AndroidHealthClinic

Sticky AAS FAQ - Kijk hier eerst voor je een vraag stelt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Waardering
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
Eerst en vooral, als je vragen hebt omtrent een specifieke AAS, kijk dan eerst eens in de Wiki:

Doping

**** Lees ook het subforum


Opgelet: deze lijst is copyright Bodybuilding.nl, er is een bronvermelding + link naar deze pagina nodig bij gebruik op andere websites.

1. Ik ben nog geen 20, mag ik anabolen gebruiken ?
2. Ik wil kuren, want naturel gaat het veel te traag! Welke kuur is geschikt voor mij? (En ik wil niet injecteren!)
3. Mag ik AAS gebruiken als ik mijn natuurlijke limiet nog niet heb bereikt?
4. Ik heb nog niet alles binnengekregen voor mijn kuur, maar kan niet wachten om ermee te beginnen! Kan ik alvast beginnen met de kuur?
5. Mag ik bronnen posten op het board?
6. Welke resultaten mag ik verwachten?
7. Heb ik iets nodig om mijn eigen natuurlijke test level omhoog te brengen na een (test) kuur?
8. Wanneer moet ik Clomid of Nolvadex hiervoor gebruiken? Hoe lang en hoeveel?
9. Wanneer, hoe en hoeveel HCG moet ik gebruiken?
10. Ik heb vernomen dat je injecteerbare Winstrol / D-bol kan drinken. Is dit waar? Zijn de resultaten hetzelfde?
11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?
12. Ik heb angst voor injecteren, ik weet niet hoe het moet. Wat moet ik doen?
13. Ik kan niet aan naalden geraken. Hoe wil je dan dat ik injecteer?
14. Welk formaat naald moet ik gebruiken?
15. Wat zijn mijn voedingsbehoeften wanneer ik anabole steroïden gebruik?
16. Ik wil Winstrol gebruiken, mijn vrienden zeggen dat het me "scherp" of "ripped" zal maken!
17. Geef me een controlelijst voor wat ik nodig heb om een kuur te doen
18. Ik heb 100 D-bol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken?)
19. Ik kan geen Clomid/Nolvadex vinden voor mijn nakuur. Kan ik toch een kuur doen?
20. Ik kan geen anabolen vinden in mijn buurt. Ik maak me een beetje zorgen over bestellen via internet. Welke voorzorgen moet ik nemen?
21. Ik heb wat spullen, maar ik ben niet zeker of het echt is. Hoe kan ik te weten komen of het nep is of niet?
22. Wat is de veiligste anabole steroide die ik kan gebruiken met de beste winst?
23. Hoe kan ik het best mijn spullen bewaren? Moet ik ze in de koelkast bewaren?
24. Hoeveel mg gaat er in 1 ml ? Hoeveel is één CC? Etc.
25. Hoe moet ik naalden verwerken na gebruik?
26. Mijn eetlust is niet zo goed. Wat kan ik eraan doen?
27. Kan ik alcoholhoudende dranken consumeren terwijl ik anabolen gebruik?
28. Ik onderga volgende week een drugtest voor mijn nieuwe job. Gaan ze testen op anabolen?
29. Hoe kan ik zeker zijn dat mijn bron betrouwbaar is?
30. Ik wil een bloedtest laten doen, wat moet ik laten testen?
31. Wat is een ester?

1. Ik ben nog geen 20, mag ik anabolen gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 20 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

2. Ik wil kuren, want naturel gaat het veel te traag! Welke kuur is geschikt voor mij? (En ik wil niet injecteren!)

AAS zijn geen magische pilletjes. Het zijn enkel effectieve hormonale medicijnen. Ze vergroten de eiwitsynthese in het lichaam. Maar om eiwitten te synthetiseren in het lichaam is wel een aanvoer van aminozuren uit correcte voeding nodig, en voldoende energie in de vorm van vetten en koolhydraten. Degenen die denken dat AAS een manier zijn om een plateautje te overkomen, of om hun slechte eetgewoonten te verdoezelen zullen zich hieraan lelijk verbranden.

Het tegendeel is waar: een gebruiker moet nóg meer op zijn dieet letten. Om het maximum er uit te halen zul je nóg meer moeten eten, en om van alles voldoende binnen te krijgen op een correcte manier heb je wat verstand van voeding nodig. Als je nu 1m80 bent en 70 of 80 kilo weegt bij 12% vet, dan weet je er duidelijk nog niet genoeg van. Als je voldoende van voeding kende en het toepaste dan was je al 90 kg voor je ook maar aan anabolen dacht. Waar 40-45 calorieën per kilogram lichaamssgewicht gewoonlijk volstaan voor een naturel bodybuilder, heeft een gebruiker er al snel 50 en meer nodig.

HET IS VAN HET ALLERGROOTSTE BELANG DAT JE EERST PROBEERT EEN MAXIMALE NATUURLIJKE GROEI TE BEWERKSTELLIGEN VOORDAT JE AAS GAAT GEBRUIKEN. EN ONTHOUD DAT VOEDING HET ENIGE IS WAT NOG ANABOLER IS DAN AAS

3. Mag ik AAS gebruiken als ik mijn natuurlijke limiet nog niet heb bereikt?

Nee. Of toch nagenoeg niet. Dit sluit nauw aan bij het vorige punt. Eerst en vooral omdat als je nog niet dicht bij je natuurlijke limiet bent je nog niet voldoende variaties in training en dieet hebt geprobeerd om aan te nemen dat je klaar bent om pharmaceutica te gebruiken. De tweede reden is dat als je niet in staat bent zo'n natuurlijke limiet te halen, je niet voldoende verstand van voeding of wilskracht hebt om er te raken. Dan verspil je veel geld en een hoop goede AAS zonder het verhoopte resultaat.

4. Ik heb nog niet alles binnengekregen voor mijn kuur, maar kan niet wachten om ermee te beginnen! Kan ik alvast beginnen met de kuur, of moet ik wachten tot alles binnen is?

Zorg dat je altijd al je spul hebt alvorens een kuur te beginnen. Bestellen in kleine hoeveelheden met een keer vermindert de kost van individuele paketten, verkleind de kans dat het allemaal door de douane gepakt wordt en verhindert dat je voor grote bedragen afgezet wordt. Dus in deeltjes bestellen kan wel verstandig zijn. Maar begin nooit een kuur voor je alles hebt. Onverwachte dingen kunnen voorvallen en dan moet je onthouden dat pauzes in een kuur je kansen op herstel na de kuur sterk compromitteren en de kans verhogen op latere endocriene problemen. Als je niet luistert naar me en dit valt voor, stop dan je kuur onmiddelijk, doe je post-kuur therapie en blijf minstens 10 weken van de AAS voor een nieuwe kuur. Probeer niet om een kuur verder te zetten als die is onderbroken.

En dit geldt ook voor ancillaire producten. Ik ben het alleszins beu om te horen van mensen dat hun kuur bijna gedaan is maar ze weten niet waar ze aan HCG, Clomid en/of Nolva moeten raken. Mensen, die dingen moet je hebben voor je begint want ze zijn essentieel voor goed herstel. Dit is niet ons probleem, een klein beetje research en gezond verstand kon dit voorkomen, dus vraag ook geen zulke onzin op het forum.

5. Mag ik bronnen posten op het board?

NEE! Lees de regels van het huis. Spreek met de moderator.

6. Welke resultaten mag ik verwachten?

Dit hangt af van zoveel variabele factoren en valt onder geen beding te voorspellen. STEL DEZE VRAAG NIET. Dit werkt mensen op de zenuwen, en dat maakt het minder waarschijnlijk dat ze je andere, serieuze vragen zullen beantwoorden.

7. Heb ik iets nodig om mijn eigen natuurlijke test level omhoog te brengen na een (test) kuur?

Dit spreekt vanzelf. Als je eraan dacht om deze vraagt te stellen, neem het dan van mij aan, ben je nog niet klaar voor het gebruik van steroïden. Na een kuur met steroïden zijn je natuurlijke coïtus hormoon levels ernstig onderdrukt door een mechanisme dat "negatieve feedback" heet. Om winst te behouden en een gezonde mentale en fysieke levensstijl te garanderen, moet je je testosteron levels terug online krijgen. Wanneer er een tekort aan steroïden in het lichaam is opgetreden, zal het proberen om terug natuurlijke testosteron aan te maken. Maar jammergenoeg vallen steroïd levels niet weg, meestal is er een estrogeen "rebound" ('terugspring') die de negatieve feedback verlengt. Estrogeen op zich zal natuurlijk niet voldoen om je winst te behouden. Dus is een estrogeen antagonist nodig post-cyclus, of Clomid (clomiphene citrate) of Nolvadex (tamoxifen citrate) of beiden indien gewenst.

Tijdens langere of zeer onderdrukkende cycli (Deca, langwerkende test, trenbolone) kunnen je testikels aanzienlijk beginnen krimpen omdat ze niet gebruikt worden. Dit kan het moeilijker maken om test productie onmiddelijk op te starten. In deze gevallen is het advies om ook HCG te gebruiken tijdens tot kort na de kuur om de testikels eerst groter te krijgen.

8.Wanneer moet ik Clomid of Nolvadex hiervoor gebruiken? Hoe lang en hoeveel?

Dit hangt om te beginnen af van de gebruikte producten. Meer specifiek wat het langstwerkende product was in de kuur. Als je alleen oralen of test suspensie of winstrol injecties gebruikte, dan begin je Clomid/Nolva therapie onmiddelijk daarna. Indien korte esters als propionaat of acetaat werden gebruikt, start dan 4-6 dagen na je laatste shot. Als je lange esters gebruikt (enanthaat, undecylenate, undecanoate, decanoate, heptylate, ...) start dan de therapie 10-14 dagen na je laatste shot.

Voor Clomid start met 150 mg/dag voor 2 weken, dan 100 mg/dag voor 2 extra weken. Met nolvadex, welke de voorkeur geniet, start met 50 mg/dag voor 2 weken en 25 mg/dag voor 2 extra weken. In beide gevallen dus 4 weken.

Voor je deze gebruikt raadpleeg je best eerst de profielen over deze stoffen welke je hier kan vinden:

Doping

Kijk hier voor een meer uitgebreide uitleg over nakuren.


9. Wanneer, hoe en hoeveel HCG moet ik gebruiken?

Het idee is om de laatste weken van de kuur hiermee te beginnen bij een lichte kuur, en additioneel vanaf week 4 in een zwaardere kuur. Bij methode 1 gaat het om 750-1000 IU HCG elke 2 dagen, en dit de 2 laatste weken van de kuur tot 1 week na de kuur, nog vóór nolvadex/clomid therapie wordt gestart. Een alternatief hierop is 500 IU /per dag voor dezelfde periode.

Bij methode 2 (zwaardere kuren) volgt men methode 1 plus additioneel tijdens de kuur om de 2 weken 500-1000 IU 3 x in de week te beginnen in week 4 van de AAS kuur. Voor injecties om de 2 weken injecteer je intramusculair en voor injecties ED of EOD injecteer je subcutaan.

Twee dingen om te onthouden:

  • HCG is onderdrukkend voor natuurlijke testosteron, dus zorg ervoor dat je Nolvadex en/of Clomid therapie minstens 2 weken langer duurt dan je HCG therapie.
  • HCG in hoge dosis of gedurende gebruik op lange termijn (langer dan 25 dagen of hoger dan 3000-5000 IU per shot) kan een omgekeerd effect hebben en kan je herstel verhinderen, dus houd je aan bovenstaande protocol.

HCG komt in twee flesjes, eens de flesjes gemengd zijn, moeten ze in de koelkast bewaard worden (maximaal 60 dagen).

Kijk hier voor een meer uitgebreide uitleg over gebruik van HCG.

10. Ik heb vernomen dat je injecteerbare Winstrol / D-bol kan drinken. Is dit waar? Zijn de resultaten hetzelfde?

Deze vraag zijn we ECHT beu gehoord. Winstrol (stanozolol) en D-bol (methandrostenolone) zijn beiden 17-alpha-gealkyleerde steroïden. 17-alpha-alkylatie is een structurele aanpassing die toelaat om de steroïde te beschermen tegen de afbraak in de lever en deze zo oraal opneembaar te maken. Dus JA, deze steroïden kunnen oraal genomen worden.

Nota 1 : De efficiëntie van deze methode is gelijk aan het nemen van winstrol of d-bol tabletten of andere preparaties. Normaalgezien is dit 75-80% van de efficiëntie welke je zou hebben bij injectie. De meesten zijn bereid om dit 1/5 verlies aan winst te accepteren of nemen 1/5 meer van het product om het verlies te compenseren omdat het oraal gebruik nog steeds gemakkelijker is dan dagelijkse injecties.

Nota 2 : Deze producten zijn toxisch voor de lever. Wanneer ze geïnjecteerd worden, passeren ze de lever slechts éénmalig, en zijn dus minder toxisch. Wanneer ze geslikt worden, kan je ze best maximaal 6 weken gebruiken en er dan afblijven voor 14 weken. Dit gaat op voor alle 17AA steroïden.

Nota 3 : Niet alle injecteerbare steroïden kunnen oraal genomen worden, alleen 17AA steroïden (D-bol, Winstrol, Anavar, Anadrol) en 1-gemethyleerde stoffen (Proviron en Primobolan). Andere injecteerbare steroïden behouden slechts 4-6% van hun injecteerbare capaciteit.
 
11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.


12. Ik heb angst voor injecteren, ik weet niet hoe het moet. Wat moet ik doen?

Injecteren is kinderspel. Simpelgezegd doorboor je de huid met de naald, wanneer het wat moeilijker gaat, dan zit je in de spier. Druk erdoor. Trek nu de zuiger terug. Als er geen blood in de spuit komt, injecteer dan langzaam. Als er bloed in de spuit komt, trek dan de naald een stukje terug en injecteer.
Zorg er altijd voor dat de spier waarin je injecteert ontspannen is. Als je zelf in de bil injecteert, dan MOET je neerzitten om de spier ontspannen te krijgen. Als iemand anders je injecteert moet je rechtstaan. Bij de quads/bovenbenen moet je zorgen dat de knie gebogen is.

Je kan hier leren hoe je hoort te injecteren, met alle manieren van spot injecties erbij:

http://www.spotinjections.com/

Ik ben niet zo'n aanhanger van spot-injecties, als je ze toch gebruikt, gebruik dan liefst alleen producten op waterbasis zoals test suspensie en winstrol met een fijnere naald.

Als je nog steeds angst hebt, laat dan iemand anders het voor je doen. Desnoods een dokter of verple(egster)(ger).

Een andere informatieve link voor standaard intramusculaire injecties is:

http://www.osu.edu/units/osuhosp/pa...fo/intrainj.pdf

Dit is een .pdf file, je moet RECHTS KLIKKEN en "Doel opslaan als" kiezen om het direct op je pc op te slaan. Lees erdoor in Adobe Acrobat of print het uit.


13.Ik kan niet aan naalden geraken. Hoe wil je dan dat ik injecteer?

Dit is het zwakste excuus dat er bestaat. Spuiten en naalden zijn legale producten in 99% van de wereld. Als je toevallig in dat 1% deel van de wereld zit waar het illegaal is om ze te kopen, probeer dan deze site:

http://www.praxisdienst.nl (of elke andere online apotheek/distributeur in Belgie en Nederland).

14. Welk formaat naald moet ik gebruiken?

Voor billen/glutes en zelfs quad injecties is een 23 G voldoende, 1 tot 1.5 inch. De langere voor de billen/glute injecties. Voor spot-injecties is het gebruik van een 25 of zelfs een 27 G aangeraden. Het is meer comfortabel. Voor dikkere producten als Deca is 25 te smal en moet je een 23 gebruiken.

15. Wat zijn mijn voedingsbehoeften wanneer ik anabole steroïden gebruik?

Ik denk dat dit misschien wel een vraag is die wat VAKER gesteld mag worden. Mensen lijken te denken dat steroïden dé magische pilletjes zijn en ze dan voeding en training kunnen verwaarlozen. Niets is verder van de waarheid. Om steroïden correct te gebruiken, zou je dichtbij je grens van natuurlijke spiergroei moeten zitten. Dat maakt de zaken nooit gemakkelijker. Je zal tijdens een kuur nóg meer moeten eten om spiermassa te winnen, 25 calorieën en 1,5 gram eiwit per pond lichaamsgewicht verspreid over 6-7 maaltijden dagelijks.

Als je aan het diëten bent om vet te verliezen, dan is het een andere zaak. Je moet dan minderen in calorieën terwijl je eiwit steeds zo hoog mogelijk houdt. In deze omstandigheden zal je GEEN spiermassa winnen. Het gebruik van anabole steroïden in deze conditie is enkel bedoeld voor het behoud van droge spiermassa terwijl je vet verliest door een catabole conditie.

16. Ik wil Winstrol gebruiken, mijn vrienden zeggen dat het me "scherp" of "ripped" zal maken!

Onzin !!! Anabolen zorgen niet voor een serieus vetverlies. Steroïden gebruik tijdens dieet fases is enkel om droge massa te behouden, niet om vetverlies te verhogen. Om vet te verliezen zijn diëten en cardio nog altijd de meest effectieve manieren. Natuurlijk zijn er illegale medicijnen die daarbij helpen, zoals clenbuterol en T3. Maar niet anabolen. De keuze van steroïde is echter belangrijk, je moet een non-aromatiserende steroïde selecteren om het winnen van vet en vocht te vermijden, wat averechts werkend zou zijn.

17. Geef me een controlelijst voor wat ik nodig heb om een kuur te doen

Genoeg anabolen. Als je 500 mg testosteron per week gaat doen, en je krijgt een product dat 250 mg/ml is, dan moet je ervoor zorgen dat je 20 ML hebt van deze testosteron. Als het slechts 100 mg/ ml is, dan heb je 50 ml nodig van dit product, etc. Hetzelfde gaat op voor tabs. 100 D-bol tabs van 5 mg is niets. Voor een kuur heb je er meer dan 250 nodig. Zorg er ook zeker voor dat je de nodige hulpmiddelen in huis hebt: anti-oestrogenen voor tijdens de kuur (nolvadex en arimidex bijv.) en je middelen voor de nakuur (HCG, Nolvadex, Clomid, aldactone). En natuurlijk, voldoende spuiten en naalden.

18. Ik heb 100 D-bol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken?)

Eenvoudig. DAT DOE JE NIET!!!! Dit zijn niet voor niets illegale producten en gecontroleerde medicijnen. Ze moeten verantwoord gebruikt worden. Als je, door één of andere reden, geen fatsoenlijke kuur kan doen, doe er dan liever helemaal geen. Deze halve pogingen tot kuren zullen je niet alleen niet doen groeien, ze kunnen wél voor ernstige neveneffecten zorgen en lange termijn problemen met libido en vruchtbaarheid. Dit is het niet waard. Wacht tot je genoeg middelen hebt voor een echte kuur, kom dan terug en vraag wat je moet weten.

19. Ik kan geen Clomid/Nolvadex vinden voor mijn nakuur. Kan ik toch een kuur doen?

Op eigen risico. Eigen testosteron zal veel langer onderdrukt worden, testiculaire atrofie kan onomkeerbaar worden, etc. Het grootste deel van je winst zal verloren gaan als je zo onvoorzichtig bent. Bovendien is dit geen geldig excuus. Er zijn zat bronnen voor hulp-medicijnen te vinden.
 
20. Ik kan geen anabolen vinden in mijn buurt. Ik maak me een beetje zorgen over bestellen via internet. Welke voorzorgen moet ik nemen?

A.Wanneer je een bron kiest

Kies je bron zorgvuldig. Niet bedrogen worden is je eerste prioriteit. Bestel nooit een product van iemand waarvan je niet zeker bent dat hij/zij het kan leveren, of waarvan je geen aanbeveling hebt door iemand die je persoonlijk kent en voor de leverancier kan instaan. Niet zomaar de eerste de beste persoon, maar liefst een gerespecteerd iemand die meer te verliezen heeft door te liegen dan betrouwbaar te zijn. Hieronder vind je enkele typen bronnen waar je beter geen zaken mee doet:

1. Bronnen met een chicke luxueuze website die je gemakkelijk in een zoekmachine kan vinden. De meeste betrouwbare bronnen vinden een eigen website te opvallend. Sommige bronnen in landen waar ze legaal zijn zullen een website hebben, maar meestal niet één waar alles zomaar aangeboden wordt. Als ze een heel commerciële website hebben, dan is het of een bedrieger - of een afzetter (te hoge prijzen).

2. Legale online apotheken. Zelfs als ze claimen dat je geen voorschrift nodig hebt. Deze trekken zich niets aan van verantwoordelijkheid voor je pakje. Het echte probleem is dat deze sites goed bekend zijn bij douane kantoren. Wanneer pakjes van deze plaatsen het land binnenkomen, worden ze onmiddelijk vastgehouden. Heel vaak is er ook een spoor van jouw betaling aanwezig. Zo loop je niet alleen kans je geld kwijt te zijn, maar ook kan je vervolgt worden. Dit zijn plaatsen als 'Pharmagroup'. Heel vaak ook met veel te hoge prijzen.

3. Bestel nooit en in geen geval van een bron die jou een e-mail stuurde. Werf bronnen van bekende mensen op boards met een hoge reputatie, van vrienden en van mensen die veel te verliezen hebben als ze jou bedriegen. Nooit van een onbekende. Als de bron jou moet mailen, dan heeft hij geen goede reputatie. Heel vaak betekend dit dat hij al geweigerd is door de meeste moderators.

4. Bestel nooit één grote levering. Als je voor de eerste keer zaken doet met een bron, bestel dan nooit voor meer dan €400 voor de eerste keer. Later, als je hem beter vertrouwd en zijn levering ok is, kan je altijd meer bestellen.

B. Als je besteld

Er zijn enkele zaken waar je op moet letten als je steroïden online besteld. De meeste mensen zijn bezorgd over de illegale kant en de gevolgen die het kan hebben. Het beste wat je kan doen is hier meer over leren. Weet wat je rechten zijn, en vooral, ontken maar LIEG NOOIT. Een verhaal verzinnen is gemakkelijk, maar zorgen dat het blijft kloppen is heel wat moeilijker. Wanneer dit je niet lukt, krijg je er heel vaak problemen mee. Zeg zo weinig mogelijk, het is je goed recht.
Enkele zaken waar je op moet letten bij het bestellen:

1. Betaal nooit via een weg die te traceren is. Geen bank transfers, geen cheques en zeker geen kredietkaarten. Betaal liefst met cash en anders met western union, paypal of aangetekende brief. Als het pakje aankomt kan je zo altijd ontkennen dat jij het besteld hebt en het een vergissing moet zijn, aangezien er geen bewijs is dat jij het besteld hebt.

2. Als je je zorgen maakt over je geld, kies dan voor aangetekende post zodat je weet waar het is en of het al dan niet is aangekomen. Als je weet dat het aangekomen is, zelfs als de bron je bedriegt, kan je zijn naam over het internet verspreiden en zal hij nooit nog iemand bedriegen.

3. Gebruik altijd je echte naam, nep namen trekken de aandacht bij politie. Of misschien nog beter: geef helemaal geen naam.

4. Indien mogelijk, laat het pakje zelf ook aangetekend verzenden. Deze worden bijna niet door douane gecontroleerd, ze zijn traceerbaar zodat je altijd weet waar het is en je kan tekenen voor levering zodat je bron ook weet dat het is aangekomen. Wanneer je bestelling aangetekend binnenkomt, dan zegt de wet dat je weet waarvoor je tekent. Dus in dit geval werkt het trucje dat je het niet besteld hebt niet. In dit geval, wanneer ze er naar vragen, zeg dan dat dit niet is wat je besteld had, jij bestelde legale supplementen. Het was dus een fout in de levering.

5. Gewoonlijk worden vastgehouden pakjes niet opgevolgd omdat ze weten dat ze geen bewijs hebben voor een zaak. Dit is het geval in 99% van de inbeslaggenomen pakjes. Dat alleen al zou je minder bezorgt moeten maken. 95% van alle verstuurde pakjes halen de eindbestemming zonder problemen. De kansen zijn in jou voordeel. Als het gepakt is, dan ontvang je een inbeslagname brief. Als ze daarin vragen om hen te contacteren, contacteer hen dan. Ontken dat je zulk product besteld hebt, en wanneer ze ernaar vragen, klaag ze aan. Einde verhaal. Sommige landen eisen dat je een getekende brief met kopie van je ID stuurt om hen aan te klagen. Als men niet vraagt om hen te contacteren, negeer dan de brief. Eenmaal de brief ontvangen, beschouw dan het pakje als verloren. De meeste goede bronnen zullenhet hersturen als je hen een brief van inbeslagname kan tonen, of ze sturen je geld terug als het voor de tweede maal mislukt.

6. Mensen worden maar al te dikwijls gepakt voor het bezitten van spul in huis. Naast inbeslaggenomen spul, kan je vrij zeker zijn dat je dit ook kwijtraakt. Wanneer je een pakje verwacht, houd dan je huis schoon. Steek je spul ergens anders, waar het veilig is.

7. Laat geen huiszoeking toe. Indien nodig koop je daar tijd mee om je huis schoon te maken.

8. Beantwoord nooit vragen van een agent zonder bijzijn en hulp van een advocaat.

9. Wees altijd respectvol.

21. Ik heb wat spullen, maar ik ben niet zeker of het echt is. Hoe kan ik te weten komen of het nep is of niet?

Eerste mogelijkheid: Neem een hoge-resolutie foto en mail die naar mij op raven1008 @ yahoo . com en geef aan wat het zou moeten zijn met name inhoud en concentratie. Het is misschien ook een goed idee om het hier op het board te posten zodat anderen het ook eens kunnen beoordelen. Meer dan 1 mening krijgen kan nooit kwaad.

Tweede mogelijkheid: Als je niet de middelen hebt om een online foto te maken, stuur me dan het SCHONE LEGE doosje, vial, ampul of wat dan ook. Mijn adres kan je vinden op de bodybuilding.com steroid profile pagina's. Zorg ervoor dat je zeker bent dat er geen inhoud meer inzit (zuig het desnoods op in een spuit voor eventueel later gebruik indien het echt blijkt te zijn). Stuur het veilig op met een berichtje erin "Lege doosjes en/of vials van medicijnen voor onderzoek doeleinden" dan zal ik er naar kijken. Geef ook je e-mail adres erbij zodat ik je kan contacteren.

22. Wat is de veiligste anabole steroide die ik kan gebruiken met de beste winst?

Neveneffecten die veroorzaakt worden door anabolen zijn van androgene ofwel estrogene oorsprong. De winst die veroorzaakt wordt door anabolen komt van de activatie van androgene en estrogene receptors* (*de 'sleutelgaten' aan o.a. spieren die de eiwitsynthese kunnen beïnvloeden). In essentie betekend dat, dat wanneer je de neveneffecten verminderd, je ook de winst verminderd. Dus je moet weten wat je wilt, goede winst of een veilige kuur. Elke anabole steroide heeft een risico van neveneffecten, er is geen veilige steroide en er is geen enkele veiligste anabole steroide.

Het beste advies dat ik hierover kan geven is om een keuze te maken over welke neveneffecten je het meest hinderen en storen, estrogeen of androgeen, en dan probeert om deze zo goed mogelijk te vermijden. Maar je zal uiteindelijk een risico moeten nemen. Als je niet kan leven met het feit dat je neveneffecten kan ervaren (en die kans zit er dik in als je een goede kuur wilt doen) dan ben je niet klaar voor anabolen. Of je winst betekend meer voor je, of niet. Maak de keuze.

23. Hoe kan ik het best mijn spullen bewaren? Moet ik ze in de koelkast bewaren?

De vraag kan verschillende antwoorden hebben. Voor nieuw spul, voor multi-gedosseerde vials enz. Feit is dat je ze hoort te bewaren in een koele, droge en donkere plaats. Zoals een kelder bijvoorbeeld. Koelkast is niet nodig tenzij je kelder warmer is dan 15-18° en/of indien ze vochtig is. Uitzonderingen hierop zijn uiteraard groeihormoon, wat best in de koelkast bewaard wordt, en HCG. HCG komt in twee vials en deze kunnen op dezelfde manier als anabolen bewaard worden. Maar eens de vials met elkaar gemengd zijn, en indien het een multi-dossering is waar wat van over is, dan moet het in de koelkast bewaard worden. Dat is de reden dat het gescheiden verkocht wordt, zodat het niet steeds gekoeld hoeft te worden.

24. Hoeveel mg gaat er in 1 ml ? Hoeveel is één CC? Etc.

Vragen als deze gaan vaak terug naar scholing. Als ze je dit niet geleerd hebben in de lage school, dan leef je waarschijnlijk in een land waar de beschaving nog niet is doorgedrongen. Maar laten we het nog eens overlopen om het geheugen op te frissen, simpelweg omdat ik weet hoevaak deze vraag voorbij komt.

CC en ML

1 cc is één kubieke centimeter. 1 ml is 1 milliliter. Ze zijn exact hetzelfde. 1 cc = 1 ml. Dit zijn volumetrische benamingen volgens het metrisch systeem, het systeem dat gebruikt wordt door 95% van de wereld. Ze duiden een volume aan, niet een gewicht.

MG en ML

1 mg is 1 milligram. Het is een gewichtseenheid. In exact gewicht, zou je 1000 mg van elke stof kunnen vergelijken met één ml van elke vloeistof, maar afhankelijk van de stof en de vloeistof zal dit lichtjes verschillen. Er is geen exacte overeenkomst tussen gewicht en volume. De hoeveelheid mg per ml is altijd kleiner dan 500 anders zou het niet vloeibaar meer zijn. Maar normaalgezien kan het variëren van 1 mg tot 400 mg voor elke ml. Het hangt af van het product en zou op de vial of amp. moeten staan. Als er staat 250 mg/ml, dan bevat 1 ml of 1 CC precies 250 mg. Niet meer, niet minder. Als er staat 20 mg/ml, dan bevat elke ml of elke CC 20 mg. En zo voorts. HET IS NOODZAKELIJK DAT JE BEGRIJPT DAT DE HOEVEELHEDEN VAN MG PER ML VERSCHILLEN PER PRODUCT, EN DAT ER GEEN RELATIE IS TUSSEN GEWICHT EN VOLUME.

MCG en MG

1 mcg of 1 µg is 1 microgram. Een meeteenheid 1000 keer kleiner dan een mg. Clenbuterol en T3 bijvoorbeeld zijn uitgedrukt in zulke kleine hoeveelheden. Normaalgezien kan je zeggen dat 1 mcg = 0.001 mg is.
Dus als je clenbuterol 20 mcg is, dan is dit hetzelfde als 0.02 mg

IU

1 IU is een International Unit. Dit is product-specifiek, omdat dit nummer verschilt voor elke stof. 1 IU vitamine D is niet dezelfde hoeveelheid als 1 IU HCG. En zo voorts. IU's zijn altijd verschillend en kunnen alleen uitgedrukt worden met betrekking tot 1 en hetzelfde product.


25. Hoe moet ik naalden verwerken na gebruik?

Ok, niet de meest gestelde vraag, maar toch nuttige info om door te geven. Hieronder een link naar het topic. Goede info en verplichte leesvoer voor iedereen die vaak kuurt. Voorzichtig verwerken van naalden is netjes en bewijst dat je als gebruiker, professioneel en verantwoord omgaat met je zaken:

Veilig wegwerpen van spuiten & naalden
 
26. Mijn eetlust is niet zo goed. Wat kan ik eraan doen?

Veel beginnende bodybuilders zitten met het probleem dat ze niet genoeg calorieën binnenkrijgen om fatsoenlijk te kunnen groeien. Training en rust blijkt meestal geen probleem te zijn, en ook het nemen van 'supplementen' vormt geen obstakel. kennis van supplementen is zo overheersend op de meeste discussieboards dat vrijwel iedereen die informatie met een klik van de muis kan vinden. Voeding aan de andere kant, is een veel moeilijker aspect van bodybuilding. Het neemt vele uren van je tijd in beslag, elke dag weer.
Het is ook het meest onderschatte en verwaarloosde aspect van onze sport dat er is:
het is tijd verbruikend, duur en laten we eerlijk zijn, saai.

De bodybuilders die deze sport serieus nemen realiseren zich allemaal dat het voldoende consumeren van goede calorieën hetgeen is wat de jongens van de mannen onderscheidt. Er is geen menselijke manier waarop een man 50 kg droge spiermassa aan zijn lichaam kan winnen zonder een hoge calorie inname en dit meerdere keren gedurende de dag. De meeste jongens zullen mij gelijk geven als ik zeg dat het een ontmoedigende taak is. `Hoe kan ik verder gaan met eten als ik al vol zit of gewoon geen honger heb?´. Wel, daar gaat dit artikeltje nu over. Ik zal je het geheim vertellen dat door verschillende bodybuilders op korte tijd bewezen is, een methode om je eetlust te verbeteren en dit 100% natuurlijk, geen supplementen of farmaceutische middelen zijn hierbij nodig.

De truc is weten hoe je jezelf hongerig maakt. Als je jezelf moet dwingen om te eten wanneer je geen honger hebt, dan wordt het een sleur en zal je hoogstwaarschijnlijk falen.

De eerste stap:
Vergeet de traditionele manier van eten. 3 maaltijden per dag is gewoonweg niet genoeg (tenzij je één van die genetische wonderen bent). Een minimum van 6 maaltijden zal al snel een gewoonte worden.

Voor de eerste 5 dagen is het de bedoeling dat je elk uur gaat eten. JA ELK UUR!!!. Het is niet zo erg als je denkt. Geen volledige maaltijden elk uur, maar kleine porties van om het even wat.
Voorbeeld:
1 appel, ½ broodje pindakaas, ½ eiwit shake, eiwit/chocolade reep, een banaan, etc.
De qualiteit van deze voeding die je eet in deze 5 dagen periode is niet zo belangrijk als het feit dat je überhaupt wat eet. Het moet klein genoeg zijn om je maag niet te vullen, zelfs als je nog honger hebt, eet niet.
Laat je maag gewoon worden aan de kleine snack/voeding elk uur. Na de 3de of 4de dag sterf je van de honger, 'smekend' voor die onweerstaanbare snack. Je metabolisme zal ook aanpassen aan je nieuwe eetgedrag. In tegenstelling met opsparen van calorieën voor je volgende maaltijd na 4 tot 5 uur (zoals je gewend was), zal het verwachten dat je binnen een korte tijd weer voeding tot je krijgt. Met als gevolg, meer calorieën worden verbrand als energie, of meer en beter herstel van je training/sportactiviteit. Kan je de mogelijkheden al zien voor lichaamsvet reductie?

Nadat je je lichaam gewoon hebt laten worden aan de frequente voedingsmomenten, zal je bij jezelf merken dat je bijna constant honger hebt. De logische stap voor de volgende 5 dagen periode, is dat je méér gaat eten bij elke snack maaltijd. Maar in plaats van elk uur te eten, verspreid nu de tijd naar elke 90min. (1 ½ uur) of 105min. (1 uur 45 min.).

Ga door met dit proces van 5 dagen periodes tot je elke 2 ½ tot 3 uur (minimum) een volledige maaltijd eet.

Veel eten is niet makkelijk. De voorbereiding van voeding voor je 6 dagelijkse maaltijden neemt een hoop tijd in beslag. Voor velen zullen 1 of 2 van die maaltijden bestaan uit een eiwit - of weightgainer shake maar het aantal calorieën dat we moeten eten zou de doorsnee jan met de pet in een 150kg wegende ton met vet veranderen in minder dan een jaar.
Dus: train hard, slaap zoveel je kan, drink per 1000 kcal 1L water, neem je supplementen en EET!!

27. Kan ik alcoholhoudende dranken consumeren terwijl ik anabolen gebruik?

Zal alcohol je winst verminderen? Waarschijnlijk niet. Maar houd rekening met een paar aspecten. Eerst en vooral, alcohol is een oestrogeen agonist. Het kan de effecten van oestrogene drugs versterken en de neveneffecten vergroten. Vooral als je gevoelig bent voor dingen als gyno en vochtopstapeling, dan moet je hier rekening mee houden. Ten tweede heeft alcohol een heftig negatief effect op de lever. Het combineren met orale anabolen kan zeer gevaarlijk zijn in termen van leverschade. Al bij al kan het risico minimaal zijn, maar geheel onthouden van alle alcohol is de enige en beste manier om een hoop problemen te voorkomen. Als je meer dan een glas wijn per dag drinkt, of als je bekend staat voor weekend fuiven, dan dring ik erop aan om jezelf geen medicijnen met voorschrift toe te dienen.

28. Ik onderga volgende week een drugtest voor mijn nieuwe job. Gaan ze testen op anabolen?

99 keren van de 100 zal een ondernemend bedrijf NIET testen op anabolen. Ze testen op opiaten, amfetamines en andere recreatieve drugs. Testen op anabolen is zeer duur en deze plaatsen zouden extra geld moeten besteden aan iets dat niet al te vaak voorkomt in de zakenwereld. Nu als je solliciteert voor het leger of een professioneel sport team dan kan er een kans zijn op tests, echter bij een normale job zal er geen test zijn.

29. Hoe kan ik zeker zijn dat mijn bron betrouwbaar is?

Er is geen enkele manier om 100% zeker te zijn dat een bron zal doen wat je ervan verwacht. Goede bronnen veranderen in slechte, vaak zonder enige waarschuwing. Soms hebben bronnen problemen en duurt het langer dan normaal om producten te versturen (soms maanden), juist daarom moet je altijd vooruit plannen en nooit een kuur starten voor je alle spullen die je nodig hebt bij de hand hebt. De beste manier om je kansen te verhogen is door een moderator via beveiligde mail te contacteren (hushmail, cyber-rights, etc.) als je onzeker bent over de betrouwbaarheid van een bron. Voor dat je dit doet kan je best de referenties van de bron contacteren en hen vragen over de kwaliteit en betrouwbaarheid van de bron.

Bron vragen via PM's of niet-beveiligde e-mails (i.e. yahoo, aol, hotmail, etc.) worden niet beantwoord. Wanneer je de mod e-mailt, geef dan ook de naam waaronder je post. Onthoud dat het soms een paar dagen duurt voor je een antwoord krijgt, dus zend geen meerdere e-mails aub, deze maken de kans kleiner dat je antwoord krijgt.

Onthoud PM's en onveilige e-mails m.b.t. bronnen WORDEN NIET BEANTWOORD!
 
Re: FAQ - Kijk hier eerst alvorens je een vraag stelt!!!

30. Ik wil een bloedtest laten doen, wat moet ik laten testen?

Onderstaande punten zullen in de meeste gevallen volstaan. Eventueel kan je je cholesterol levels (LDL en HDL) ook laten meten. Weet wel dat je behoorlijk wat uren daarvoor niet gegeten mag hebben.

Code:
[B]Bepaling    Eenheid     Norm waarde[/B]
gamma GT      U/l     10-50
ASAT (SGOT)      U/l     10-40
ALAT (SGPT)      U/l     5-45
LDH              U/l    175-400
natrium            mmol/l     136-145
kalium            mmol/l     3.6-5.0
kreatinine    umol/l     80-120
LH              U/l     2-12
FSH              U/l     1-8
Testosteron    nmol/l     10 - 40

Tests and Blood Work

First concern was Frank's health. Luxury type tests may include "quantitative urinary amino acid screening test" (QUAAST) to pin point specific amino acid deficiencies, but they are not mandatory. I have used both Smith Kline Bio-Science Labs, 7600 Tyrone Ave., Van Nuys ca 91405, or Doctor's Data 30 W. 101 Roosevelt Rd. West Chicago IL. 60185.

Below are 15 tests that I consider mandatory, and a few additional tests that may need to be added. These 1 5 tests needed to be run pre-cycle, mid-cycle, and post-recovery. In the future, problem areas obviously needed to be retested and evaluated at the appropriate point in each cycle. This was the only way to find out if the Program was working at peak efficiency, if doses are appropriate for that individual etc.

HORMONE
1. Cortisol, Total
2. DHEA Sulfate
3. IGF-1
4. IGFBP-3
5. T3, Free
6. T4, Free
7. TSH
8. Testosterone, Total, Free and Weakly Bound
9. Hemoglobin A1C
10. Fasting Insulin

CARDIOVASCULAR
11. CBC
12. Comprehensive Metabolic Panel
13. Lipid Panel

OTHER
14. GGT Important Liver Value not included in Comp Metabolic Panel
15. PSA

(Thank you Dr. Weiser for your experienced aid in this area.)


Bron: Building the Perfect Beast
(Tnx ECLIPSE voor het overtypen.)







*******************************
Als je aanvullingen hebt voor de FAQ, [Link niet meer beschikbaar] ze dan aub of stuur ons een link.
 
31. Wat is een ester?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven