
Zijn er hier mensen die effectief ervaring hebben met deze combos? En kan deze discussie hier?
 
Hey iedereen,
ik ga er echt geen doekjes om winden, ben geregistreerd omdat ik graag wat zou leren over de combinatie van deze 2 soorten stofjes.
Het gaat me niet over hoe goed AAS zijn tov SARM's of weet ik veel,
ik ben er van overtuigd dat zowel AAS beter zijn in bepaalde situaties net zoals SARM"s voordelen kunnen hebben..
Ik kom spijtig genoeg weinig info tegen over combi gebruik, ik weet wel dat spullen zoals Ostarine en GW-50156 samen met een 4-weekse pct van clomid en nolva er voor kunnen zorgen dat je echt machtige gains hebt.
Zijn er hier mensen die effectief ervaring hebben met deze combos? En kan deze discussie hier?

Heb je zeker op EliteFitness geleerd?

Beter bespaar je je geld voor AAS :)
 
Nakuur nooit nolva+clomid samen, of 10-20mg nolva of 25-50mg clomid. Verder zijn ze op US boards niet altijd het meest heldere wat betreft PCT. Ostarine onderdrukt ook dus wil je absoluut niet in je PCT hebben. GW-501516 kan dan wel weer gezien het een PPAR-Delta agonist is.

SARM's zijn ook de moeite niet waard t.o.v. AAS, al vond ik GW-501516 wel een leuk goedje voor de conditie en als aanvulling in de cut. Maar dat is dan ook geen SARM maar een PPAR-Delta agonist. Kwa prijs - resultaat zijn SARM's de moeite al niet waard, en dan zijn verdere effecten op de gezondheid nog onbekend omdat het nog redelijk nieuwe goedjes zijn.
 
nee heb ik daar niet geleerd,
ik geef mn geld lekker uit aan wat ik wil toch ^^
Waarom, zijn SARM's niet echt bespreekbaar dan hier? Als ik na 12 weken op AAS ipv 5 droge kilos, nu 6 kg kan meepakken dan moet je toch niet hele discussie wegflikkeren gewoon omdat het geen AAS zijn...
 
Welk voordeel zou het moeten bieden?
 
meer spieren overhouden na pct, en zowiezo mentaal iets sterker staan.
Daarom dat ik zeg, zelfs al is het maar 1kg meer die ik overhoud, die 1kg is zeker welkom en als het krachtverlies en de mentale dip wat blijkt meetevallen, dan is het toch gewonnen niet?
 
meer spieren overhouden na pct, en zowiezo mentaal iets sterker staan.
Daarom dat ik zeg, zelfs al is het maar 1kg meer die ik overhoud, die 1kg is zeker welkom en als het krachtverlies en de mentale dip wat blijkt meetevallen, dan is het toch gewonnen niet?
De bedoeling van een PCT is om te herstellen, dat gaat nou eenmaal niet als je jezelf blijft onderdrukken met osta. Als je nakuurt met winny zul je ook wel een kg meer overhouden, maar die verlies je daarna ook wel weer omdat je niet goed bent hersteld.
 
Je moet ook geen kuurhhoeveelheden ostarine gaan gebruiken in pct he
 
Niemand heeft gezegd dat een discussie over SARMS niet kan hier, s_ARM ;-) Maar de prijs/effect verhouding is het gewoon niet waard.
 
Maar ik heb ook niet de bedoeling om elk aspect van elk product ( AAS of SARM ) in deze discussie te onderzoeken, ik vroeg me gewoon af of er hier mensen zijn die ervaring mee hebben?
 
Niemand heeft gezegd dat een discussie over SARMS niet kan hier, s_ARM ;-) Maar de prijs/effect verhouding is het gewoon niet waard.
aight dat is duidelijker
 
Heb er veel over gelezen en het was wel duidelijk dat de verhouding prijs en resultaat het niet waard waren. En verder maakt de dosering niet uit, in je PCT en erna kun je jezelf beter niet blijven onderdrukken, kun je beter blasten en cruisen.
 
Nootmuskaatje stel je doet een pct van
edit; dus niet nolva en chlomid samen
van 4 weken na je laatste SARM gebruik, is er dan iets voor te vinden?
 
Nootmuskaatje stel je doet een pct van
edit; dus niet nolva en chlomid samen
van 4 weken na je laatste SARM gebruik, is er dan iets voor te vinden?
Wat Galen zegt, maar een PCT voor korte en lichte kuren hoeven niet zo lang. 10-14 dagen op 25mg clomid volstaat dan al.
 
Ok kan allemaal wel zijn, waarom heeft mn dan uberhaupt deze stoffen ontwikkeld, er moet toch iets zijn dat je als positief kan beschouwen.
Antwoord: AAS IS BETER, ja man, als het bespreekbaar is, probeer het dan he..
Ik geloof jullie wel, geen probleem, maar ik kom hier om ff te informeren en bij te leren, en eerste antwoord is dat ik op een amerikaans forum wat onzin heb gelezen,
ik zit op geen ander forum btw
 
Ok kan allemaal wel zijn, waarom heeft mn dan uberhaupt deze stoffen ontwikkeld, er moet toch iets zijn dat je als positief kan beschouwen.
Antwoord: AAS IS BETER, ja man, als het bespreekbaar is, probeer het dan he..
Ik geloof jullie wel, geen probleem, maar ik kom hier om ff te informeren en bij te leren, en eerste antwoord is dat ik op een amerikaans forum wat onzin heb gelezen,
ik zit op geen ander forum btw
Voor medische condities waar een lage anabole : androgene ratio behaald kan worden bij therapeutische doseringen. Heel succesvol zijn ze daar ook nog niet in. Alleszins niet voor dit.

Je wilt dit gewoon niet lezen aan je toon te zien.
 
om even duidelijk te zijn, ik heb zon 7 jaar geleden al 2 keer gekuurd op AAS, en tja ik heb toen clom en nolva nagekuurd ja,
op dit moment heb ik wat test en provi hier, en aangezien ik niet zo'n fan ben van het bloaten ben ik op SARM's uitgekomen, heb deze niet, maar ik heb ook geen zin bv anavar of winnie, winnie geeft me lichamelijke klachten, en ik ga dus ook niet aan deca of oxy omdat ik zo weinig mogelijk vocht wil vasthouden..
 
is niet kwaad bedoeld, sorry als zo overkomt,
ik wil het wel begrijpen tuurlijk,en dat kan ook door een uitleg,, maakt ni uit, ik heb 2 belangrijke antwoorden gehad:
het is te duur
het is niet echt geschikt om serieuzere gains te doen dan AAS vanwege de ilichtere werking,
thx!
 
pak zelf rad140 naast me test-e, merk er niks extra's door ofzo..
 
Back
Naar boven