AndroidHealthClinic

aas en vrouwen vraag

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
gebruiken vrouwen ook ancillaries om lichaamseigen systemen weer op te starten en om vorderingen en groei te proberen te behouden?
Zoja, welke?
Zo nee, waarom niet?

Ik denk dat mijn vraag vooral geldt voor vrouwen op professioneel nivo (bodybuilders en fitness competitors), die dus abnormale dosis gebruiken of vrouwen die niet professioneel zijn maar wel abnormaal gebruiken.
 
Heeft hij in het verleden al gedaan meen ik..
 
De regels voor de vrouwen zijn nagenoeg dezelfde als voor de mannen voor endocriene gezondheid. Enkel het gebruik van anti-estrogenen en anti-androgenen is anders.
 
ik had me inderdaad al voorgesteld en zelfs fotootjes gepost :D

Dutch Buster: ja leuk he op freaky?
Ik heb ruzie met die gozer vandaar die leuke thread! :cool:
Zoals je ziet ben ik ook geen moderator meer daar.

Big Cat: hoe anders is het dan en wat gebruiken ze dan?
 
stel die vraag ook eens op bb.com en ef.com kun je gelijk copy and paste kun daar ook nog effe lachen ..

wat een stijf kop zeg die mod
 
Vrouwen hebben geen last van estrogene effecten. Tijdens een kuur worden er geen anti-estrogenen gebruikt. Maar tijdens en na de kuur, zeker met langwerkende producten wordt er wel gebruik gemaakt van anti-androgenen zoals spironolactone en finasteride om androgene neven-effecten te beperken.
 
bedankt BC!

Dutch Buster: stijfkop is het inderdaad en hij barstte uit waar het een niets betekenend onderwerp aanging!
Denk je dat ik het nog eens op bb.com moet vragen nu BC al heeft geantwoord?
Of is die mod ook lid van dat forum?
 
Denk niet dat je nog meer te weten komt daar, ik ben de hoofdmoderator op BB.com ...
 
BC ik weet dat je ook mod bent van dat forum.
Ik had het over die collega mod met wie ik ruzie had.
Ik wist niet of hij ook lid was van bb.com

Niets tegen jou bedoeld, wel tegen die andere mod :mad:
 
Ik kom nooit op freakymuscle, dus ik weet niet over wie je het hebt.
 
Back
Naar boven